Panasonic TH-37PX80E vs. SONY Bravia 40" LCD-TV KDL-40D3500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-37PX80E vs. SONY Bravia 40" LCD-TV KDL-40D3500

HJELP,

skal kjøpe min første flatskjerm og er egentlig innstilt på å kjøpe plasma fra panasonic (42'' er for stort for stua mi, derfor TH-37PX80E). panasonic leverer ikke 1080p i denne størrelsen, så HD-ready er eneste alternativ.

Beslutningsvegringen oppstår når jeg vurderer apparatet opp mot SONY Bravia 40" LCD-TV KDL-40D3500. Her får jeg 1080p for én tusenlapp mer.

Spørsmålet er om Sonys LCD vil gi meg like fine TV-bilder som Panasonics Plasma? Hvilke kriterier bør jeg vektlegge? Ønsker et apparat som jeg ikke føler at jeg trenger å skifte ut de neste 5 årene.

Noen som vil hjelpe meg å gjøre et valg?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonicen gir jo mye bedre sortfarge og bilde generellt.. PX80 er jo av årets modeller, og px70 gjorde rent bord i prisklassen i fjor.

Når det gjelder størrelsen er det bare vanesak, hos mor sitter vi under 3meter fra en 50tommer, helt supert når jeg ble vant til det

Ontopic: blir feil å sammenligne de to tvene siden den ene er lcd og den andre plasma, hver med sine fordeler. Men er overbevist om at du får MYE mer tv for pengene med Panasonicen. 42" og 50" til panasonic er jo heller ikke full hd, vet ikke hvorfor du drar inn størrelsen..

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min mening er at 1080 er oppskrytt på så små paneler.. gå for plasma gjerne 42"

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

valgets kavaler

takk skal dere ha!

da blir det panasonic plasma på meg - 37'', vedtatt av hjemmets demokratiske utvalg bestående av 50/50 mannlige og kvinnelige velgere hvorav den kvinnelige på mystisk vis har opparbeidet seg en slags vetorett ;-)

forresten: drar inn oppløsning da full HD er grunnen til at jeg vurderer lcd-apparatet til sony i stedenfor panasonics plasma...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •