Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 191

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 191 av 213 FørsteFørste ... 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 187 188 189 190 191 192 193 194 195 201 211 ... SisteSiste
Viser resultater 3,801 til 3,820 av 4254
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Grunn kalibrering...? Man går vel i dybden når man kalibrerer....?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er noen her med strøken KRP 500-A som vil selge den i nærframtiden (en eller annen gang før jul) er det bare å ta kontakt

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Om det er noen her med strøken KRP 500-A som vil selge den i nærframtiden (en eller annen gang før jul) er det bare å ta kontakt
    ligger det ikke 2 på finn da?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jovisst. Her er f.eks. en i hvitt:

pioneer krp500 - FINN Torget

I tillegg finnes det en i sort.

Og her er en Pioneer 428 til 5500,- i Oslo (den er bra):

Pioneer Plasma Toppmodell - FINN Torget

Ergo: Det er nok av Pioneer-skjermer for den som (reelt) vil ha en slik skjerm...

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    ligger det ikke 2 på finn da?
    Da må jeg prute ned prisen til nesten halvparten av det de ønsker. 8)

Hmm vet ikke om jeg har lyst på hvit Kuro. Passer ikke helt med sort KEF 5.1 sorte B&W dm 685 og sort denon avr 1911 OG sort PS3...

Eller gjør det ?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må jeg prute ned prisen til nesten halvparten av det de ønsker. 8)

Hmm vet ikke om jeg har lyst på hvit Kuro. Passer ikke helt med sort KEF 5.1 sorte B&W dm 685 og sort denon avr 1911 OG sort PS3...

Eller gjør det ?
    joda...kontraster vettu8)

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Grunn kalibrering...? Man går vel i dybden når man kalibrerer....?
    En av de tingene som var bra med Pioneer var at det kom skikkelig kalibrert fra fabrikk slik at den bare trengte litt finjustering for å bli perfekt. En skikkelig kalibrering trenger fagkunnskap og utstyr som folk flest ikke har, og var noe av det man betalte for. Alternativet er å leie inn en kar for noen tusen til å gjøre jobben.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    En av de tingene som var bra med Pioneer var at det kom skikkelig kalibrert fra fabrikk slik at den bare trengte litt finjustering for å bli perfekt. En skikkelig kalibrering trenger fagkunnskap og utstyr som folk flest ikke har, og var noe av det man betalte for. Alternativet er å leie inn en kar for noen tusen til å gjøre jobben.
    Du tok'an ikke nei.... ORDDELING!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger kanskje min KRP-500M ut for salg om sirka 2 mnd. til omkring 8000.-
    Strøken med original eske, veggfeste og tilbehør. Det kunne være en mulighet om du ikke har funnet ett annet tv til den tid :-D

.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strøken med original eske, veggfeste og tilbehør. Det kunne være en mulighet om du ikke har funnet ett annet tv til den tid
    Det er interessert om du ikke bor for langt unna Sørlandet....

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Darkside
    Strøken med original eske, veggfeste og tilbehør. Det kunne være en mulighet om du ikke har funnet ett annet tv til den tid :-D

.

omg. Og om 2 mnd har jeg sikkert tjent meg opp :P

Håper ikke du troller nå

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Du tok'an ikke nei.... ORDDELING!
    Nei :-D
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    omg. Og om 2 mnd har jeg sikkert tjent meg opp :P

Håper ikke du troller nå
    Rolig. Sier kanskje :-D , må først vurdere om jeg skal flytte eller ikke. Bor pt. noe sør for Bergen. Og skal muligvis flytte til sørligere strøk (Afrika) omkring slutten på August. Men selger kun denne skjerm om jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer tilbake de neste par år. For jeg er utrolig fornøyd med den.

Men skal komme tilbake med melding omkring evt. salg av denne skjerm til den tid, før jeg legger den på Finn.

.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Darkside
    Rolig. Sier kanskje :-D , må først vurdere om jeg skal flytte eller ikke. Bor pt. noe sør for Bergen. Og skal muligvis flytte til sørligere strøk (Afrika) omkring slutten på August. Men selger kun denne skjerm om jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer tilbake de neste par år. For jeg er utrolig fornøyd med den.

Men skal komme tilbake med melding omkring evt. salg av denne skjerm til den tid, før jeg legger den på Finn.

.
    Flott.

jeg hater 3D så absolutt mye. Det føles mer ut som "2.5D" og jeg HATER å bruke briller. Det var smertefult å se på transformers 3 i 3D...

Med det i baktanke så sier jeg at jeg skjønner ikke at folk gidder å kjøpe en TV som IKKE er en Kuro

Alt jeg tenker på er 2D bildekvaliteten, om ikke jeg finner en god Kuro så havner jeg vel med en Samsung D8000 plasma, det er vel ikke dårlig det heller... 8)

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant en Kuro LX5090 til 8000. Veldig rimlig pris spør du meg. Burde jeg heller vente på en KRP 500-A til ~ 10K ?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hjelper en kamerat med å se etter ny tv. Har skumlest diverse tester på nett og ser jo at "verden" på mange måter har stått stille etter at pioneer kuttet ut tv'ene sine. Greit nok, de har blitt tynnere, bruker mindre strøm og har flere funksjoner. MEN når det gjelder ren bildekvalitet så...

Har selv de nyeste panasonic plasmaene, enda ikke fått sortnivå på KURO-nivå. De har også enda litt problemer med IR. (Jeg har aldri hatt problemer med min pio som jeg bruker til surfing flere timer om dagen)

Elektronikken har sikker blitt bedre og med alt det fører med seg, men er det ikke litt rart at de ikke har klart å "erstatte" pioneer på nevnte områder?

Husker jeg ble skikkelig skuffet, sint og lei meg når pioneer bestemte seg for å kutte ut tv-produksjon. Nå ett par år senere og som student med økonomien som følger, så er lommeboka mi strålende fornøyd! Jeg føler enda ikke behov får å kjøpe ny tv! Den jeg har er jo på noen områder fortsatt referanse!

Hva mener dere? Er jeg bare ute etter en liten "ego boost", eller har jeg all grunn til å fortsatt være strålende fornøyd med min "gamle" tv?

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    Jeg hjelper en kamerat med å se etter ny tv. Har skumlest diverse tester på nett og ser jo at "verden" på mange måter har stått stille etter at pioneer kuttet ut tv'ene sine. Greit nok, de har blitt tynnere, bruker mindre strøm og har flere funksjoner. MEN når det gjelder ren bildekvalitet så...

Har selv de nyeste panasonic plasmaene, enda ikke fått sortnivå på KURO-nivå. De har også enda litt problemer med IR. (Jeg har aldri hatt problemer med min pio som jeg bruker til surfing flere timer om dagen)

Elektronikken har sikker blitt bedre og med alt det fører med seg, men er det ikke litt rart at de ikke har klart å "erstatte" pioneer på nevnte områder?

Husker jeg ble skikkelig skuffet, sint og lei meg når pioneer bestemte seg for å kutte ut tv-produksjon. Nå ett par år senere og som student med økonomien som følger, så er lommeboka mi strålende fornøyd! Jeg føler enda ikke behov får å kjøpe ny tv! Den jeg har er jo på noen områder fortsatt referanse!

Hva mener dere? Er jeg bare ute etter en liten "ego boost", eller har jeg all grunn til å fortsatt være strålende fornøyd med min "gamle" tv?
    +1

Har enda ikke sett noe bedre en min KRP 600A

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det viktigste er at du er fornøyd selv. Blås i hva andre mener.......

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KJØPE LX5090 TIL 8000..... eller vente å prøve å finne en KRP 500-A til 10 000 eller mindre... kjøpe lx 5090 til 8K... eller vente på en KRP 500A... kjøpe lx..

omg hva skal jeg gjøre?!?!?!?!?! Sitter å sikler på den skjermen lenge...

Har 3500 på konto + 2500 i cash... Mulig jeg får økomoisk støtte eller et lån fra foreldre generasjonen.. Ellers er det bare å skaffe lørdags jobb etter høsten, eller spare stipend (1000 per mnd)

What to do??

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har snøring på reparasjoner?

Hadde nylig min 5090 inne til rep. hvorpå de byttet panelet.
    Men jeg kan ikke helt si at bildekvaliteten er den samme?

Kan det være at Pioneer er tomme for original paneler, og de da har byttet det gamle med et fra en annen produsent??

Eller trenger den å "gå" seg til og ev. kalibreres?

Side 191 av 213 FørsteFørste ... 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 187 188 189 190 191 192 193 194 195 201 211 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •