Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 4 av 212 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 4238
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Se! Den har direktevalg av AV-innganger! I WANT IT!
    http://avforum.no/avnytt/data/11/2pd...dium-large.jpg
    Det har da Pioneer hatt i flere år ?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har da Pioneer hatt i flere år ?
    Javisst. Det er ikke noe nytt. Fjernkontrollen er derimot en ny modell.

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer sterkt å gå for Kuro'n som er på tilbud på elkjøp denne uken. TV'n i seg selv er dyr nok for meg, så jeg lurer på tips til veggfeste som kan dreies 90 grader som passer til denne 50". Muligens et dumt spørsmål. Men lurer på om dt vil gå an å koble pc'høytalerene mine på tv'n? De gir solid lyd, og får fungere midlertidig før jeg får ommøblert så det blir plass til dali'ene.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt info om LX5090:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Står her på høyre side pris

Det står her på høyre side prisen på PDP-LX5090H, 29.995,-.
    Kan noen si meg hvor man får kjøpt den?
    Ikke så værst pris det. Jeg klarer meg med LX5090 uten H. Den må da være billigere.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brikkus
    Det står her på høyre side prisen på PDP-LX5090H, 29.995,-.
    Kan noen si meg hvor man får kjøpt den?
    Ikke så værst pris det. Jeg klarer meg med LX5090 uten H. Den må da være billigere.
    Hvis det er riktig pris, så kjøper jeg den med eller uten H, jeg er ikke vanskelig :lol:

Håper inderlig at jeg får kjøpt en G9 før OL sendingene i HD begynner, jeg blir mer og mer utålmodig for hver dag som går

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Høytalere på tven

Hvordan blir høytalerne på generasjon 9, har sett bilde med høytalere på siden og under. Kan det velges?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir nok sikkert som 508, at det ikke følger med høytaler men at det kan kjøpes (velges selv) utenom. Har vert en av grunnene til at jeg har siklet etter denne skjermen ihvertfall

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis pioneer sin nye 50" med full HD kommer på 30k får Panasonic et alvorlig problem...
    Når Panasonic sin full HD 50" koster det samme er det jo ikke tvil om hva folk kjøper!
    Tror Pana må sette ned prisene en god del før folk skal gidde å vurdere de i forhold til pioneer. Skal bli spennende å se om ikke det blir priskrig fra Panasonic sin side om noen måneder. Ser jo at 46" full hd (pz85 modellen) til panasonic er ganske billig, så da er det jo håp for at 50" også går ned i pris.
    Men tror uansett at med de nye prisene til pioneer vil mange fler kjøpe det. Er ganske sikker på at min neste tv blir en pioneer av 9. generasjon hvis de blir bedre og billigere enn 8.gen full hd serie.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis pioneer sin nye 50" med full HD kommer på 30k får Panasonic et alvorlig problem...
    Når Panasonic sin full HD 50" koster det samme er det jo ikke tvil om hva folk kjøper!
    Tror Pana må sette ned prisene en god del før folk skal gidde å vurdere de i forhold til pioneer. Skal bli spennende å se om ikke det blir priskrig fra Panasonic sin side om noen måneder. Ser jo at 46" full hd (pz85 modellen) til panasonic er ganske billig, så da er det jo håp for at 50" også går ned i pris.
    Men tror uansett at med de nye prisene til pioneer vil mange fler kjøpe det. Er ganske sikker på at min neste tv blir en pioneer av 9. generasjon hvis de blir bedre og billigere enn 8.gen full hd serie.
    Dette stemmer ikke. Topp-modellen til Panasonic, TH-50PZ800, har allerede blitt lansert med en pris på 22990,- Så det er bare snakk om kort tid før den er å få under 20K.

http://www.avhifi.no/main.php3?PI=info&PNO=19619

Panasonic TH-50PZ800 50" Plasma TV - Netshop.no - pc data foto minne digital

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bare prisen på pana sin pz80 når jeg kikket, og den kostet 30k. Selv om den sikkert fåes biligere den og.
    Da har fortsatt pana prisfordel fremfor pioneer da, men den har hvertfall blitt mindre
    Og med tanke på hvor mye bedre pioneer er tror jeg den er verdt det "lille" ekstra

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor blir det av Pioneer Norges offisielle annonsering av 9. generasjon med prisinformasjon osv da?? Trodde de skulle lanseres tidlige i mai, men så ble det sagt 26. mai, som er idag, men tyst som i graven her...?? *Utålmodig*

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kimi
    Hvor blir det av Pioneer Norges offisielle annonsering av 9. generasjon med prisinformasjon osv da?? Trodde de skulle lanseres tidlige i mai, men så ble det sagt 26. mai, som er idag, men tyst som i graven her...?? *Utålmodig*
    de venter vel kanskje på at tuneren skal støtte riks tv?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

pioneer pdp-lx508d

hvorfor koster pioneer pdp-lx508d så mye, på elkjøp koster denne 54.000kr.
    Er dette tv mye bedre tv enn pdp-lx5090 kommer til å bli?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nop. Vet at LX508, fint kan selges for veldig mye lavere pris enn det du nevner. 5090 skal jo ha bedre svartnivåer og fargegjengivelse. Til den som klarer å skjønne det!

Bedre TV, mindre penger.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig at full-HD blir mer tilgjengelig. Jeg kan betale 30.000 kr. for en TV med god samvittighet men 50.000 kr. var for drøyt.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes 30000 er for mye for en tv også jeg da men, Mulig jeg begynner å bli gjerrig

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs vel hva man er ute etter, er litt bitt av oppgraderingsbasillen og en slik TV ser jeg på som "top of the food chain"

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Spørs vel hva man er ute etter, er litt bitt av oppgraderingsbasillen og en slik TV ser jeg på som "top of the food chain"
    Iallefall frem til neste sommer når neste gen kommer og man sitter med en utdatert tv, en utrolig lei følelse det der. hehe.

Men, så langt har det ikke eksistert noen tvil overhodet om at pioneer har hatt de beste skjermene, men prisnivået har vært alarmerende høyt. 74k for 60 tommer? Ikke bra, men når den nye 60 tommeren nå ser ut til å havne rundt 50, og 50 tommeren ser ut til å havne på 30k begynner det nesten å bli levelig. Iallefall for oss som ikke har muligheten til å forsvare en projector løsning. Pluss at pioneer nå åpenbart merker konkurransen i markedet er jo bare helt knall. Skal bli spennende å lese hjemmekino sine tester av både panasonic og pioneer, og se om de fortsatt mener at pioneer ligger et helt hestehode foran. kanskje det har blitt redusert til et dvergponnyhode?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, men jeg elsker å lure meg til å tro at det stopper ved full-HD plasma med Kuro extreme kontrast fra Pioneer hehehe - la meg fortsette med det

Side 4 av 212 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •