Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 21 av 213 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 4254
    Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som vet om panasonic og pioneer har samme skrue hull på bakpanelet? skal bytte fra pana til pioneer helst med samme veggfeste.

Newcomer K.Larsen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Her er en test av den amerikanske utgaven (Pioneer 6020):
    Det kan jo i samme slengen nevnes at D-Nice er plasma-guru på AVSForum. For de som ikke kjenner til det

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke farlig å ha et "sort hull" midt i stua stenvik? Du merker ikke et visst suuug inn mellom høytalerne dine?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Er det ikke farlig å ha et "sort hull" midt i stua stenvik? Du merker ikke et visst suuug inn mellom høytalerne dine?
    hmm jo kanskje jeg må skru opp lyset litt mere siden det er blitt mindre lys = større strømregning muligens :P

er visst endel folk som bekymrer seg for at den nye partikkel akseleratoren som er under bygging eller er ferdig skal kunne trigge dannelse av et sort hull og dra med seg resten av jorda inn i dette hullet :P

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stenvik
    windows xp her mce
    Det gjelder forsåvidt der og.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det her ser jo riktig fint ut :-D

Photos of the Pioneer LX5090

AVForums - View Single Post - Pioneer 9G Owners Thread

Black level comparison of 8G versus 9G Kuro

AVForums - View Single Post - Pioneer 9G Owners Thread

Nå har jeg heldigvis reist på jobb i Nordsjøen, håper jeg kan hente min LX5090 når jeg kommer på land om 2 uker, klarer ikke mer venting nå

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk ei pakke for en par dager siden!

PDP-LX508D og PDP-LX5090 side ved side. Har ikke fått hengt på veggen eller testet PDP-LX5090 noe særlig enda.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: LG OLED65B6V | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800 | DENON DBP-4010UD

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Fikk ei pakke for en par dager siden?

PDP-LX508D og PDP-LX5090 side ved side. Har ikke fått hengt på veggen eller testet PDP-LX5090 noe særlig enda.
    Lekkert! Hva skal du nå gjøre med den gamle? Selges?

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk ei pakke for en par dager siden?

Da har du jo en enestående mulighet til å sammenligne 8.gen mot 9.gen i din egen stue, under dine egne forhold da! Regner med full rapport på dette!

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frdrk
    Lekkert! Hva skal du nå gjøre med den gamle? Selges?
    Den selges.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: LG OLED65B6V | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800 | DENON DBP-4010UD

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk ei pakke for en par dager siden!

Ja, det var jo en beskjeden leveranse. Litt overraskende at du ikke hadde med et par 6090 i samme slengen.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den selges.
    Kan nok komme noen skambud,solgte min 508D akkurat nå og det var ikke lett

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva tror dere jeg kan få for en feilfri PDP-507XA ?
    Har i utgangspunktet ikke tenkt å selge.. men er prisen den rette så kan det jo vurderes

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil bare opplyse om at svenske Mattias (Havocsi) Hjelmstedt, som skrev den flotte og meget presise testen av Pioneer LX6090H, har skrevet at G9 er bedre enn G8 på bildestøy:

Den har markant mindre brus även med alla brusreduceringar avslagna. Man ser en klar skillnad på G8 vs G9 när det gäller "orolighet" i bilden.
    Her er en forumlink for de som er interessert:

Pioneer KURO 2008 - Component forum

Og her er testen av 6090H nok en gang:

Havocsis (Mattias) hemmabioblog

En må altså kjøpe H-modellen om en skal få med seg den såkalte "pure"-modusen, som mange ser på som den beste "out of the box", om du ikke koster på en full ISF-kalibrering på skjermen. Da får en i tillegg med seg en innebygd digital-tuner (DVB-T/Satellite DVB-S/S2) samt ethernetport for streaming av datamateriale. Kanskje verdt å vente på for den tålmodige? Ser ut til å være en del utålmodige her på forumet;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har i utgangspunktet ikke tenkt å selge.. men er prisen den rette så kan det jo vurderes
    Med de prisene som er på 5080XA/508XD nå, tror jeg det blir vanskelig å få særlig mye over 12000 for en brukt 507. Den samme nådeløse utviklingen gjelder LX508 som snart ligger på 20000 på bruktmarkedet pga. prisdumpingen til 27990,- for en ny LX508 (lagrene er snart tomme nå).

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den selges.
    Hvor mye? Send meg gjerne PM dersom du ikke ønsker å offentilggjøre prisen..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stenvik
    si det. 508xd selges jo for 19995 nå

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Jeg vil bare opplyse om at svenske Mattias (Havocsi) Hjelmstedt, som skrev den flotte og meget presise testen av Pioneer LX6090H, har skrevet at G9 er bedre enn G8 på bildestøy:

Her er en forumlink for de som er interessert:

Pioneer KURO 2008 - Component forum

Og her er testen av 6090H nok en gang:

Havocsis (Mattias) hemmabioblog

En må altså kjøpe H-modellen om en skal få med seg den såkalte "pure"-modusen, som mange ser på som den beste "out of the box", om du ikke koster på en full ISF-kalibrering på skjermen. Da får en i tillegg med seg en innebygd digital-tuner (DVB-T/Satellite DVB-S/S2) samt ethernetport for streaming av datamateriale. Kanskje verdt å vente på for den tålmodige? Ser ut til å være en del utålmodige her på forumet;-)
    Vel pioneer norge er jo aldri på banen, temmelig dårlig oppfølging fra dems side. Pioneer norge burde i det minste ha kunne kommet med info om alle 3 produktene når første produkt serien ble sluppet. Om utsiktene til at H modellene kommer til å støtte rikstv/canal digital etc. Kom til konklusjon at siden jeg satser på å bygge meg htpc så er en mere fleksibel med tanke på tunere etc. Forøvrig så kan en sette inn parametrene for pure mode manuelt selv så det er ingen krise. Pure mode parametrene er publisert på avsforum.com om jeg ikke husker feil.
    Forøvrig så er jeg skeptisk til hvilke video formater H modellene støtter ved video streaming fra en mediaserver.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I denne pressemeldingen står det for øvrig at sortnivået er forbedret med en faktor på 5 fra G8 til G9.

The second generation KURO pushes closer to absolute black by further reducing the idling luminance and improving black levels five times over the previous 2007 KURO models.
    På produktsidene står jo kontrasten bare angitt som 'Extreme', men informasjonen i pressemeldingen skulle da antyde en kontrast på minst 100 000:1. Om "hvitnivået" er blitt hvitere, så snakker vi jo om et enda høyere tall.

Ikke ille det

Er forresten dette bekreftet av testene det linkes til i denne tråden? En stund siden jeg leste testen til Mattias nå...

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Almighty
    Hvor mye? Send meg gjerne PM dersom du ikke ønsker å offentilggjøre prisen..

Jeg fikk ett "seriøst" bud på 8000 for min,han hadde ikke råd til mer,men det var absolutt ett godt tilbud som jeg "måtte" vurdere mente han.

Uansett jeg fikk 24 for min med litt ekstra utstyr og det var etter forholdene greit,jeg kunne vel fått ett par tusen til hvis jeg hadde ventet litt,men kom alvorlig mange useriøse hendvendelser på slutten.
    Og jeg skulle selvfølgelig ønske det var mer,når jeg kjøpte den for 9 mnd siden var veil prisen på 60 og litt med tilleggsutstyret :???:

Side 21 av 213 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •