Sony Bravia W4000 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 30 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 584
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Det er den nye X-serien som kommer i oktober. W5000 med motionflow er allerede lansert i Japan, den kommer muligens også i oktober.
    W5000ƒVƒŠ[ƒY | ‰t»ƒeƒŒƒr BRAVIA qƒuƒ‰ƒrƒAr | ƒ\ƒj[.
    fra hva jeg har sett tilsvarer w5000 w3000 serien i europa, men du kan egentlig ikke sammenlikne for innmaten er ikke lik. i usa har w4100 motion flow, den som kommer i europa/norden til høsten ryktes å bli hetende w4500 på div fora. den har mpeg4, mflow og (i sverige) et nytt kortsystem for dekryptering.
    x serien ryktes å forsvinne og å bli hetende z serien istedet. og der kan det hende baklyset blir det nye triluminos (led) som har potensiale for å radikalt bedre kontrastegenskapene for lcd.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen testet W4000? Finnes det noen tester på nettet? Vurderer å kjøpe 52" dersom det er et bra valg. Skal brukes sammen med stue PC og canal digital parabol.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett noen norske anmeldelser ihvertfall, kommer vel straks i what hifi, men de fikk ikke teste denne TVen før sist uke.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Da har jeg hatt 52w4000 hjemme i noen dager og må bare si meg syyykt fornøyd..på toppen av det hele er det artig å være en av de første til å faktisk få den her tven

Bildebehandlinga, fargene og kontrasten er meget bra og totalt sett syns jewg bilde er mye bedre enn W3000. Funksjonaliteten og menyene er også veldig intuitive og artige...spesielt med crossbaren og funksjonalitet som bildevisning. Videre var det slik at jeg fikk adgang til digitalekabeltv kanaler som tv3 og viasat 4 uten å ha digital ab. og uten cam så det var jo veeeldig kjekt
    Fjernkontrollen er også kraftig forbedret da den er halve størrelsen av den som er til W3000 samt at den er mye kjappere i reaksjon og ikke må pekes i kun et hjørne for å funke.

Totalt er jeg sykt fornøyd, eneste minuset er at jeg ikke blir helt fortrollig med den blå metalic finishen...men det er noe man kun ser og legger merke til om man går helt inntil tven

Ja også en ting til...lyden fra de syltynne høyttalerne er faktisk veldig god...ble litt imponert over det
    Ja og en annen ting...artig at tven har visualisering når man skrur over til de digitale radiokanalene

Det var alt for nuh...må bare spørre om det er noe dere lurer på

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vurdert å kjøpe akkurat den samme tv'en. Det jeg lurer på er i hvilken grad du merker etterslep på bildene. Jeg kommer til å bruke tv'en til blant annet å se fotballkamper på. Har du sett fotball eller andre sendinger med raske bevegelser? Merker du etterslep på bildene da? Tenker på dette først og fremst fordi denne tv'en mangler 100hz

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lightning
    Hei!

Da har jeg hatt 52w4000 hjemme i noen dager og må bare si meg syyykt fornøyd..på toppen av det hele er det artig å være en av de første til å faktisk få den her tven

Bildebehandlinga, fargene og kontrasten er meget bra og totalt sett syns jewg bilde er mye bedre enn W3000. Funksjonaliteten og menyene er også veldig intuitive og artige...spesielt med crossbaren og funksjonalitet som bildevisning. Videre var det slik at jeg fikk adgang til digitalekabeltv kanaler som tv3 og viasat 4 uten å ha digital ab. og uten cam så det var jo veeeldig kjekt
    Fjernkontrollen er også kraftig forbedret da den er halve størrelsen av den som er til W3000 samt at den er mye kjappere i reaksjon og ikke må pekes i kun et hjørne for å funke.

Totalt er jeg sykt fornøyd, eneste minuset er at jeg ikke blir helt fortrollig med den blå metalic finishen...men det er noe man kun ser og legger merke til om man går helt inntil tven

Ja også en ting til...lyden fra de syltynne høyttalerne er faktisk veldig god...ble litt imponert over det
    Ja og en annen ting...artig at tven har visualisering når man skrur over til de digitale radiokanalene

Testet Xbox eller PS3 på den enda? Eller noe HD filmer?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hittil kun sett filmen hulken på dvd fra bærbaren over hdmi...er en del bevegelse i filmen der og la ikke merke til noe problem....

ps3en er desverre på service om dagen men håper at jeg kan få prøvd ut snart med noen blu-ray filmer....ellers blir jeg muligens å teste ut en hdfilm ikveld

Newcomer gtdominator sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lightning
    Hei!

gratulerer
    hvor har du fått den så tidlig fra?? må vente til 2.6 før jeg får min 46tommer...men utifra det du skriver så er det bare å glede seg

Newcomer Eirik81 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe samme tv selv , hvor mye ga du for den, og hvor kjøpte du den?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heh...for å si det sånn så la jeg inn bestilling på den her for ca en måned siden eller mer

jobber på siba og vi har et veldig godt forhold til sony så vi får raskt produktene deres...

pris kan jeg naturligvis ikke gå ut med...men hvis det er noen som bor her i trondheim så kan dere jo ta dere turen innom siba lade for å ta en prat med meg angående tven, men desverre så skal jeg ikke på jobb igjen før den 21 mai pga eksamenstid

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også veldig lyst på dette TVen her. Ser frem til du får testet denne sammen med HD film + vanlig parabol signaler. Og selvfølgelig sammen med raske bevegelser(om man vil trenge 100Hz`en).

En ting jeg lurer på er om denne vil spille av filmer via ext. hdd som andre TV som kommer nå, eller er det bare bilder(vet at det ikke står noe om dette på Sony sine sider, men er lov å håpe på det :-) ).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk lyst til å handle nå! Spørsmålet er om det blir nå eller om jeg venter til over sommerferien. Ser normalt ikke så mye TV om sommeren, men nå skal jeg jo ha stue PC også så da blir det sikkert brukt uansett.

Kan man forvente store forskjeller i pris på 52" LCD nå og f.eks. i august/september?

Newcomer Griffin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag såg den här teven idag på Sonycenter.

Det hackar sinnsykt mye.

Bildkvaliteten är väldigt bra. Bra färger, bra detaljer.
    Nästan lika bra som x.
    Jag förstår dom som tycker den är bra nog för bilden ser bara helt rå ut.
    Men jag ser direkt att det hackar. Jag tycker det är väldigt synd för personligen spelar ingenting annat någon roll om man inte kan njuta en fin panorering över bergen i början av Lotr2 t.ex.

Jag såg den sida vid sida med x och den har också en del hack men den flyter väldigt mycket bättre.

Jag ser ingen skillnad mellan 3 och 4000 angående hacking/rycking. Kändes nästan som mer på 4000.
    Min flickvän såg också på och jag har inte sagt något angående hacking till henne utan bad henne bara säga vad hon tyckte om dom olika tevearna. Hon sa att det måste vara nått fel på 4000 för det ser ikke bra ut.

Som sagt, jag kan tänka mig att inte alla bryr sig om detta och för er som är nöjda vill jag gratulera med ett strålande köp för ellers är bilden väldigt bra.

Får bli en x för mig om jag har råd.

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Griffin
    Jag såg den här teven idag på Sonycenter.

Det hackar sinnsykt mye.

Bildkvaliteten är väldigt bra. Bra färger, bra detaljer.
    Nästan lika bra som x.
    Jag förstår dom som tycker den är bra nog för bilden ser bara helt rå ut.
    Men jag ser direkt att det hackar. Jag tycker det är väldigt synd för personligen spelar ingenting annat någon roll om man inte kan njuta en fin panorering över bergen i början av Lotr2 t.ex.

Jag såg den sida vid sida med x och den har också en del hack men den flyter väldigt mycket bättre.

Jag ser ingen skillnad mellan 3 och 4000 angående hacking/rycking. Kändes nästan som mer på 4000.
    Min flickvän såg också på och jag har inte sagt något angående hacking till henne utan bad henne bara säga vad hon tyckte om dom olika tevearna. Hon sa att det måste vara nått fel på 4000 för det ser ikke bra ut.

Som sagt, jag kan tänka mig att inte alla bryr sig om detta och för er som är nöjda vill jag gratulera med ett strålande köp för ellers är bilden väldigt bra.

Får bli en x för mig om jag har råd.
    hva mener du med hakking!!??
    lightning nevner jo ikkeno om dette i sin beskrivelse av tv`n sin,og dette høres jo ut som en voldsom fremtredende ting.....
    gleder meg uansett fortsatt som en unge til jeg får min 46tommer

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heh...vel...husker jeg sjøl var innom sonycenteret for å se på w3000 mot x3500, der la man veldig godt merke til hakkingen mellom tvene...men og et stort men, jeg ville aldri lagt merke til det om w3000 sto alene

jeg har hvertfall sett en del på stargate atlantis nå i både vanlig sd og hd uten å tenke over at det hakket...og tidligere har jeg hatt både w2000 og w3000 innom huset

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivan Drago
    Fikk lyst til å handle nå! Spørsmålet er om det blir nå eller om jeg venter til over sommerferien. Ser normalt ikke så mye TV om sommeren, men nå skal jeg jo ha stue PC også så da blir det sikkert brukt uansett.

Kan man forvente store forskjeller i pris på 52" LCD nå og f.eks. i august/september?
    Ja, prisene faller garantert noen tusen og det kommer sikkert nye modeller også.

Newcomer Griffin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gtdominator:
    Jag menar att bilden flyter inte som det gör i verkligheten.
    Om jag tittar ut genom fönstret och ser en bil åka förbi så åker den mjukt och fint i en bevegelse.

På w4000 på sonycenter på ccvest såg jag ett intro där det panorerads över isflak (någon BD-film) isflaken bevegde sig hack-hack-hack-hack inte mjukt utan som väldigt snabba diabilder.

Jag tittade endast på 4000 först eftersom jag har väntat på denna teven och den har ett otroligt bra pris. Jag (och min flickvän) märkte direkt att det ryckte/hackade/inte flöt. Det var först då jag jämförde med x-modellen. Den rycker också, men inte alls lika mycket.

Jag sa också i min post att jag tror inte alla bryr sig om detta lika mycket. Om alla hade gjort det så hade det inte sålts några teves med detta fenomen över huvut taget. Att lightning inte skadas av det/ser det, betyder inte att det inte finns. Det betyder bara att olika personer har olika uppfattning om bild.

Det var inte bara på blueray det hackade utan vi såg en tennismatch också. Bollen flyger ganska fint faktiskt, men när han bollar den i marken innan en serv så upplever jag att det sker "konstgjort" / ryckande.

Jag är otroligt arg för att jag bryr mig om detta då jag nästan bestämt mig för att köpa 52" versionen.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tester ja, skal vi se...

Comparatif : les TV de 40 à 49 pouces - Les Numeriques

bare å plukke seg en omtale og oversette med babelfish

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Griffin
    gtdominator:
    Jag menar att bilden flyter inte som det gör i verkligheten.
    Om jag tittar ut genom fönstret och ser en bil åka förbi så åker den mjukt och fint i en bevegelse.

På w4000 på sonycenter på ccvest såg jag ett intro där det panorerads över isflak (någon BD-film) isflaken bevegde sig hack-hack-hack-hack inte mjukt utan som väldigt snabba diabilder.

Jag tittade endast på 4000 först eftersom jag har väntat på denna teven och den har ett otroligt bra pris. Jag (och min flickvän) märkte direkt att det ryckte/hackade/inte flöt. Det var först då jag jämförde med x-modellen. Den rycker också, men inte alls lika mycket.

Jag sa också i min post att jag tror inte alla bryr sig om detta lika mycket. Om alla hade gjort det så hade det inte sålts några teves med detta fenomen över huvut taget. Att lightning inte skadas av det/ser det, betyder inte att det inte finns. Det betyder bara att olika personer har olika uppfattning om bild.

Det var inte bara på blueray det hackade utan vi såg en tennismatch också. Bollen flyger ganska fint faktiskt, men när han bollar den i marken innan en serv så upplever jag att det sker "konstgjort" / ryckande.

Jag är otroligt arg för att jag bryr mig om detta då jag nästan bestämt mig för att köpa 52" versionen.
    takk for svar! blei liiitt roligere nå
    men har du sett noen lcd skjermer som ikke har dette "problemet"?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både hakking og etterslep kan bli oppfattet forskjellig fra person til person, videre kan f.eks å kjøre masse bildebehandling på en tv føre til økt hakking da det krever såpass mye av prosessoren. Det er fult mulig å stille inn en tv til at den skal hakke mer...og hvis en tv som f.eks sony w4000 blir satt opp med en blu-ray film er det godt mulig at denne blir avspilt med 24 fps noe som vil føre til riktig bildeflyt men samtidig mer hakking...men dette er faktisk akkurat slik filmformatet er spilt inn og gir den samme "hakkingen" som på kino

Den gangen jeg var på sony centeret sjøl og så var det det ganske øyenfallende å se hakkingen mellom w3000 og x3500 men kun i helikopterscener og panoreringer

Side 4 av 30 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 24 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •