Skal kjøpe min første flatskjerm. Hjelp! :-)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Skal kjøpe min første flatskjerm. Hjelp! :-)

Heisann, folkens.

Er på tur til å kjøpe min første flatskjerm, og har i det store og hele sett meg ut noen LCD-modeller i 40"-segmentet, type ikke altfor dyre. I og med at jeg har særs gode venner i handelstanden, får jeg alt til innkjøpspris + moms, og holder meg helst innen 7000,- totalt. Jeg vet ikke helt hvordan avansen regners ut på disse, så hva prisen egentlig blir, vet jeg ikke.

Har tatt litt utgangspunkt i denne testen, selv om det kun er snakk om 32"-utgavene:

TV2 hjelper deg-test: Teknofil tester 9 folke-TV-er - teknofil.no

Bruksområde: mest DVD, endel tv, og litt Playstation 2. Med tida vil sikkert pc`n kobles på også.

Modellene er som følger:

SAMSUNG LE40R87 : fått masse god omtale, men sies å ha "blurr" rundt bevegelige gjenstander. Stemmer dette? Jeg liker prisen på denne ihvertfall.

SAMSUNG LE40M87BD: full-hd, koster noget mer. Vet ikke full-hd trengs, egentlig.

PANASONIC TX-42LXD70

LG 37LE2R

JVC LT-37A80

Ellers er jeg åpen for friske forslag, siden jeg har særs lite erfaring med flatskjerm bortsett fra butikk-titting.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    personlig så har jeg 42lb2r. dette er en modell som er på vei ut og du burde kunne få denne til en god pris.. er utrolig godt fornøyd med min.. og det skal vel også nevnes at den brukes i hovedsak til både film og pc-bruk..
    samsung sine tver liker jeg personlig ikke, for de jeg kjenner til har ett SINNSYKT pent bilde, men de HAKKER.. er min mening..

ellers har jeg også sett 37LE2R ofte, men mener at 37lb2r er bedre selvom denne er fysisk større(siden den har høytalere på siden) og dypere..

de andre tvene er jeg ikke så kjent med desverre så skal ikke si for mye om de.. håper du finner noe kult..

ellers er jo lg pg6000 serien veldig i skuddet for tida.. fås i 32" og 42" og 50".. er et par tråder om denne serien her også, søk litt på den..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •