Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 62

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 62 av 212 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 ... SisteSiste
Viser resultater 1,221 til 1,240 av 4233
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mulfiflex: Gidder du laste ned vedlagt BMP (i zip-fila), sette den som desktopbakgrunn sentrert, og se om flaten på Pioneeren gjengis riktig (dvs. grå uten vertikale og horisontale striper)?

Vises den helt grå så har du 100% pixelmapping.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KRP-500M er nå bestilt men jeg hadde ønsket jeg hadde en tidsmaskin som man kan reise en uke eller to frem allerede nå .

Tips på gode veggfester mottas med takk da dette sprenger budsjettet så jeg kan ikke gå for ett orginalt feste desverre .

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    KRP-500M er nå bestilt men jeg hadde ønsket jeg hadde en tidsmaskin som man kan reise en uke eller to frem allerede nå .

Tips på gode veggfester mottas med takk da dette sprenger budsjettet så jeg kan ikke gå for ett orginalt feste desverre .
    Levering rundt mnd skifte med andre ord ? Har også bestilt og skulle få melding når leveringdato var bekreftet men har ikke hørt noe. Purret i dag.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke umulig denne testen er blitt postet får,men jeg poster den likevel.
    Som de fleste allerede vet så ble resultatet: best i test 8)

Svart magi

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen 5090-eiere som "tør" å prøve rastertesten? Hadde satt pris på om en av dere gadd.

Newcomer kjelle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke hdmi på pcen min

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Levering rundt mnd skifte med andre ord ? Har også bestilt og skulle få melding når leveringdato var bekreftet men har ikke hørt noe. Purret i dag.
    Jeg har det fra min pusher at leveringstid er fra 1-2 uker og han skjekket opp dette med Pioneer en gang i dag mellom 12 og 14 . Når det måtte bli er en annen sak men så fremt man har den montert og klar til 19/12 så skal jeg overleve .

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer med ny kvalitetsskjerm.

Jeg veggmonterte min KRP-600M med Vogels VFW065. Et rimelig og godt veggfeste som tar opp til 60-65".

Mvh
    Ole Willy Tuv

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av owtuv
    Gratulerer med ny kvalitetsskjerm.

Jeg veggmonterte min KRP-600M med Vogels VFW065. Et rimelig og godt veggfeste som tar opp til 60-65".

Mvh
    Ole Willy Tuv
    Godt å se du snakker norsk og...... Ja vi gleder oss !
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nicket ditt beskriver ihvertfall skjermen du har bestilt deg, gratulerer

Jeg bruker samme feste som owtuv på min 500M, men egentlig ønsket jeg meg Erard's 2530 som kun bygger 25mm fra veggen (Vogels bygger 43mm). Så jeg vil anbefale Erard 2530 som godt og billig feste som får skjermen så nære veggen som mulig, omtrent. (var dessverre ikke på lager når min TV kom, så jeg måtte haste-kjøpe et annet...)

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det for meg ikke så ekstremt viktig med hvor mye festet bygger ut fra veggen men mere at jeg vet litt hvilke som dere mener er kvalitet og fungerer fordi min Philips 42PF9966 måtte monteres på en plate som ble skrudd utenpå veggen på grunn av liggende stendere og panel på veggene .

Nå er den 4 år gamle Philipsen 10cm tykk men jeg skal se hvordan det løser seg og muligens kan jeg ta bort platen eller eventuelt bytte den til en som er litt tynnere .

Jeg har litt trua på denne om man skal nært veggen men det blir nok ikke en slik .

Newcomer multiflex sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Er det ingen 5090-eiere som "tør" å prøve rastertesten? Hadde satt pris på om en av dere gadd.
    Hehe, nettopp kommet inn døra jo!

Testet det, og alt vises i solid gråfarge, ingen tegn til forstyrrelser i det hele tatt.

8)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Nicket ditt beskriver ihvertfall skjermen du har bestilt deg, gratulerer

Jeg bruker samme feste som owtuv på min 500M, men egentlig ønsket jeg meg Erard's 2530 som kun bygger 25mm fra veggen (Vogels bygger 43mm). Så jeg vil anbefale Erard 2530 som godt og billig feste som får skjermen så nære veggen som mulig, omtrent. (var dessverre ikke på lager når min TV kom, så jeg måtte haste-kjøpe et annet...)
    Jeg får min 500M på onsdag og var så heldig å få med et orginalt feste fra Pioneer til skjermen med på kjøpet (obs: den nye heter KRP-WM02, PDK-WM02 skal visst ikke passe til KRP-serien).

Den nye bygger ut en hel centimeter mindre enn den gamle 22mm versus 32mm

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av multiflex
    Hehe, nettopp kommet inn døra jo!

Testet det, og alt vises i solid gråfarge, ingen tegn til forstyrrelser i det hele tatt.

8)
    Takk. Da er 5090 eller 6090 aktuell igjen for min del.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulfiflex: Gidder du laste ned vedlagt BMP (i zip-fila), sette den som desktopbakgrunn sentrert, og se om flaten på Pioneeren gjengis riktig (dvs. grå uten vertikale og horisontale striper)?

Vises den helt grå så har du 100% pixelmapping.
    Vil det ikke være litt misvisende å bruke en 720p bildefil på en skjerm som takler 1080p for en sånn test da?

Ser at han har testet og at det ser ok ut - men likevel....

Merk at jeg ikke betviler at skjermen virker rett - men at jeg er skeptisk til oppløsningen på bildefilen.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, ikke hvis man gjør som jeg sa "sette den som desktopbakgrunn sentrert". Trenger ikke fylle hele skjemen. Men. strekker man raster, så blir det selvsagt feil.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, ikke hvis man gjør som jeg sa "sette den som desktopbakgrunn sentrert". Trenger ikke fylle hele skjemen. Men. strekker man raster, så blir det selvsagt feil.
    Jeg må spørre litt her, vist jeg velger dette bilde som sentrert desktopbakgrunn skal det da bli helt grått?

For det blir ikke HELT grått på mammas relativt nye bærbar e sitter på no..

Newcomer multiflex sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Jeg må spørre litt her, vist jeg velger dette bilde som sentrert desktopbakgrunn skal det da bli helt grått?

For det blir ikke HELT grått på mammas relativt nye bærbar e sitter på no..
    I og med at dette er en pattern bestående av helt hvite og helt sorte pixler, vil dette på litt avstand se ut som solid gråfarge (50 % hvit, 50 % svart), kommer du nærme nok vil du se mønsteret, på samme måte som du ser det tydelig hvis du zoomer inn på bildet.
    Poenget med testen er at man vil se at det blir forstyrrelser med en gang dette representeres på en skjerm uten pixelmapping, eller hvis denne ikke vises sentrert med original størrelse.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av multiflex
    I og med at dette er en pattern bestående av helt hvite og helt sorte pixler, vil dette på litt avstand se ut som solid gråfarge (50 % hvit, 50 % svart), kommer du nærme nok vil du se mønsteret, på samme måte som du ser det tydelig hvis du zoomer inn på bildet.
    Poenget med testen er at man vil se at det blir forstyrrelser med en gang dette representeres på en skjerm uten pixelmapping, eller hvis denne ikke vises sentrert med original størrelse.

Ok, da e e me

Takk

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tiger å multiflex

Takker for svar

Tvn er nå bestilt, men jeg har et spørsmål til å det er om jeg kommer til å bli skuffet når jeg flytter til en stue med god åpen belysning?. Er det ikke slik at LCD er bedre i godt belyste rom?

Så lurer jeg på om hvordan 5090 er koblet til CDs HDPVR tuner?. Med samsungen er ikke alt som det skal

Side 62 av 212 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •