TV-signaler fra parabol eller kabel, hva er best?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV-signaler fra parabol eller kabel, hva er best?

Jeg er abonnent hos CanalDigital og mottar pr idag TV-signalene via parabol. Jeg har også innlagt kabel (ikke i bruk nå), og lurte på om jeg bør gå tilbake til kabel-mottak igjen. Hva er best, kabel eller parabol?

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Sofus2
    Jeg er abonnent hos CanalDigital og mottar pr idag TV-signalene via parabol. Jeg har også innlagt kabel (ikke i bruk nå), og lurte på om jeg bør gå tilbake til kabel-mottak igjen. Hva er best, kabel eller parabol?
    Er vel ikke mulig og gi deg 100%riktig svar her sånn uten videre på dette.Pga det kommer jo mye ann på hva slags utstyr, kabler, og hvor oppdatert dette er.Under optimale forhold på alle måter,ville jeg nok holdt en knapp på parabolen utendørs,med nye oppdaterte hoder.Selv har jeg kabel via canal digital og meget godt fornøyd,et lite minus bare er småhakkete bilder,pga manglende oppdateringer på dekodern."Ny programvare på vei":-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei
    det kommer and på om kabeltv leverer digitalt.så lenge sendingene er digitalt så tror jeg ikke bilde kvaliteten varier så mye fra parabol til kabel.
    når det gjelder digitale sendinger er det begrenset til kvaliteten til hver enkelte kanals kvalitet på komprimeringene i tv bilde.
    kommer mer and på hvor man for mest igjen for pengene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •