Pioneer Kuro 9. generasjon. - Side 100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 100 av 212 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 96 97 98 99 100 101 102 103 104 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 ... SisteSiste
Viser resultater 1,981 til 2,000 av 4233
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ludo
    Sikker på at du ikke vil gå for KRP-500, den er ikke så utrolig mye dyrere, men skynd deg, de har bare 1 igjen på lager :-)

MPX.no - Elektromarked
    Ingen grunn til å skynde seg til den prisen.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Las på et utenlansk forum om en utvidet 5 års garanti på 5090. Noen som har peiling på dette og hvordan en går fram for å få utvidet garanti?
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    Prøv å finne ip`n til apparatet ditt om du har fått koblet den til nettverket ditt og så kan du prøve logge på med admin som user .
    Har koblet til, og mediedeling fungerer, men får ikke logget på TVn. Skriver ip adressa i nettleseren, men får bare melding om at adressen er utilgjengelig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,829
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roddis
    Las på et utenlansk forum om en utvidet 5 års garanti på 5090. Noen som har peiling på dette og hvordan en går fram for å få utvidet garanti?
    Det er noe de har i England i alle fall. Noen butikker tilbyr det, men ikke alle.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,829
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk Pioneer 500A i går men har ikke hatt tid/mulighet for å gå i dybden enda. Men jeg har noen ting jeg har reagert på. Jeg vil påstå jeg er en meget erfaren TV og parabolbruker, men denne TV'n har ikke like logisk oppbygging i menyer og innstillinger mange andre har. Bruksanvisninger er det sjeldent jeg åpner, men her er det ting jeg ikke har funnet ut, selv med bruk av den. Skal bytte til engelsk oppsett og se i den engelske manualen så jeg slipper noen av de idiotiske oversettingene jeg har sett. Og fjernkontrollen er litt for treg, og veldig kresen på høyde og retning.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Ingen grunn til å skynde seg til den prisen.
    Vel, det er jeg ikke så sikker på (ingen vet hva denne finanskrisen vil føre med seg, og den har knapt begynt):

- TV-prisene skal opp - Nettavisen

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk Pioneer 500A i går men har ikke hatt tid/mulighet for å gå i dybden enda. Men jeg har noen ting jeg har reagert på. Jeg vil påstå jeg er en meget erfaren TV og parabolbruker, men denne TV'n har ikke like logisk oppbygging i menyer og innstillinger mange andre har. Bruksanvisninger er det sjeldent jeg åpner, men her er det ting jeg ikke har funnet ut, selv med bruk av den. Skal bytte til engelsk oppsett og se i den engelske manualen så jeg slipper noen av de idiotiske oversettingene jeg har sett. Og fjernkontrollen er litt for treg, og veldig kresen på høyde og retning.
    Ja, Pioneer-skjermene krever faktisk en del bakgrunnskunnskap for optimal innstilling. Så de har absolutt noe å lære fra Panasonic og andre skjermprodusenter når det gjelder brukervennlighet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå bestilt en LX5090H fra Elkjøp og bestilte samtidig TV-foten PDK-TS36B, ettersom jeg er usikker på om den foten Elkjøp selger i nettbutikken passer til 5090H. Jeg ønsket en svingbar fot og da så TS36B ut til å være den rette. Men nå lurer jeg på om foten passer til tv'n uten høytalere, da jeg skal koble hjemmekinoanlegget til tv'n. På Pioneer sine hjemmesider ser det ut til at foten er beregnet for tv med sidemonterte høytalere. På Elkjøp mente de det vil gå greit, men jeg føler meg ikke helt trygg før jeg får svar fra noen som kan dette...

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en Pioneer KURO LCD 37" nylig. El-Giganten selger denne for 16.199,-. Har ikke lest alle innleggene her inne i denne tråden må jeg innrømme. Noen synspunkter ang dette kjøpet?

Newcomer zephyr sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at du ikke vil gå for KRP-500, den er ikke så utrolig mye dyrere, men skynd deg, de har bare 1 igjen på lager :-)

MPX.no - Elektromarked
    Er det verdt forskjellen?

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Viksfjord
    Har koblet til, og mediedeling fungerer, men får ikke logget på TVn. Skriver ip adressa i nettleseren, men får bare melding om at adressen er utilgjengelig.
    Nå kjenner jeg ikke 5090H men på KRP-500M måtte jeg aktivere tilgangen ...
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Newcomer zephyr sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjem 10. generasjon snart eller? Vil det i så fall være dumt å kjøpe 9. gen. på dette tidspunktet?

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    Nå kjenner jeg ikke 5090H men på KRP-500M måtte jeg aktivere tilgangen ...
    Har man Mediedeling på KRP-500M?
    Jeg trodde det var en av forskjellene på A og M jeg. Strengt tatt det jeg har fått beskjed om. Tydeligvis noe jeg har missforstått jeg da..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dramm1
    Jeg har nå bestilt en LX5090H fra Elkjøp og bestilte samtidig TV-foten PDK-TS36B, ettersom jeg er usikker på om den foten Elkjøp selger i nettbutikken passer til 5090H. Jeg ønsket en svingbar fot og da så TS36B ut til å være den rette. Men nå lurer jeg på om foten passer til tv'n uten høytalere, da jeg skal koble hjemmekinoanlegget til tv'n. På Pioneer sine hjemmesider ser det ut til at foten er beregnet for tv med sidemonterte høytalere. På Elkjøp mente de det vil gå greit, men jeg føler meg ikke helt trygg før jeg får svar fra noen som kan dette...
    Har samme tv(uten høytalere) og fot selv, og det passer helt perfekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dramm1

Kjenner ikke helt til TS36B, men jeg har TS25B til min 508XD som ser helt lik ut, og med den fulgte det med 2 sett "feste-stenger" til bruk med eller uten undermontert høytaler. Sikkert det samme med den du har bestilt.

Jeg heller ikke blitt helt klok på om jeg kan bruke TS28B fra 508XD til 5090H eller evt. også til 500A.
    Jeg har snakket med Pioneer og de sier at det ikke går.
    Er det noen som har prøvd dette i praksis?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zephyr
    Er det verdt forskjellen?
    Tja, bildet er visstnok litt bedre på KRP modellene, også er det kanskje litt psykologi inne i bildet her, man vet man har den siste utgaven osv :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zephyr
    Kjem 10. generasjon snart eller? Vil det i så fall være dumt å kjøpe 9. gen. på dette tidspunktet?
    Er det sikkert at det kommer noen 10. generasjon? Pioneer avlyste pressekonferansen på CES 2009. Finanskrisen og Pioneers fallende markedsandeler bidrar nok heller ikke positivt vil jeg tro.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, bildet er visstnok litt bedre på KRP modellene, også er det kanskje litt psykologi inne i bildet her, man vet man har den siste utgaven osv :wink:
    Man trenger ikke blande psykologi inn i dette. Det holder med et par gode øyne :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KRP-500M er monitor og KRP-500A er med seperat mediesenter.

Mener selv KRP- 500 har et "sterkere" sortnivå enn LX5090. Da sort ikke er en farge lurer eg litt på hvordan dere som allerede har gått til innkjøp av KRP -500 modellene har lagt som grunnlag for deres kjøp? opplevdes forskjellen mellom LX5090 og KRP - 500 som relativ? sistnevnte er vel også av Pioneer ansett som deres 10 generasjon...:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Er det sikkert at det kommer noen 10. generasjon? Pioneer avlyste pressekonferansen på CES 2009. Finanskrisen og Pioneers fallende markedsandeler bidrar nok heller ikke positivt vil jeg tro.

Vedr. Pioneer sine fremtidsvyer.
    Jeg snakket med en kar hos Pioneer i går og da jeg nevnte 9. G kontra hvor bra 10. G kunne bli, som de skulle samarbeide med Pana. om.
    Svarte han at de fortsatt ikke var sikre på på hvordan det samarbeide kom til å bli, og siden nivået på panelene nå begynte å bli så bra, kom de til bl.a. til å konsentrere seg mere om å få ned tykkelsen.

Det er jo begrensninger på hvor bra det kan bli, både 8. og 9. G er jo på en nivå som "mann i gata" uten tvil vil juble over. Det er jo bare oss "særingene" som årlig er villig til å strø rundt oss med tusenlapper for å få noe som bare er litt bedre.

Tar som eksempel min lokale Elkjøp butikk, de hadde "bare" solgt 5 stk. 5090H under kampanjen. For som ekspeditøren sa, de fleste vil gjerne ha en 50" til rundt 5000 kroner.

Side 100 av 212 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 60 70 80 90 96 97 98 99 100 101 102 103 104 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •