LG 42PG6000 i hus (levert tilbake)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 41
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 42PG6000 i hus (levert tilbake)

Nu er min nye LG 42PG6000 i hus. ganske fornøyd til nu. skal jo være en ganske god tv har jeg hørt. men er det noen som har samme tv som har funne de perfekte lys innstillingene til denne tv'en eller veit kor man finn de? har ikkje testet med 720p enda, men skal gjøre det snart og gleder meg

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG:s PG6000 plasma - Minhembio forum

Link til innstilinger og andre ting, fek. "innkjøring av panel "... 39 sider, men mye bra ang. tv-en.

Er veldig innteresert i tv-en(riktignok i 50"), om du kan fortelle litt om pris, inntrykk osv. På forhånd takk:-)
    P.S. gratulerer med tven:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ganske fornøyd etter to dager. fikk innbrenning i dag så prøver å få det fjernet med Plasma Burn-In Wash DVD som jeg lastet ned. ser ikke noe forskjell etter 5min men vi lar den stå på. kjøpte tv'en hos elkjøp så har prisgaranti noen dager til om det ikke går
    har egentlig ingenting å sammenligne den med siden det er min første plasma tv. noen ganger er den mer kornete enn andre ganger men det har vel med programmet å gjøre som går på tv. har vanlig kabel tv så signalet blir ikke perfekt

men ganske fornøyd til nå

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av PresuDo
    er ganske fornøyd etter to dager. fikk innbrenning i dag så prøver å få det fjernet med Plasma Burn-In Wash DVD som jeg lastet ned. ser ikke noe forskjell etter 5min men vi lar den stå på. kjøpte tv'en hos elkjøp så har prisgaranti noen dager til om det ikke går
    har egentlig ingenting å sammenligne den med siden det er min første plasma tv. noen ganger er den mer kornete enn andre ganger men det har vel med programmet å gjøre som går på tv. har vanlig kabel tv så signalet blir ikke perfekt

Hva er det du egentlig er så fornøyd med etter to dager?? innbrenning etter to dager?? WTF ??
    kornete bildet?? hehe..noen har ikke så store forventningene altså

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kornete blir jo alle tv'ene pga dårlige signaler og midlertidig innbrenning må man å forvente av en ny tv, men det skal man klare å få bort

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men du sa den hang igjen etter en times rensebilde..? hva er det du har fått retention av..?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sa æ det? har kjørt rensing av skjerm nu ei go stund å innbrenningen er nesten helt borte. aner ikke hvor lang tid det skal ta. er det ikke borte til jeg legger meg tar jeg den med til elkjøp i morra. trur innbrenningen kom av guitar hero men er ikke sikker. ser ikke merkene helt ordentlig

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok.. står den på fabrikkinnstillinger..? kan være greit å stille ned kontrast og lysstyrke litt uansett, men spesielt i begynnelsen for å forhindre retentions.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har funne noen innstillinger på nett som er ganske bra synes jeg. må kanskje fin justere de etterhvert men de funker til nå.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En tv får fort innbrenning de første brukstimene, dette vil gå bort over tid, så jeg ville ikke returnert den.

En annen ting er jo det at elkjøps 30 dagers returrett gjelder dersom varen er i SAMME STAND som ny. Når du har klart å få innbrenning på den, så er det tvilsomt at du får returnere.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de klare ikkje å se om det e innbrenning da. men har nu forsikring å så den kan jo plutselig dette i gulvet om den er dårlig

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan ikke si at tven høres så veldig imponerende ut, min gamle pv45 hadde litt midlertidige innbrenninger, men de forsvant etter 5 minutter med tv-titting!

Har du satt tven på "orbitter"?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    orbitter?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    burn-in protection, du activerer det i menyen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ism-metode alltid stå på orbiter?

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alastor
    En tv får fort innbrenning de første brukstimene, dette vil gå bort over tid, så jeg ville ikke returnert den.

En annen ting er jo det at elkjøps 30 dagers returrett gjelder dersom varen er i SAMME STAND som ny. Når du har klart å få innbrenning på den, så er det tvilsomt at du får returnere.
    Når jeg leverte inn igjen min Toshiba i fjor vår så gjorde de ikke annet enn å forsikre seg om at fjernkontroll og manualer lå i boksen sammen med TV'en. Så retur skal nok ikke være ett problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gidda ikkje tv'en. va ikkje helt fornøyd. ble fort innbrenning å det var innbrenning som hang seg fast fra dag en til dag syv og bildet oppdaterte seg ikke fort nokk så leverte den tilbake. får vente å se om det ikke kommer noen bedre på markedet man kan kjøpe.

noen gode råd?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    les om panasonic th42px80 i egen tråd. den har jeg sett og den ser veldig bra ut

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PresuDo

30 Dagers Prisgarantien forutsetter at TV/Produktet er i OK tilstand. Du kan ikke levere et produkt tilbake på angrerett om du selv har stått for ødeleggelsen av Tven..

Hvordan skal stakkars folka hos Elkjøp klare seg - om alle hadde gjort det slik?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    herreh, at LG har et problem med innbrenning er ikke sluttbruker sitt problem. håper det var ironi når du sier at det er synd i elkjøp.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •