Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 53

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 53 av 212 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 ... SisteSiste
Viser resultater 1,041 til 1,060 av 4233
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Casle
    Ja ja, da ble det en 5090 på meg også...
    Etter å ha sittet på gjerdet en stund så måtte jeg bare slå til idag når jeg fikk et OK tilbud.
    Så nå skal det skrues opp og kobles til.

:grin:
    Hei,

hva er et OK tilbud på denne skjermen:-)

Stig

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt førsteinntrykk...
    Jeg er glad det ble 50", det er bra mye større enn 42" og passer helt perfekt til min sitteavstand, uvant ja men det går seg til... (Nå skal det sies at jeg har hatt en 28" CRT den siste mnd. siden jeg solgte min 42" Pana PV60).
    Men jeg siklet på 60" etter å ha sett 5090 og 6090 ved siden av hverandre på Elkjøp for noen dager siden. da så 5090 liten ut... men når du får den på veggen så er den waaay stor nok til tv bruk (jeg bruker som tidligere nevnt projektor til film).

Når det gjelder bildekvalitet så er jeg lettere sjokkert. jeg har ikke kalibrert i det hele tatt, bare justert ned -1 på farge men det er allerede nå helt hinsides all fornuft hvor mye bedre bilde det er på denne tv'en enn Pana PV60, og det på vanlige tv-sendinger. Har akkurat sett på Rebus på NRK (over digital parabol) og i noen utendørs scener så har jeg en kontrast og dybdeskarphet som jeg ikke hadde på PV60 selv om jeg f.eks kjørte DVE dvd'en (f.eks bildet fra bygaten hvis noen kjenner det).

Det er selvsagt ikek perfekt bilde på SD sendinger som f.eks Dagsrevyen, men det er bra mye bedre enn jeg hadde fryktet. Så de som er redd for å kjøpe full-hd tv fordi de kan ha problemer med SD... det er ikke noe problem med 5090 ihvertfall. MEN, det forutsetter at du har digital parabol eller kabel, analoge signaler går jeg på ingen måte god for ;-).

Det som gjorde at det ble 5090 og ikke Pana 50PZ800 var at jeg ble mer og mer redd for den støy jeg så i bildet på Pana tv'en. Det merket man i close-ups på ansikter eller store ensfargede overflater etc. Det ser jeg heldigvis lite av på Pioneer'en.

So long so good... men det blir spennende å se hvordan det arter seg etter at jeg har justert litt på innstillingene imorgen... også blir det Liverpool imorgen på ny tv -Jippi!

/C

EDIT: Et godt tilbud er vel opp til øyet som ser men 6k under veil. med veggfeste synes jeg var OK.
    PS! Jeg trenger ikke veggfestet så hvis noen har lyst på det skal de få det for en tusenlapp .

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    So long so good... men det blir spennende å se hvordan det arter seg etter at jeg har justert litt på innstillingene imorgen... også blir det Liverpool imorgen på ny tv -Jippi!
    Gratulerer med ny 5090 :-D

Du vil garantert ikke angre på det kjøpet. Kjører du signalet over HDMI eller scart?

Jeg har CD HD-PVR, med litt triksing går det at lure den boksen til at sende 576i over HDMI, da blir bildet på SD kanalene meget bra. Så godt som alle erfaringer jeg har lest tyder på SD blir best når man kjør inn 576i og lar 5090 ta seg av deinterlacing og oppskalering. Dette gjelder både TV kanaler og DVD.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,083
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

/C

EDIT: Et godt tilbud er vel opp til øyet som ser men 6k under veil. med veggfeste synes jeg var OK.
    PS! Jeg trenger ikke veggfestet så hvis noen har lyst på det skal de få det for en tusenlapp .
    Under veiledende blir jo tull - det viktigste er hva du betalte. Har prisen begynt å droppe litt ? Sitter å venter på at markedet for Pioneer skal skal mettes litt slik at den begynner å falle i pris. Så langt ser det ut til at klarer å selge unna mer enn de kan skaffe ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå burde du jo klare å regne ut ca. hva jeg betalte da... siden veil. pris er lett å finne og jeg angir ca. hvor mye under jeg fikk den. Er det hoderegningen du sliter med så anbefaler jeg kalkulator 8).

Dette er jo ikke en pristråd men i pristråden ser du at Expert i Kristiansand har kampanje på 5090 uten veggfeste og høytt. til 25k (bare idag såvidt jeg vet), så bør du få gode dealer hvis du ber om det fra de andre Expert butikkene også. Men det kan forutsette at du kjøper enten høyt. eller veggfeste i tillegg.

Så on topic igjen:
    Jeg kjører 1080i over HDMI fra CD HD-PVR'en. Men jeg la merke til (på 28" CRT en jeg har brukt i en mnd) at bildet merkelig nok ble bedre der også når jeg ikke oppskalerte i CD boksen (over scart). Men er den instillingen permanent eller må man trikse med boksen hver gang man skrur den på? Og man risikerer ikke trøbbel med at man får sort skjerm og ingen måte å stille tilbake på...?
    Er bare litt nervøs for å trikse :-), send meg gjerne en beskrivelse av hva man gjør på PM.

/C

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha 9 gen pioneer.
    Dette har bare vært en glede og fornøyelse. Først skulle jeg ha 5090 og så bestemte jeg meg for 5090H no er det dukket opp info som gjør at jeg venter på at KRP modell skal komme.

Men i for litt siden skjedde det noe trist, som preger meg ennå. Jeg så 6090 ved sidenav 5090 (som da så ut som en 2890). Siden har ikke gleden over å snart ha en ny 50" pioneer vært den sammen.

Finnes det noe negativt med 6090 eller noe 5090 er bedre på jeg kan trøste meg med/overbevise meg selv med?

Med mindre jeg vant i lotto i dag, så kan jeg ikke overtale lommeboka til å bruke det 6090 koster

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha 9 gen pioneer.
    Dette har bare vært en glede og fornøyelse. Først skulle jeg ha 5090 og så bestemte jeg meg for 5090H no er det dukket opp info som gjør at jeg venter på at KRP modell skal komme.

Men i for litt siden skjedde det noe trist, som preger meg ennå. Jeg så 6090 ved sidenav 5090 (som da så ut som en 2890). Siden har ikke gleden over å snart ha en ny 50" pioneer vært den sammen.

Finnes det noe negativt med 6090 eller noe 5090 er bedre på jeg kan trøste meg med/overbevise meg selv med?

Med mindre jeg vant i lotto i dag, så kan jeg ikke overtale lommeboka til å bruke det 6090 koster
    Ja, jeg kjenner til problemet :roll:

Men du kan trøste deg med at når du får installert din 50 tommers i stuen, så fremstår den ikke som liten allikevel, spesielt ikke hvis du har sidemonterte høyttalere.

Plasser deg på 50/60=83 % av distansen du ville brukt for en 60 tommer, så får du akkurat samme opplevelsen, og det til bortimot halve prisen.

Hvis ikke det hjelper på humøret, så kan du jo prøve med og henge opp en dårlig kalibrert 32 tommers LCD ved siden av

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, du må få den på veggen hjemme før du helt ser hvor stor 50" er. Jeg synes også 5090 så tiny ut ved siden av 6090. Men nå kan jeg si helt sikkert at jeg ikke hadde kunne leve med 60" i stua. Men dette har jo 100% med sitteavstand å gjøre...

Jeg synes det er morro å måtte flytte blikket litt rundt når jeg ser på film men synes det rett og slett er ubehagelig når jeg ser på Dagsrevyen og annen vanlig tv.

/C

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, du må få den på veggen hjemme før du helt ser hvor stor 50" er. Jeg synes også 5090 så tiny ut ved siden av 6090. Men nå kan jeg si helt sikkert at jeg ikke hadde kunne leve med 60" i stua. Men dette har jo 100% med sitteavstand å gjøre...

Jeg synes det er morro å måtte flytte blikket litt rundt når jeg ser på film men synes det rett og slett er ubehagelig når jeg ser på Dagsrevyen og annen vanlig tv.

/C
    Det er bra det ikke bare er jeg som har lagt merke til hvor stor forskjell 10" egentlig er.
    Jeg tror jeg kunne levd med både 60" og 70"
    Det er først og fremst fornuften med tanke på lommeboka som stopper meg. Jeg skal også ha meg nye HT og resiver så jeg greier ikke forsvare å bruke så mye på en 60"

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så on topic igjen:
    Jeg kjører 1080i over HDMI fra CD HD-PVR'en. Men jeg la merke til (på 28" CRT en jeg har brukt i en mnd) at bildet merkelig nok ble bedre der også når jeg ikke oppskalerte i CD boksen (over scart). Men er den instillingen permanent eller må man trikse med boksen hver gang man skrur den på? Og man risikerer ikke trøbbel med at man får sort skjerm og ingen måte å stille tilbake på...?
    Er bare litt nervøs for å trikse :-), send meg gjerne en beskrivelse av hva man gjør på PM.

/C
    At bildet er bedre på en 28" enn 50", på samme avstand, er vel kanskje ikke så rart... Men, når det gjelder trikset med CD's HD PVR, for å få den til å sende 576i over HDMI, er det permanent ja - men uheldigivis vil det gi deg svart skjerm om du skrur den av i den modusen. Derfor må du stille tilbake (sette aktivering av HD-signal til "Ja") før du slår den av... Se her for oppskrift på 576i over HDMI

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det står vel sikkert et eller annet sted i denne tråden men hva har man målt kontrasten til den nye Pioneergenerasjonen?

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er vel alle skjermene snart på markedet ettersom jeg har forstått. Og produkta begynner vel å bli ferdig.

Vet vi nå ALLE forskjellene på 5090, 5090H, KRP-500M og KRP-500A?

Eller er det ting vi ennå ikke vet sikkert, ikke er bekreftet/testet osv?
    Vet vi noe om prisforskjellene på disse?

Kan noen oppsumere?

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Nå er vel alle skjermene snart på markedet ettersom jeg har forstått. Og produkta begynner vel å bli ferdig.

Vet vi nå ALLE forskjellene på 5090, 5090H, KRP-500M og KRP-500A?

Eller er det ting vi ennå ikke vet sikkert, ikke er bekreftet/testet osv?
    Vet vi noe om prisforskjellene på disse?

Kan noen oppsumere?
    Informasjon om alle modellene finnes på Pioneer's europeiske hjemmeside, endog mangler den norske Pioneer-siden info om H-modellene og KRP A-modellene.
    Men ellers så kan jeg gjøre et forsøk på å oppsummere hovedforskjellene:

LX-serien (LX5090/6090 og LX5090H/6090H):
    - Finnes i 50" og 60"
    - Full HD/1920x1080
    - 93mm tykkelse på panelet
    - 'Klassisk' utformelse, dvs. alle innganger etc. i selve TV'en.
    - 3 HDMI, 3 SCART, 1 Component, 1 Composit, 1 VGA, 1 USB, 1 CI-slot
    - Optisk ut, RCA ut, Subwoofer ut, Head-phone ut
    - DVB-T tuner (MPEG2), Analog tuner
    - Støtte for ISF-kalibrering
    - Pris ca. 30000,- for 50" og 50000,- for 60" (standardmodellene)

Spesielt for H-modellene (LX5090H/6090H):
    - DVB-S/S2 satellittuner - og følgelig èn ekstra CI-slot.
    - MPEG4-støtte i DVB-T tuneren (som dermed støtter norsk bakkenett - trenger dog godkjenning av RiksTV for å se mer enn NRK)
    - 1 Ethernet-inngang, som kan utnytte den innebygde DLNA-støtten - det vil si streaming av media via nettverk fra en PC etc.
    - Nytt utseende og oppbygning av menyene, som på KRP-modellene.
    - Pris ca. 33000,- for 50", ca. 54000,- for 60" (noe usikkert da norske modeller ikke er i salg enda)

Ellers identisk med standardmodellene LX5090/6090 (gjelder også bildekvalitet).

KRP-serien (KRP-500/600A og KRP-500/600M):
    - Finnes i 50" og 60"
    - Full HD/1920x1080
    - 64mm tykkelse på panelet
    - Et hakk bedre bildekvalitet enn LX-serien (gjelder hovedsaklig sortnivå og støy i bildet). Forskjellene er etter sigende ikke større enn at det er vanskelig å påpeke uten å sammenligne side om side - men de er der.
    - Støtte for ISF-kalibrering

Spesielt for KRP A-serien (KRP-500/600A):
    - Alle innganger i en ekstern mediaboks, kun èn kabel fra mediaboks til TV (DisplayPort).
    - Innganger på mediaboks: 4 HDMI, 3 SCART, 1 Component, 1 Composit, 1 VGA, 1 USB, 1 Ethernet, 2 CI-slots, 1 lyssensor-inngang (ekstern lyssensor medfølger for montering på skjermen - valgfritt)
    - Utganger mediaboks: samme som LX-serien
    - DVB-T og DVB-S/S2 bakkenett og satellittunere (MPEG4-støtte), i tillegg til analog tuner.
    - DLNA-støtte via Ethernet-kontakten
    - Ny bildemodus - "Pure" - som erstatter "Sport"-modusen. Gir ekstremt korrekt bilde 'out-of-the-box', uten behov for ytterligere justering enn evt. personlig preferanse.
    - Ny menylayout, samme som LX H-serien.
    - Pris ca. 36000,- for 50" og ca. 58000,- for 60" (anslagsvis, ikke i salg enda)

Spesielt for KRP M-serien (KRP-500/600M):
    - Ingen tunere, analog eller digital.
    - 2 HDMI, 1 DVI, 1 Component, 1 Composit, 1 VGA, 1 RS-232, 1 Ethernet (ikke DLNA)
    - Mulighet for kalibrering via Ethernet
    - Inngangene er bak på panelet, og vender nedover (På LX-serien vender de utover).
    - Ingen utganger (kun høyttaler-terminaler)
    - Ny bildemodus - "Pure" - i tillegg til alle de andre (inkl "Sport"), med samme egenskaper som for KRP A.
    - Ny menylayout (samme som KRP A/LX H (?), evt. en variant av denne)
    - Ekstra nøyaktige justeringsmuligheter i menyen (dobbelt så mange trinn i hver setting som KRP A, og LX-serien).
    - "Blue only"-modus, tiltenkt fargekalibrering
    - Lagrer bildeinnstillinger pr. signalkilde, i tillegg til pr inngang. Dvs. at du kan ha ulike bildeinnstillinger for f.eks. 576i og 1080i på samme inngang - i samme bildemodus - f.eks. "Pure". Gjelder alle innstillinger, også Drivemode.
    - Pris ca. 32000,- for 50" og ca. 53000,- for 60" (Anslagsvis, kommer nok veldig an på hvor du kjøper, ingen butikker kommer til å ha disse modellen på lager/utstilt. Kun spesialbestilling.)

Det skulle dekke det meste. Om noen oppdager noen feil eller har tilleggopplysninger, si ifra så endrer jeg posten.

Newcomer K.Larsen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Det står vel sikkert et eller annet sted i denne tråden men hva har man målt kontrasten til den nye Pioneergenerasjonen?
    Kontrast er ingen pekepinne da egentlig, men TechRadar målte ca. 50 000:1 på LX5090.

Pioneer Kuro PDP-LX5090 | Review | TechRadar UK

Svartnivået er derimot viktig. HDTVtest.co.uk målte så lite lysutslipp som 0.0031 cd/m2. Ingen andre flatskjermer kan overhode sammenliknes.

PDP-LX5090 Pioneer Kuro Plasma HDTV Review Conclusion

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg skjønner sammenhengen. Var bare litt interessert i tallet som referanse. Jeg vurderer disse skjermene kontra en JVC eller Blackwingprojektor. Takk for opplysningene!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,083
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Informasjon om alle modellene finnes på Pioneer's europeiske hjemmeside, endog mangler den norske Pioneer-siden info om H-modellene og KRP A-modellene.
    Men ellers så kan jeg gjøre et forsøk på å oppsummere hovedforskjellene:
    ........

Det skulle dekke det meste. Om noen oppdager noen feil eller har tilleggopplysninger, si ifra så endrer jeg posten.
    Meget informativ - Takk.

Er KRP-M modeller vert et par tusen ekstra i forhold til 5090 ? Trenger jo ikke tuner snart lenger, i alle fall ikke når man har fibernett.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Meget informativ - Takk.

Er KRP-M modeller vert et par tusen ekstra i forhold til 5090 ? Trenger jo ikke tuner snart lenger, i alle fall ikke når man har fibernett.
    For meg var KRP M verdt å betale ørlite ekstra for ihvertfall; Pure-mode, litt bedre bilde, tynnere panel, mer innstillingsfinesser og ikke minst mulighet for ulike innstillinger for ulike oppløsninger på samme input. Alt den mangler kontra LX5090 er ting jeg ikke bruker uansett, så da var det greit. Eneste negative er at den har bare 2 HDMI, og at det ikke er noen audio-utganger (noe som gjør at jeg må kjøpe en reciever, men det er vel ikke så dumt uansett.... )

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    For meg var KRP M verdt å betale ørlite ekstra for ihvertfall; Pure-mode, litt bedre bilde, tynnere panel, mer innstillingsfinesser og ikke minst mulighet for ulike innstillinger for ulike oppløsninger på samme input. Alt den mangler kontra LX5090 er ting jeg ikke bruker uansett, så da var det greit. Eneste negative er at den har bare 2 HDMI, og at det ikke er noen audio-utganger (noe som gjør at jeg må kjøpe en reciever, men det er vel ikke så dumt uansett.... )
    Takk for gode svar men jeg må spørre og mase litt til. Jeg skal ha meg en slik tv og er usikker på ka e skal gå for. 5090 blir det ikke, jeg hadde tenkt å gå for H modellen men begynner å se bort fra det no.

Jeg har fått oppgitt at M modellen kommer til å koste omtrent det samme som 5090. Så jeg lurer på å gå for den.. Har fått tilbud på 29-30000 på M modellen inkl feste (men jeg vet jo at 5090 går for en del mindre) og 4000 mer for A modellen. Så jeg er så usikkker... Nå blir vel A modellen klargjort for RiksTV, og det har jeg, men jeg skal uansett prøve å få en HTPC opp å gå og se tv gjennom den.

Uansett, det jeg lurer på:
    Er det slik og forstå at A og M er like tynn, men A har en boks med tuner og inn/utganger, mens M har ingen ekstra boks, er like tynn og har alle innganger bak på tven?

Og hva er bruksområdet til Ethernet på M modellen dersom man ikke kan bruke den til DLAN? Er det for å laste ned oppdateringer eller ka? Jeg har ikke så mye peiling.

Vil du kunne oppnå et bedre bilde med enten A eller M modellen?

Og en siste ting. Med M modellen er man ikke nødt og betale TV lisens for, med mindre man kjøper en tuner å kobler til?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg ingen ekspert på lisensregler etc. Men knowing NRK så tipper jeg du er nødt å betale tv-lisens uansett...
    Mulig det tidligere var linket til om "tv'en" du kjøpte hadde innebygget tuner, og det går kanskje ikke melding fra butikken til NRK om at du har kjøpt tv hvis den ikke har tuner...
    MEN, det blir litt vanskelig å argumentere for at du ikke har tv hvis du har Riks-tv abonnement :-D, dessuten så er vel Riks-tv boksen en tuner...

/C

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg ingen ekspert på lisensregler etc. Men knowing NRK så tipper jeg du er nødt å betale tv-lisens uansett...
    Mulig det tidligere var linket til om "tv'en" du kjøpte hadde innebygget tuner, og det går kanskje ikke melding fra butikken til NRK om at du har kjøpt tv hvis den ikke har tuner...
    MEN, det blir litt vanskelig å argumentere for at du ikke har tv hvis du har Riks-tv abonnement :-D, dessuten så er vel Riks-tv boksen en tuner...

/C
    Det stemmer. Men jeg mener om du ikker har Riks-tv eller noen annen tuner i hus. Og du kobler til en PS3 en Wii en 360 og en egen Blu-ray spiller og bruker skjermen til film og spill. Er du da lisenspliktig? Jeg mener, blir ikke det det samme som du kjøper en svær PC-skjerm?

Har man RiksTV tuner eller en annen tuner er man vel lisenspliktig uansett om man har TV og koble den til eller ikke...

Side 53 av 212 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •