Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 164

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  4
Side 164 av 213 FørsteFørste ... 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 160 161 162 163 164 165 166 167 168 174 184 194 204 ... SisteSiste
Viser resultater 3,261 til 3,280 av 4254
    Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RamGuy
    Først og fremst må jeg _understreke_ at denne TV-en ser rett og slett lekker ut på veggen, i stua opp har vi en Sony Bravia W4500 52" da foreldrene mine ikke ønsket Plasma på grunn av innbrenning, varme osv.. Men de måtte pent bite i seg det faktum at min nye LX5090H montert på vegg ser mye mer naturlig og penere ut enn Sony'en som er montert på veggen oppe i stua.
    Synd for dine foreldra at noen "lurte" de med energitull og innbrenningspropaganda.
    8-9 mnd i året vil varmen fra skjermen bidra til husoppvarming, lcd er jo ikke så mye bedre(LED er bedre, men varme fra panelovn, ved, gass evt plasma er jo det samme)
    Bruker dine foreldre skjermen til spill evt data?

Uten at jeg har erfaringer så sies det Kuro'en ikke får innbrenning, men hva vet vel den gjevne selger på lefdal og elkjøp, plasma er plasma uansett......

Newcomer RamGuy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Niks, bare TV oppe i stua, jeg dog bruker min LX5090H til både data og spill, og den fungerer jo helt strålende til disse formålene også.

Med 1:1 pixel-mapping, knapt input lagg og fantastisk respons i panelet så er den jo helt ideell til blant annet gaming.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    Synd for dine foreldra at noen "lurte" de med energitull og innbrenningspropaganda.
    8-9 mnd i året vil varmen fra skjermen bidra til husoppvarming, lcd er jo ikke så mye bedre(LED er bedre, men varme fra panelovn, ved, gass evt plasma er jo det samme)
    Bruker dine foreldre skjermen til spill evt data?

Uten at jeg har erfaringer så sies det Kuro'en ikke får innbrenning, men hva vet vel den gjevne selger på lefdal og elkjøp, plasma er plasma uansett......
    Faren for Innbrenning er vesentlig lavere enn på andre plasmaer. "kjører" du tven inn så blir faren betydelig redusert, men innbrenning forekommer. Har sett pio med innbrenning. Det skal litt til, men det skjer.
    Noen på lefdal/Elkjøp er veldig flinke men er jo alltids noen som ikke helt vet hva de snakker om.

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min KRP 500M står støtt og stadig på med HTPC-windows bilde eller standardbilde fra spillkonsoll. Har ikke sett noen tendenser til innbrenning. Og jeg har faktisk sett godt etter.

Men er det flere KRP-5/600 og oppdrive nå? Virker som det er tømt over alt etter at produksjonen stanset. Hva er status på de nye Pana/Pioneer greiene som kommer?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oklando
    Faren for Innbrenning er vesentlig lavere enn på andre plasmaer. "kjører" du tven inn så blir faren betydelig redusert, men innbrenning forekommer. Har sett pio med innbrenning. Det skal litt til, men det skjer.
    Noen på lefdal/Elkjøp er veldig flinke men er jo alltids noen som ikke helt vet hva de snakker om.
    Innbrenning er alltid en fare, så til de som har tenkt å begynne å ta lettere på dette etter å ha lest innleggene over, bør tenke seg om igjen. Har selv prøvd en 3 mnd gammel demo-brukt KRP, og denne var blant de verre Pioneer hadde sett. Panelet ble derfor skiftet. Dette er en relativt dyr affære som vanligvis ikke dekkes av garanti.

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde nettopp en kar fra Edgead.no innom i dag som skulle ISF-kalibrere min Pioneer Kuro LX5090H, noe som var varmt anbefalt av flere her ettersom LX5090H i motsetning til LX5090 (ikke H) og KRP-500 / KRP-600 ikke kommer like godt kalibrert fra fabrikk? Samtidig som det bor mye i disse Pioneer Panelene, slik at du kan få veldig godt utbytte av en skikkelig kalibrering?

Hørte også at flere her på forumet nevnte Edgead som en av Norges beste innen kalibrering, med veldig godt utstyr og gode folk som kalibrerer?

Så jeg bestemte meg for å få min profesjonelt kalibrert, ettersom jeg ikke hadde kjangs i havet på egenhånd, samtidig som jeg forsto det slik at ISF-kvalifiserte kalibratorer kan "unlocke" noen ekstra innstillings muligheter for en helt optimal kalibrering av Pioneer TV-er? Derfor gikk jeg for Edgead.no som da også er ISF-kvalifiserte!

Ut ifra hva jeg kan lese hos Pioneer Norge:

"Pioneer Plasma har fantastisk bildekvalitet. Ønsker du i tillegg å tilpasse bildet til lysforholdene i din egen stue... Lar finessen ISF C3 (Custom Calibration Configuration) deg stille inn plasmaskjermen optimalt til ditt spesifikke interiør.
    Som en tillegstjeneste, kan en profesjonell ISF kalibrator gjøre en ytterligere justering av plasmaskjermen nøyaktig med hensyn til kontrast, nyanse, fargenivå og andre parametere, eksakt tilpasset din stues lysforhold. Det blir laget to innstillinger, for å passe til ditt aktuelle seerforhold. F.eks. en for lysforholdene om dagen og en om kvelden.

Misforstå ikke: Dette er ikke en nødvendighet for å oppnå fantastisk bildekvalitet på Pioneer Plasma."

Og se i deres interaktive video:
    Plasma-TV Teknologier og egenskaper

Så skal ISF-kalibrering som jeg nevnte åpne opp for noen skjulte muligheter for ISF-kvalifiserte kalibrere? Samt det blir opprettet og lagret to konfigurerte profiler, en Natt og en Dag for bruk undre lyse og mørke forhold, slik som vist på Pioneer sin interaktive video.

Det jeg stusser litt over er at etter Edgead.no har kalibrert min LX5090H så kan jeg verken se noen natt eller dag alternativ under Picture menyen slik som vist på den interaktive videoen? Det ser ut til at han som har kalibrert skjermen har modifisert litt på den pre-konfigurerte "Movie" oppsettet, og det er det? Ingen av innstillingene har blitt låst, og som satt det er ikke noe oppsett for lyse eller mørke forhold?

Jeg betviler ikke at vedkommende har gjort noen dårlig jobb, med profesjonelt verktøy og profesjonell kunnskap, som da visstnok skal være ISF-kvalifisert og som bruker 2timer på å kalibrere min LX5090H gjør nok en skikkelig god og grundig jobb, jeg stusser bare litt og setter spørsmålstegn ved hvorfor ingenting ser ut til å ha blitt gjort slik som Pioneer selv referer til at ISF-kvalifiserte kalibreringen skal bli utført på Pioneer TV-er?

Er det noe jeg overser, eller har fullstendig misforstått her?

Intermediate tandberg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samtidig som jeg forsto det slik at ISF-kvalifiserte kalibratorer kan "unlocke" noen ekstra innstillings muligheter for en helt optimal kalibrering av Pioneer TV-er?

Jeg betviler ikke at vedkommende har gjort noen dårlig jobb, med profesjonelt verktøy og profesjonell kunnskap, som da visstnok skal være ISF-kvalifisert og som bruker 2timer på å kalibrere min LX5090H gjør nok en skikkelig god og grundig jobb, jeg stusser bare litt og setter spørsmålstegn ved hvorfor ingenting ser ut til å ha blitt gjort slik som Pioneer selv referer til at ISF-kvalifiserte kalibreringen skal bli utført på Pioneer TV-er?

Nei, du har ikke misforstått.

Etter ISF kalibrering så skal du ha 3 nye modi: ISF-Dag. ISF-Natt og ISF-Auto.

Hvis ikke disse dukker opp har de ikke gjort jobben sin!
    Dette er modi som ISF kvalifisert person "låser opp" kalibrerer, og låser igjen.
    Disse kan ikke endres senere av ordinær bruker, bare med spesiell programvare som kvalifiserte ISF personer har adgang til.

Ring de tilbake og spørr....

:?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var underlig. Hvor mye betalte du?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde nettopp en kar fra Edgead.no innom i dag som skulle ISF-kalibrere min Pioneer Kuro LX5090H, noe som var varmt anbefalt av flere her ettersom LX5090H i motsetning til LX5090 (ikke H) og KRP-500 / KRP-600 ikke kommer like godt kalibrert fra fabrikk? Samtidig som det bor mye i disse Pioneer Panelene, slik at du kan få veldig godt utbytte av en skikkelig kalibrering?

(Klippet bort masse)

Hei

Etter det jeg kan lese på denne linken Pioneer: Sammenlikne produkter er ikke LX5090H klargjort for ISF kalibrering. Det kan jo hende at Pioneers egne sider er feil , men ....

Deck

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må være feil, det står jo ikke direkte at den ikke er klargjort eller da?
    Er bare et blankt felt?

Jeg vet om flere på AVSForum.com blant annet som har ISF-kalibrerte LX5090 / LX6090, hvor de har en night / day låste oppsett osv.. Så om dette ikke er fjernet fra H-modellene så ser jeg ikke helt hvordan noen kan ISF-kalibreres og andre ikke?

Jeg har også spurt Pioneer Norge direkte hva og hvem de anbefalte når det kom til ISF-kalibrering på en LX5090H, da burde de vell gikk beskjed om det faktisk ikke lot seg gjøre, kontra det å liste de i Norge som tilbyr ISF-kalibrering?

Har også lest flere tester av LX5090 og LX5090H hvor ISF-kalibrering nevnes, her en quote fra TechRader:

"Both panels, like their G8 counterparts, feature ISF-calibration options so they can be tweaked to get images spot-on.

Curiously, you won't find anything in the manual about them but ISF Day and ISF Night modes are available.

Her fra HDTVOrg.co.uk
    "Other Features: Integrated Freeview, ISF calibration controls."

Her fra HDTVLounge.net
    "The new Kuro’s have a feature called “Optimum Mode”, which automatically synchronises video and sound, while also monitoring the content and room light conditions and then adjusting the picture and sound settings, which results in the best viewing experience.

All models are “HD ready 1080p compliant” with a 1080p resolution, are just 3.7 inches thick (20% smaller than the 2007 Kuros), feature a new remote, ISF C3 calibration ready, and seamlessly integrate with other A/V equipment. There are also the “H” models of the new Kuros, the Pioneer PDP-LX5090H and PDP-LX6090H, which we believe are the high specification models with both a digital terrestrial and satellite tuners, an advanced user interface with Kuro style graphics, and DLNA compliant “Home Media Gallery” for playback of movies, music and photos through a home network or USB."

Kan aldri forestille meg hvordan så mange store nettsider skal ha bommet med dette? HDTVTest.co.uk nevner også muligheten for ISF-kalibrering i sin anmeldelse? Og når det tydeligvis er opptil flere som har fått sine ISF-kalibrert på What Hi-Fi, AVSForum og andre diskusjonsforum så er jo muligheten tydeligvis til stedet?

Dessuten, når jeg ber spesifikt om en ISF-kalibrering av min LX5090H, så burde jeg bli fortalt om dette ikke lar seg gjøre for personen starter kalibreringen?

Det var underlig. Hvor mye betalte du?
    Ble totalt 2200kr med mva, aldri i livet om jeg hadde betalt for det om det bare var snakk om tweaking av de ordinære innstillingene og ikke noe "under the hood" som bare ISF-kvalifiserte personer har tilgang på.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av deckarep
    Hei

Etter det jeg kan lese på denne linken Pioneer: Sammenlikne produkter er ikke LX5090H klargjort for ISF kalibrering. Det kan jo hende at Pioneers egne sider er feil , men ....

Deck
    Rart, trodde alle skjermene til Pioneer av nyere dato kunne ISF kalibreres.

Min PDP-435HDE skjerm er ISF kalibrert (5.generasjon), og
    min KRP-600A er ISF kalibrert. Trodde at meny og software på H og KRP modellene var likt.

Brukte han som kalibrerte controlcal programvaren?
    link: ControlCAL

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ikke forstyrre mens han holdt på, så jeg befant meg ikke i rommet da han kalibrerte, så jeg er ikke sikker på hva slags utstyr eller programvare han har benyttet, har ikke spesielt peiling på dette heller så hadde neppe tenkt over noe slikt om jeg hadde fulgt med uansett :-P

Ikke er jeg misfornøyd med jobben heller, bilde ser fantastisk bra ut nå, stusser bare voldsomt over det faktum at ting ikke ser ut til å ha blitt utført slik som jeg så for meg på forhånd, da jeg trodde jeg skulle få et natt / dag oppsett som jeg kunne velge mellom for lyse og mørke forhold, samtidig som det skulle være permanente innstillinger jeg ikke kunne ødelegge ved et uhell, firmware oppdatering eller liggende.. Også er det jeg ser når jeg skulle bruke TV-en i kveld for å se Molde vs Vålerenga at det bare tilsynelatende kun har blitt gjort forandringer på "Movie" oppsettet, og at ingen ting er permanent lagret eller noe?

Etter hva jeg har lest om ISF-kalibrering av Pioneer så stemmer jo ikke dette overhode, da skal jo ISF-kvalifiserte kalibrering innebære tilgang til skjule muligheter og innstillinger som normalt ikke er tilgjengelig for optimal tuning, samt jeg skulle få eget oppsett tilpasset for mørke forhold og et annet for lyse, som begge skulle være egne separate alternativer som ikke kunne endres eller fjernes?

Slik som ting ser ut nå, så kunne jeg fått den pro kalibrert av noen som ikke er ISF-kvalifisert til endel lavere pris og endt opp med så og si samme resultat? Innstillingene er farlig like de jeg kan finne raskt ved et LX5090H ISF søk på Google, nå sier jeg ikke at slike løsninger fungerer like bra, eller at billigere kalibrering hadde blitt utført med like godt utstyr og like nøye gjennomgang, men når jeg er inneforstått med at en ISF-kalibrering er en mer eksklusiv kalibrering og skal bli utført på gitte måter og gir muligheter for nøyere kalibrering enn vanlige kalibrering, så syntes jeg det rett og slett blir feil når jobben blir utført slik som den har blitt gjort når jeg spesifikt ber om en ISF-kalibrering når jeg kontakt Edgead.no per mail.

En av grunnene til at jeg faktisk var villig til å betale 2200kr for en kalibrering, når jeg alt har brukt endel på TV-en, samt AV-receiver osv.. Var fordi jeg følte på en måte at jeg fikk noe ekstra igjen ved en ISF-kalibrering i og med at ISF-kvalifiserte personer skulle ha tilgang på innstillinger og muligheter som normalt ikke var tilgjengelig.

Sitter litt med samme følelsen som om jeg bestiller en ferie til Kairo og ender opp i Madagaskar, kan være knall i Madagaskar også, og kanskje jeg til og med trives bedre der enn jeg ville gjort i Kairo, men poenget og prinsippet er det at når du ber / bestiller noe spesifikt, så blir det feil om du faktisk ender opp med noe annet.

Om noen forstår var jeg mener.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke bare å ta kontakt med firmaet ? Kanskje menyene du søker ligge delvis skjult et eller annet sted.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kommer hvertfall fint frem under av-selection på min KRP for selv om min ikke er kalibrert har jeg vert inne og låst opp modiene så her har noen ikke gjort hva de er betalt å gjøre .
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=jokke2k3]Min KRP 500M står støtt og stadig på med HTPC-windows bilde eller standardbilde fra spillkonsoll. Har ikke sett noen tendenser til innbrenning. Og jeg har faktisk sett godt etter.

Det samme gjelder min KRP 500, og i de siste mnd har jeg brukt TVn til 99% PC bruk. Jeg er rett å slett knallfornøyd

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette fikk jeg som svar i dag:

"Grunnen til at vi ikke jåler med ISF menyene er at a) det er ikke noe der inne som ikke er tilgjengelig i hoved menyen

a) Man mister auto size funksjonen på 4:3 materiale.

Thats why."

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"Grunnen til at vi ikke jåler med ISF menyene er at a) det er ikke noe der inne som ikke er tilgjengelig i hoved menyen

Thats why."
    Forlang pengene tilbake!

1. ISF kalibrering er nettopp å få låst instillingene inn i ISF menyene, når det er mulighet for det, og det er det de er til.

2. Når du bestiller ISF kalibrering, så er det nettop dette som skal skje...

3. Det er det tåpeligste svada svar jeg har hørt, og skal dette være seriøst?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thats why."
    Hvis dette er svaret du fikk fra Edgead.no, er det bare å holde seg lang unna det firmaet heretter. (Hvis de ikke mot formodning betaler tilbake pengene eller kommer tilbake og gjør kalibreringsjobben slik det skal gjøres).

Jeg har selv en KRP-500A som jeg skal få kalibrert, men tror nok ikke at jeg vil bruke Edgead.no etter dette.

Det blir nok HTTech.no på meg (selv om jeg kanskje må vente litt lenger)

Deck

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thats why."
    Det der var skikkelig svada svar :shock:

Er nok best og forlange pengene tilbake, og heller få jobben gjort av noen som har greie på det.

Som jeg har forstått det, så får man bl.a. til en bedre gamma kurve, og bedre lysutbytte ved en ISF kalibrering.

Her er noen sitat fra AVS Forum.

Originally Posted by D-Nice

That is correct. Specifically the gamma controls. ISFccc on the Elites are the only modes that allow you to have either a 2.0,2.1,2.2,2.3,2.4, or 2.5 ruler flat gamma curve. You cannot do that in any other mode on the Elites.

You also cannot go beyond 41fL of peak light output on any other A/V and retain a ruler flat grayscale and gamma.

Originally Posted by D-Nice
    • The ability to go beyond 41fL of peak brightness without clipping whites or destroying gamma.
    • Much more flexibility with the gamma.
    • Better low end grayscale.
    • Greater picture depth because of the above.

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke en person som pleier å klage så mye, og faktum er at jeg er ganske fornøyd med resultatet av kalibreringen, men jeg føler at en spade er en spade, ber jeg om en spade så skal jeg ikke godta at jeg får en fin rake istedenfor.

Jeg er en generelt godtroende person, og trodde hvert fall at Edgead.no var en seriøs aktører, de skryter jo av ISF-kvalifiserte kalibrere osv.. Har også sett enkelte her på forumet kommentere at de har noe av det bedre kalibrering verktøyene blant kalibrere her i Norge, så jeg tenkte at siden de var såpass raskt tilgjengelig, befant seg så nære der jeg bor osv.. Så skulle jeg satse på dem.

Når jeg er så uvitende om kalibrering som jeg er, så føler jeg ikke at jeg er i noen posisjon til å kommentere arbeidet som har blitt utført, men ettersom resultatet ble så totalt annerledes enn hva som var beskrevet på Pioneer sine egne sider, og det som har blitt beskrevet på diverse forum jeg har vært innom så stusset jeg litt, og mye av grunnen til at jeg var villig til å betale den avtalte summen av 2'200kr var fordi jeg fikk inntrykk av at ISF-kalibrering var litt mer eksklusivt og spesielt kontra vanlig kalibrering? Hvor det var snakk om skjulte innstillinger og dermed muligheter for potensielt bedre kalibrering, samtidig som jeg da ville fått låste ISF profiler som jeg kunne swappe mellom, spesial oppsett for mørke og lyse forhold osv..

Når det da blir utført noe jeg vil se på som en "vanlig" kalibrering hvor det bare blir gjort modifikasjoner av movie oppsettet, som jeg ved firmware oppdateringer osv kan være uheldig å rote til.

Dette er egentlig ikke noe jeg ville betalt 2200kr for, for å være helt ærlig.

Men i og med at han selv påstår at det ikke er noen forskjell på denne typen kalibrering og ISF-kalibrering når det kommer til innstillings muligheter osv.. Så tenker jeg at, jaja da er det vell ikke så mye å si. Men dette stemmer altså ikke?

Så det er faktisk forskjell på ISF og vanlig kalibrering når det kommer til innstilling muligheter? Så det han sier stemmer ikke?

Må si meg veldig skuffet over svaret, det var lite beskrivende med en smått frekk og useriøs tone?

Så ISF-kalibrering er altså bedre enn det han har utført?
    Så jeg burde klage og nekte å betale fakturaen (har ikke betalt noe enda)

Dette virker jo direkte useriøst når han ikke gjør hva jeg har gitt spesifikt beskjed om, og han prøver å skjule det etterpå ved å påstå at ISF-kalibrering er et dummere alternativ enn det han har utført, noe som da ikke er tilfellet?

Jeg mener nå uansett at når du ber om ISF-kalibrering, så burde han ta ansvar og fortelle meg hvorfor han mener at alternativ kalibrering er bedre, og ikke bare gjøre regning med at jeg er like fornøyd med det som med ISF-kalibreringen jeg i utgangspunktet bad om?

Nei dette virker direkte useriøst.. Forventer litt bedre service for 2200kr?

Hvordan burde jeg angripe dette? Fortelle at jeg ønsker en skikkelig ISF-kalibrering, eller så nekter jeg bare å betale fakturaen ettersom det ikke ble utført det arbeidet som jeg faktisk bad om?

Side 164 av 213 FørsteFørste ... 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 160 161 162 163 164 165 166 167 168 174 184 194 204 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •