Bytte av plasmapanel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte av plasmapanel

Jeg har en snart 4 år gammel LG 42" (RZ-42PX10).
    Denne har nå fått en ca. 4 cm bred, knallrød og litt transparent stripe vertikalt over hele skjermen, litt ute på venstre side.
    Tenkte som så at jeg er sikkert ikke den eneste i verden som har opplevd det, så etter litt bruk av "din venn i nøden" (Google), har jeg kommet frem til at panelet er defekt og må byttes. (Så at Panasonic hadde en serie med samme feil for noen år siden.)
    Spørsmålet da blir jo...: Er det noen som vet hva et panelbytte vil koste? sånn i grove tall...

Hilsen fra en "litt" frustrert:(
    Ronny B.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RonnyB
    Jeg har en snart 4 år gammel LG 42" (RZ-42PX10).
    Denne har nå fått en ca. 4 cm bred, knallrød og litt transparent stripe vertikalt over hele skjermen, litt ute på venstre side.
    Tenkte som så at jeg er sikkert ikke den eneste i verden som har opplevd det, så etter litt bruk av "din venn i nøden" (Google), har jeg kommet frem til at panelet er defekt og må byttes. (Så at Panasonic hadde en serie med samme feil for noen år siden.)
    Spørsmålet da blir jo...: Er det noen som vet hva et panelbytte vil koste? sånn i grove tall...

Hilsen fra en "litt" frustrert
    Ronny B.
    Jeg vil faktisk si at du høyst sannsynlig ikke vil måtte betale noe (forutsatt at TV'en er kjøpt av norsk forhandler eller norsk importør).

Man har jo 5 års reklamasjonsrett på slike brunevarer, og jeg er nesten sikker på at en slik feil som dette er såpass alvorlig at du vil få medhold i en evt. reklamasjonssak.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •