Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 170

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 170 av 212 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 173 174 180 190 200 210 ... SisteSiste
Viser resultater 3,381 til 3,400 av 4233
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noen som har emballasjemålene (esken) til 5090H?

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Er det noen som har emballasjemålene (esken) til 5090H?
    http://avforum.no/forum/tv-apparater...ml#post1272696

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er Pioneer 5090H fra komplett.no med full norsk garanti eller er det gråimport?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har synspunkter på hvilken fot som er å foretrekke til 5090?

1. KRP-TS02 Bordstativ til PDP-LX5090 KURO TV (for sidemonterte høyttalere

2. PDK-TS36B Svingbart bordstativ til PDP-LX5090 KURO TV (for sidemonterte høyttalere)

Jeg trenger ikke svingbart, men er vel mest opptatt av hva som er stødigst og ser best ut.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Jeg har lynlignende blink som følger konturene i bakgrunnen. Dette forekommer stort sett når noe er i fokus i forgrunnen(som et ansikt) og det er en "ujevn" bakgrunn som er ute av fokus. En sjelden gang har jeg blinking i hele bildet. Flashing/blinkingen er kun i Standard og Bruker i Kjør modus 2.
    Da har jeg endelig nådd fram hos Pioneer Norge. Lønner seg å stå på sitt ja. Fikk de til å lese på engelsk forum og kontakte Pioneer UK. De ville egentlig at jeg skulle sende tv til Ålesund for å få lagt inn ny firmware, det kom ikke på tale for min del. Men siden jeg hadde noen ærend i Oslo tok jeg det med til Pioneer på Sinsen. Der la de inn tre oppdateringer på den, og nå er problemet med flashingen borte.

Jeg er ganske sikker på at det er andre som har dette problemet på sitt tv bare de ikke har lagt merke til det eller bryr seg ikke. Alle er jo ikke på dette forumet heller. Men hvis det er andre her med denne flashingen er det nå bare å ta kontakt med Pioneer og stå på sitt. Jeg har banet litt vei nå siden jeg er den første som har fått fikset dette, så ta kontakt med meg så kan jeg hjelpe til.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har synspunkter på hvilken fot som er å foretrekke til 5090?

1. KRP-TS02 Bordstativ til PDP-LX5090 KURO TV (for sidemonterte høyttalere

2. PDK-TS36B Svingbart bordstativ til PDP-LX5090 KURO TV (for sidemonterte høyttalere)

Jeg trenger ikke svingbart, men er vel mest opptatt av hva som er stødigst og ser best ut.

Jeg har et PDK-TS36B stativ liggende, og jeg syntes det var veldig stødigt og så bra ut da jeg hadde det på min LX 5090. Det kan ikke bare svinges, men også tiltes. Det passer til Krp500 serien også.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et PDK-TS36B stativ liggende, og jeg syntes det var veldig stødigt og så bra ut da jeg hadde det på min LX 5090. Det kan ikke bare svinges, men også tiltes. Det passer til Krp500 serien også.
    Hei. Det kan se ut som om du har byttet ut din LX5090 med Panasonic V10. Er du fornøyd? (hva er positivt, eventuelt negativt?)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er Pioneer 5090H fra komplett.no med full norsk garanti eller er det gråimport?
    Hei, jeg tok kontakt med komplett.no og fikk denne mailen:
    "Hei,

Det stemmer at vi har mellom 50 og 99 på lager.
    Pioneer har stoppet produksjon av tv'er og vi har kjøpt opp så mange vi kan før de forsvinner fra markede da disse har fått meget god omtale.
    Om de vi har kom direkte fra Pioneer Norge kan jeg dessverre ikke garantere, men du vil uansett ha samme garanti/reklamasjon som en "Norsk" modell.

Mvh
    Are
    Komplett.no"

Det betyr ganske enkelt: Nei, de er ikke fra Pioneer Norge. Jeg har også vært i kontakt med Pioneer Norge og de har kun levert tver til de største forhandlerne. (De største butikkene til Lefdfal/Elkjøp/Expert ol.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,085
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oklando
    Hei, jeg tok kontakt med komplett.no og fikk denne mailen:
    "Hei,

Det stemmer at vi har mellom 50 og 99 på lager.
    Pioneer har stoppet produksjon av tv'er og vi har kjøpt opp så mange vi kan før de forsvinner fra markede da disse har fått meget god omtale.
    Om de vi har kom direkte fra Pioneer Norge kan jeg dessverre ikke garantere, men du vil uansett ha samme garanti/reklamasjon som en "Norsk" modell.

Mvh
    Are
    Komplett.no"

Det betyr ganske enkelt: Nei, de er ikke fra Pioneer Norge. Jeg har også vært i kontakt med Pioneer Norge og de har kun levert tver til de største forhandlerne. (De største butikkene til Lefdfal/Elkjøp/Expert ol.
    ..og så. Det spiller vel ikke stor rolle om det er Pioneer eller Komplett som betaler reparasjon om noe skulle skje ? Komplett har eksister en "mannsalder" og forsvinner nok ikke over natten.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    ..og så. Det spiller vel ikke stor rolle om det er Pioneer eller Komplett som betaler reparasjon om noe skulle skje ? Komplett har eksister en "mannsalder" og forsvinner nok ikke over natten.
    Enig, at Steinrik Erik Hagen ikke fikk lov å kjøpe sjappa er jo et godt tegn.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Hei. Det kan se ut som om du har byttet ut din LX5090 med Panasonic V10. Er du fornøyd? (hva er positivt, eventuelt negativt?)
    Det var en feil på LX5090 TVn jeg hadde, og butikken kunne ikke levere ny, så da endte jeg opp med Panasonicen til slutt. Pioneeren hadde litt bedre sortnivå, og litt bedre fargeoverganger (graderinger)enn Panasonicen, men bortsett fra det så er jeg veldig fornøyd med Pana V10.
    Den har heller ikke den høyfrekvente summingen som Pioneeren hadde. I mellom tiden har jeg også hatt en Samsung i 855 serien, men den synes jeg ikke kunne måle seg med noen av dem.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gjør jeg en "Reset to factory defaults" for alle instillingene på 5090?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en feil på LX5090 TVn jeg hadde, og butikken kunne ikke levere ny, så da endte jeg opp med Panasonicen til slutt. Pioneeren hadde litt bedre sortnivå, og litt bedre fargeoverganger (graderinger)enn Panasonicen, men bortsett fra det så er jeg veldig fornøyd med Pana V10.
    Den har heller ikke den høyfrekvente summingen som Pioneeren hadde. I mellom tiden har jeg også hatt en Samsung i 855 serien, men den synes jeg ikke kunne måle seg med noen av dem.
    Ja, det er nær på identisk med det jeg selv erfarte da jeg skiftet fra LX5090 til V10 tidligere i år.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg forsøker å oppgradere firmwaren på min 5090H etter denne oppskriften:

G9 PDP firmware nedlastningsside - Pioneer Norge

Men, når jeg sette i strømmen på 5090H etter å ha satt i en USB pinne med "upgrade" folderen på, så skjer det ingen ting. Etterhvert vises bare "upgrade" folderen på skjermen.

USB pinnen er på 2GB og er formatert med FAT32.

Hva kan jeg ha oversett?

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg plass til en KRP500M (med embalasje selvfølgelig) i bagasjerommet på en MB ML320? Har ikke muligheten til å skru ned stålgitteret slik at jeg kan få slått ned baksetet … Har noen målene på eska (har forsøkt å google, men fant ingenting)?

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Får jeg plass til en KRP500M (med embalasje selvfølgelig) i bagasjerommet på en MB ML320? Har ikke muligheten til å skru ned stålgitteret slik at jeg kan få slått ned baksetet … Har noen målene på eska (har forsøkt å google, men fant ingenting)?
    kan jo selvfølgelig frakte den gratis for deg jeg.. Bare si hvor den står og hvor den skal, så blir den nok borte mellom A og B skal du se

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel bare å prøve. Hvis ikke det går med emballasje så burde det gå veldig bra uten. Pakk et teppe rundt den og sett den stående i baksetet med sikkerhetbeltene rundt den så den ikke flyr i nakken din hvis du må bremse kraftig. Fraktet min fra Kristiansand-Oslo tur-retur på den måten, går veldig greit.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det bra med tredjeparts veggfester til KRP500? Tenker på Omnimount 1N1L, vil det bli nok kjøling? Har leset og sett at andre bruker tredjeparts, men er litt paranoid/hjernevasket :P

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,576
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med embalasje har du ikke sjans å få plass til den! Jeg kjører selv Volvo XC90 og måtte bruke tilhengeren (skaphenger) når jeg hentet min LX5090...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer Kurt'en sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Målene på embalasje til KRP500A er i hvert fall som følger:

L: 1320mm
    H: 880mm
    D: 360mm

God tur

Side 170 av 212 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 173 174 180 190 200 210 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •