LG 42PG6000 i hus (levert tilbake) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 41
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    så care i elkjøp. at de selger en tv til 15k som du får tak i sverige til 10k som ikke er så bra som de sier den er deres feil og ikke kjøper. de må klare å si hva man skal gjøre for å holde en plasma skjerm i orden. å de burde kanskje skaffe noen gode selgere som kan det med tv'er. for eks så sa han selgern at han hadde kontroll over alt de tok inn ang skjermer. jeg spurte om w3000 som mange skryt over men han hadde sendt den inn igjen å ble aldri til å ta inn noen nye fra sony. han mente de var alt for dårlig

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du fått byttet om til en annen skjerm..? isåfall hvilken..?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikkje kjøpt noen skjerm enda. veit ikkje korsen æ skal kjøpe. blir kanskje til å vente å spare litt til for å kjøpe en god og bra tv. får jo nesten 18k tilbake fra elkjøp snart.

noen tips om hvordan tv man skal kjøpe? er jo nesten bare px80 eller 70 og w3000 som er bra nå men de er jo nesten utdatert. tenker jeg venter å ser på de nye tvene som kommer. trur ikke det blir noen pioneer. de er såpas dyr enda de er geniale. må nesten bli panasonic? er ikke de ledene innen plasma?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    275
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva mener du?

Du nevner ikke den klart beste tven der ute, nemlig Pioneer pdp-4280, som koster rundt 18000,-

PX80 er jo en helt ny tv, dette er etterfølgeren til PX/PV70, med bedre sortnivå, 100hz, en ekstra hdmi og nytt panel!

PG6000 som du hadde er nok også en bedre tv enn W3000!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okei min feil. trudde ikke px80 var så ny.
    ser bare mer snakk om w3000 enn pg6000 overalt nesten så gikk bare utifra at det var en bedre tv.

pioneern har jeg ikke sett på. skal ta en nermere titt på den. takk

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    w3000 er en lcd skjerm, en av de beste sådan, men det er jo en ganske annen fargegjengivelse på en lcd enn en plasma. w3000 har vel akkurat blitt avløst av w4000. hvis du likte bildet på plasmaskjermen (når det ikke var innbrent :P ) så ville jeg tatt en kikk på px80 før jeg evt hadde byttet til lcd

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du 18k du skal bruke på en plasmaskjerm, så hadde ikke jeg giddet å lurt på noen ting PDP-4280XA er helt sjef! Ikke rapportert innbrenning på den heller.

Syns den er mye mindre "grøtete" enn Panasonics plasmaer også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes ikke noe særlig ut det med LG'n. Jeg skal hente min idag. Blir spennende å se om min har samme symtomene.
    En kamerat av meg har kjøpt samme tv og han er strålende fornøyd. Ingen tegn til innbrenning.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pioneer 4280 er definitivt den beste skjermen på markedet. så hvis 18k er noe du kan leve med er det absolutt det beste valget.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var mye, men man kan vel spare litt til å se om man ikke får et godt tilbud

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av iceman
    Hørtes ikke noe særlig ut det med LG'n. Jeg skal hente min idag. Blir spennende å se om min har samme symtomene.
    En kamerat av meg har kjøpt samme tv og han er strålende fornøyd. Ingen tegn til innbrenning.
    Har hatt min lg50pg6000 nå i en uke, og er positivt overasket den ytelsen som den presterer. Hadde planlagt å gå for en px80, men da jeg så denne utstillt på elkjøp ble jeg betatt av finish og bilde. Har ikke angret på valget av 50" da jeg hadde tenkt å handle en 42" men dem var det tomt for.

Har ikke justert noe enda angående bilde/farge.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de har laget forskjell på 50" og 42". du har noen ting jeg ikke hadde på min tv. skal ligge en link her til en test av 50". alt står der så du gjorde sikkert et ganske godt kjøp. men som sagt var ikke jeg helt fornøyd med min

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mange timer holdt du ut med denne tven da? Den trenger jo opptil 100-timers innkjøring for at fosfor-flatene danner en mer stabil og slitesterk overflate. Det var synd å høre om innbrenninga, hvordan var tven ellers?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde den i litt over en uke. sto på som å så nesten hele tiden utenom natten. greit at den trengte innkjøring men det med innbrenning likte jeg ikke.

skjermen var en helt grei skjerm. kanskje ikke god nokk til den prisen ettersom du får px80 til 10k å den her nesten til 16k og så mye forskjell er det ikke. fant noen gode innstillinger her på nette og de funket ganske bra til de fleste programmer. greit kjøp men kanskje vent til en ny skjerm fra pioneer kommer så du kan kjøpe kuro billigere eller vent til pg6500 eller pg7000. tipper de har en del ting du vil savne på bildet

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PresuDo
    hadde den i litt over en uke. sto på som å så nesten hele tiden utenom natten. greit at den trengte innkjøring men det med innbrenning likte jeg ikke.

skjermen var en helt grei skjerm. kanskje ikke god nokk til den prisen ettersom du får px80 til 10k å den her nesten til 16k og så mye forskjell er det ikke. fant noen gode innstillinger her på nette og de funket ganske bra til de fleste programmer. greit kjøp men kanskje vent til en ny skjerm fra pioneer kommer så du kan kjøpe kuro billigere eller vent til pg6500 eller pg7000. tipper de har en del ting du vil savne på bildet
    42" PX80 koster 10.000 og 42" til LG6000 koster vel 500,- mer, regner med at 50" ligger i samme leiet. Så noe spesiell prisforskjell er det vel ikke.

Hvordan opplevde du panoreringen? Har hengt meg litt opp i dette da jeg syns PX80 virker litt hakkete.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg betalt 15600 + forsikring trur jeg på elkjøp å der kostet px80 10k. litt forskjell er det

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg betalt 15600 + forsikring trur jeg på elkjøp å der kostet px80 10k. litt forskjell er det
    LG 42PG6000
    Datakjeden 10835,-

Panasonic TH-42PX80
    NetOnNet 9590,-

Men merket du noe angående panoreringene? Hakker det på LG?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    va det æ veste æ betalte en del for mye. betalte som sagt 15600 for litt over en uke siden. nei det var ikke hakking men bildet hang litt igjen hvis det er det du mener. en genial skjerm men du burde se på 50". den skal ha noe som ikke 42" har syns jeg at jeg leste men husker ikke hva.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den blir dessverre for diger. Sitter litt over 2 meter unna, så 42" blir på en måte mer enn stort nok. Nå har du jo fått igjen pengene, så da er det jo kurrant. Skal kikke litt videre på Panasonicen i dag, men LGen frister litt mer. Den er dog vanskeligere å få tak i og dyrere på elkjøp enn andre steder. Den koster vel 13k der nå.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    va det æ veste æ betalte en del for mye. betalte som sagt 15600 for litt over en uke siden. nei det var ikke hakking men bildet hang litt igjen hvis det er det du mener. en genial skjerm men du burde se på 50". den skal ha noe som ikke 42" har syns jeg at jeg leste men husker ikke hva.
    Elkjøp har jo prisgaranti, så hvis de ikke matcher prisen, så er det jo bare å levere den inn igjen...

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •