Sony Bravia W4000 - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 30 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 584
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Knitringa har vært der fra første dag hos meg. Regner også med at det er strømrelé e.l. Var litt merkelig, men tenkte bare at dette er en særhet ved lcd-tv...

Newcomer stirol sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kintring når jeg skrur av tv'en også. Det ser jeg på som helt normalt da jeg også har blitt oppmerksom på at det skjer hos mine forelde og venners tv'er også.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony KDL-32W4000 PC-oppløsning og bruk? MPEG 4?

Vurderer å kjøpe en Sony KDL-32W4000 som datamonitor og nr 2 tv. Men takler den ikke 1920x1080 fra PC? Noen som har forsøkt? Og den takler MPEG 4 kabel og bakkenett?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Vurderer å kjøpe en Sony KDL-32W4000 som datamonitor og nr 2 tv. Men takler den ikke 1920x1080 fra PC? Noen som har forsøkt? Og den takler MPEG 4 kabel og bakkenett?
    Tror ikke den takler med enn 1368x768 fra PC nei hvis du bruker RGB inngangen. Bruker du derimot HDMI skal den ta fullHD.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordic45
    Tven er godkjent for rikstv og funker vel også med CD tror jeg. offisielt støtter den sannsynligvis ikke full hd via vga-inngangen, men med litt leking m innstillinger på skjermkortet kan det hende det funker. Det gjorde det hvertfall på min gamle w2000. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er 52W4000 avbestillt fra Amentio. Etter å ha ventet i tre uker ringte jeg og fikk beskjed om at de ikke vet når de får inn denne. De påstår at Sony har produksjonsproblemer og ikke kan levere !

Har sjekket et par andre steder som sier de regner med å få inn disse 8/8, så her er det noe som ikke stemmer.

I tillegg er det viktig å merke seg at selv om de ikke har varen på lager engang, så trekker Amentio pengene fra kontoen din så fort de får inn bestillingen. Jeg har kontaktet forbrukerrådet for å sjekke om dette er lovlig. Dette blir jo enda mer problematisk når man avbestiller for da må man jo også sørge for å få pengene overført tilbake - dette er noe ordentlig dritt. Det skal bli spennende å se om de trekker fra frakten selv om de aldri har sendt noen TV.

Nå må jeg finne noen andre å bestille hos - kanskje Stretto eller Yaha.

stable

Newcomer Jackant sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel slik det er når man skal handle billigst mulig...

Jeg betaler helller noen hundrelapper mer for å være på den sikre siden. Er tross alt en tv til nærmere 18 store lapper man snakker om.

Newcomer azerty sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig er min også i hus! Koblet den opp mot H/K DVD29 igår for å teste den. Flytter snart så har ikke koblet alt opp eller justert den inn, men er sykt fornøyd med bildet!

Min er den såkalte Expert-modellen. KDL40W4230. Knallfin. Mørkblå metallic med sort høyttalerlist. Ble litt leveringsproblemer, men overlevde. Fikk den direkte fra Sony til innkjøpsprisen dems. Nesten en tredjedel av veiledende utsalgspris og nokså nøyaktig halv pris av det de går for på nettet. Jeg er strålende fornøyd

Kjører pcen over VGA og fikk greit bilde når jeg kjørte 1600x1200, men hvilken innstilling er best over VGA? Får jo ikke "full hd" da hverken VGA eller laptopen min støtter det. Bør jeg kjøre 1366x768?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stable
    Da er 52W4000 avbestillt fra Amentio. Etter å ha ventet i tre uker ringte jeg og fikk beskjed om at de ikke vet når de får inn denne. De påstår at Sony har produksjonsproblemer og ikke kan levere !

Har sjekket et par andre steder som sier de regner med å få inn disse 8/8, så her er det noe som ikke stemmer.

I tillegg er det viktig å merke seg at selv om de ikke har varen på lager engang, så trekker Amentio pengene fra kontoen din så fort de får inn bestillingen. Jeg har kontaktet forbrukerrådet for å sjekke om dette er lovlig. Dette blir jo enda mer problematisk når man avbestiller for da må man jo også sørge for å få pengene overført tilbake - dette er noe ordentlig dritt. Det skal bli spennende å se om de trekker fra frakten selv om de aldri har sendt noen TV.

Nå må jeg finne noen andre å bestille hos - kanskje Stretto eller Yaha.

stable

Pssst! Stretto = Amentio as far as I know...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig!

Fikk min 46 tommer W4000 fra NetOnNet.no på mandag. Er veldig fornøyd, Bluray og PS3 er bare ufattelig bra. Men jeg hadde bare en 28 tommer CRT før så alt er vel utrolig bra i sammenligning

Ingen problemer så langt, bank i bordet, og gleder meg til sene høstkvelder i soffan. For ett bilde!

NetOnNet: forhåndsbetalte, men det gikk noen dager før det ble registrert hos dem. Betalte 15.500 m frakt til Tromsø. Kundeservice bra, og de svarte raskt på telefonen hver gang jeg ringte og spurte hvor langt ordren var kommet. Betalte torsdag, pengene registrert mandag. TVn ble sendt fra butikken onsdag, den kom på mandag etter til Tollpost i Tromsø. Da Tollpost ikke kjørte ut til private før dagen etterpå, så dro jeg og brodern og hentet den på morran. Har aldri handlet før hos dem, men er fornøyd så langt.

Newcomer tbraset sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjapp leveranse

Kjøpte også min via netonnet og kan ikke klage :-)
    Bestilte på en onsdag og hentet den ut fra Tollposts lager i Trondheim bare 2 dager senere.

Intermediate Alastor sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang stretto, amentio, yaha og alle de andre billige, så benytter de nøyaktig samme grossist for levering av varer - de er såkalte sovende nettbutikker, hvor alt logistikkmessig skjer helt andre steder.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for gode råd.

Nå er dette blitt så forsinket (ingen OL på ny TV) at jeg lurer på om jeg skal vente på X modellen

stable

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan er det med pixelfeil på sony tv'ene`? vurderer å heller betale litt mer å kjøpe på elkjøp i hht returretten, men netshop har 40w4000 for 10995 denne uken..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ang. pixelfeil

Det er vel slik at tv-er som selges gjennom Sony Norges forhandlernett har garanti mot slikt, men parallellimport (som flere av nettbutikkene driver med) ikke går inn under denne garantien (!?). Kjøpte selv av Netonnet.no som iallefall reklamerer med full pixelgaranti på sine sony-tv-er. Ser ikke ut til at jeg trenger å reklamere på mitt kjøp iallefall....

Active
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tiden har kommet for meg å bestemme meg for TV. Etter et par måneder med undersøking frem og tilbake er jeg enda ikke sikker. Jeg hadde lenge bestemt meg for W4000, men er igjen usikker. Grunnen er ganske enkel. Jeg har fått noen indikasjoner på at den ikke takler fotball på SD-sendinger særlig bra. Detter er veldig viktig for meg. Noen som har kommentarer rundt dette?

Alternativet for meg nå virker til å være Pioneer kuro på elkjøp til rundt 20k. Føler egentlig 20k er i overkant av smertegrensen, og den blir jo sprengt med stativ og høytaler. I starten vurderte jeg også samsung a656, men la den fra meg pga mye feil og styr med nødvendig firmware uppdatering osv. Kan den være en mulighet likevel? For den takler vel Fotball bra med sin 100hz?

mvh
    fortsatt like usikker

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan er w4000 med ps3? mtp imput lag som er et problem hos samsung sin A serie.

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket veggstaiv er best til w4000 som bygger minst mulig ut, og er billigst (46")

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette ser veldig bra ut, og bygger kun 3 cm ut.

B-TECH BT 8422 Universalt veggfeste for LCD/Plasma 37-61" / MULTICOM

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    husk at tv leverandørene sette minimums krav til avstand til vegg bak lcd skjermen... er ikke sikker på hva Sony sier om W4000 men 3cm høres veldig lite ut med tanke på varmeavledning og slikt...

Side 21 av 30 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •