Sony Bravia W4000 - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 30 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 584
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sony krever 6cm.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hairball
    Hvilket veggstaiv er best til w4000 som bygger minst mulig ut, og er billigst (46")
    billig og bra -> Clas Ohlson Internettbutikk - Alt for en enklere hverdag

usikker på hvor mye det bygger ut i fra veggen

Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gojensen
    husk at tv leverandørene sette minimums krav til avstand til vegg bak lcd skjermen... er ikke sikker på hva Sony sier om W4000 men 3cm høres veldig lite ut med tanke på varmeavledning og slikt...
    W4000 (og resten av Sony TV'ene) har utluftingen først og fremst på toppen av TV'n..
    Så det skal ikke være noe problem å bruke et slikt veggfeste.
    Det viktigste blir å gi god utluftning over tv'n m.a.o...

-

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det flere enn meg som har problemer med det medfølgende stativet??

tv'en min heller veldig mot venstre etter å ha montert stativet.. men så langt jeg kan se så går det ikke an å stille stativet... så jeg tror rett og slett mitt stativ er skeivt... noen som har opplevd lignende å fått gjort noe med d?

ellers veldig fornøyd med min 40W4000 som kom i dag.. 10995,- fra netshop, men verken skandinavisk eller engelsk manual, det burde de ha opplyst om... tv'en er produsert i slutten av juni måned.

Newcomer KjellG sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Norsk brukerveiledning

Sitat Opprinnelig postet av trso
    er det flere enn meg som har problemer med det medfølgende stativet??

tv'en min heller veldig mot venstre etter å ha montert stativet.. men så langt jeg kan se så går det ikke an å stille stativet... så jeg tror rett og slett mitt stativ er skeivt... noen som har opplevd lignende å fått gjort noe med d?

ellers veldig fornøyd med min 40W4000 som kom i dag.. 10995,- fra netshop, men verken skandinavisk eller engelsk manual, det burde de ha opplyst om... tv'en er produsert i slutten av juni måned.
    Her finner du den...
    http://pdf.crse.com/manuals/3298243511.pdf

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode.N
    W4000 (og resten av Sony TV'ene) har utluftingen først og fremst på toppen av TV'n..
    Så det skal ikke være noe problem å bruke et slikt veggfeste.
    Det viktigste blir å gi god utluftning over tv'n m.a.o...

-
    Ekspert på termodynamikk skjønner jeg :-D :-D :-D . Kan jo være en fordel at det kommer litt luft inn et sted også? Så vidt jeg husker så sitter det høytalere i underkant, så da hentes vel luften bak i nedkant.

Nå skal det sies at det spesifiseres 10 cm på min LG plasma. Det er folk som bruker TV'n men under det halve av det uten problemer så de går nok bra med litt mindre avstand en det Sony spesifiserer. Norge er ikke det varmeste sted på jord....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10995,- fra netshop, men verken skandinavisk eller engelsk manual, det burde de ha opplyst om
    Finnes ikke manualer på nettet da?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kdl40w4210aep

Er KDL40W4210AEP bare Elkjøp sin versjon av W4000 eller er det forskjeller på dem?
    Har kjøpt en W4000 som jeg IKKE får det digitale kabelnettet til å virke på og vurderer å kjøpe denne på den lokale elkjøpbutikken or å se om den virker. Greit med angrefristen der...

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Er KDL40W4210AEP bare Elkjøp sin versjon av W4000 eller er det forskjeller på dem?
    Har kjøpt en W4000 som jeg IKKE får det digitale kabelnettet til å virke på og vurderer å kjøpe denne på den lokale elkjøpbutikken or å se om den virker. Greit med angrefristen der...
    Eneste forskjellen er utseende. Min bror kjøpte hos Elkjøp og den har ikke pleksiglass under skjermen, men en sort plastplate i stedet. Og høyttalerlisten er også sort. Designet på 40W4000 er i mine øyne bedre.
    Det er ingen grunn til at den ene skal fungere noe bedre på digitalt kabelnett enn den andre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sony kdl 46 w4000

lurer på om noen veit om det har kommet ut ny programvare til tv'en, som vi kan få fra sonynorge. siden tv'en begynner og bli noen mmd

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forhåpentligvis ikke... det er tross alt en tv vi snakker om og ikke en PC med Microsoft Windows...

skulle jeg spørre VAG om det er kommet en servicepack til Golf'en min og kanskje? :P

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gojensen
    forhåpentligvis ikke... det er tross alt en tv vi snakker om og ikke en PC med Microsoft Windows...

skulle jeg spørre VAG om det er kommet en servicepack til Golf'en min og kanskje? :P
    Ja hvorfor ikke? Det blir faktisk oppdaget og utbedret små programvarefeil både på Tv'er og biler.

Ellers kan jeg tilføye at jeg tar poenget ditt også...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvilken programvareversjon har du?

jeg kjøpte min på fredag, og den var produsert i slutten av juni, så kan vi evt sammenligne programvareversjon

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvilken programvareversjon har du?

jeg kjøpte min på fredag, og den var produsert i slutten av juni, så kan vi evt sammenligne programvareversjon

KDL-46W40XX/42XX

0004604055

B.M-BO-Q-C.T.GC-A.CY.T

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norcad
    Eneste forskjellen er utseende. Min bror kjøpte hos Elkjøp og den har ikke pleksiglass under skjermen, men en sort plastplate i stedet. Og høyttalerlisten er også sort. Designet på 40W4000 er i mine øyne bedre.
    Det er ingen grunn til at den ene skal fungere noe bedre på digitalt kabelnett enn den andre.
    Men nå var det for å sjekke om det var feil på den TV'en jeg har kjøpt jeg vurderer dette....
    BTW, er dette siste softwatre:
    B.N-EJ-CS-C.T.GC-A.CY.T

Newcomer Frode.N sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Ekspert på termodynamikk skjønner jeg :-D :-D :-D . Kan jo være en fordel at det kommer litt luft inn et sted også? Så vidt jeg husker så sitter det høytalere i underkant, så da hentes vel luften bak i nedkant.

Nå skal det sies at det spesifiseres 10 cm på min LG plasma. Det er folk som bruker TV'n men under det halve av det uten problemer så de går nok bra med litt mindre avstand en det Sony spesifiserer. Norge er ikke det varmeste sted på jord....
    Hehe..
    Det er ikke måte på hva jeg ikke kan ;-)

Men.. du har rett.. lufta kommer inn nedenfra.. hvilket IKKE er i strid med mitt utgangspunkt.. Høyttaleren bygger ikke helt bakover.. det er nok av plass undenifra og inn...
    Henger TV'n PÅ VEGG.. er det jo ingenting som hindrer TV'n å hente inn frisk luft nedenfra.
    Trenger ikke være thermos eller kaffekanne for å skjønne det :-D

-

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med garentier når man kjøper ifra Amentio(og lignede) eller annen paraell innport?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Hvordan er det med garentier når man kjøper ifra Amentio(og lignede) eller annen paraell innport?
    Sony Norge tar fullt ansvar for garantien, uansett om parallellimport eller ikke. Dette har jeg ringt Sony Norge og fått bekrefta.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bertn
    Sony Norge tar fullt ansvar for garantien, uansett om parallellimport eller ikke. Dette har jeg ringt Sony Norge og fått bekrefta.
    Intersseant at Sony Norge tar dette selv om de ikke har noen inntekt av salget. Kanskje er det nettbutikken som betaler rep hos Sony. Hvem har du det fra - sentralbord, han på lageret eller sjefen sjøl ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Intersseant at Sony Norge tar dette selv om de ikke har noen inntekt av salget. Kanskje er det nettbutikken som betaler rep hos Sony. Hvem har du det fra - sentralbord, han på lageret eller sjefen sjøl ?
    Jeg vet Sony Norge ikke tar ansvar for paralellimporterte PS3er, så at de plutselig skal ta ansvar for tvene forstår jeg ikke.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Side 22 av 30 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •