Sony Bravia W4000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 30 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 584
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei
    kan noen forklare meg hvordan man regner ut antall piksler på skjermen.
    for sony beskiver antall piksler på denne måte.
    "Skjermoppløsning (piksler) 1920 x 1080 (6,2 megapiksler)"
    hvordan får man tallet 6.2 megapiksler??

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden det er fargebilde er det 3 lyspunkter per pixel, men å kalle dette 3 pixler blir feil.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Japan har de allerede modellene W5000 og X5000. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godtfolk.

Noen som vet om det går an å fjerne den begredelige høytalerramma/lista nederst på W4000? Syns den ser ubrukelig ut, men TV'en ellers er jo flott.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DTS Audio
    Godtfolk.

Noen som vet om det går an å fjerne den begredelige høytalerramma/lista nederst på W4000? Syns den ser ubrukelig ut, men TV'en ellers er jo flott.
    Det lurer jeg også på. Og så blir det spennende å se tven i levende live... På internett ser den både grønn og blå ut... :???:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper for all del at den er avtagbar!

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt mer info

Ser her at dem sier det er 120Hz på W serien, men det er da 4100 serien. Er det det samme på W4000 serien og? Ser ikke noe info på denne nett siden --> Sony : KDL-52W4000 (KDL52W4000) : Tekniske spesifikasjoner : Norge
    Det burda da ikke være forskjell, da???

Info på W4100(mer info --> http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/...921644539863):
    2008 W-series

Sony® BRAVIA® W-Series LCD HDTV's bring our High-Definition expertise delivering 1080p resolution for superior detail, coupled with Motionflow 120Hz for superior smooth motion. Coming Spring 2008.

Highlights:

* 16:9 Full High-Definition Resolution (1920 x 1080p) LCD Panel
    * Motionflow 120Hz high frame rate technology reduces motion blur delivering a smooth, natural and realistic viewing experience, especially films.
    * Breathtaking picture quality - Full HD 1080p means you can enjoy every single HD pixel and 24p True Cinema input from a Blu-ray player to get every single frame.

2008 W-series Models:

KDL-40W4100
    KDL-46W4100
    KDL-52W4100

Og hvor viktig er denne 120Hz? hva er den god til? Bare sport sendinger med raske endringer i bilde(fotball)?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen ide om hvorfor denne allerede er over 2k billigere enn w3000. Tenkte jeg skulle ha en sånn ettersom det ble et pent resultat på skatten...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gud som jeg angrer på at jeg kjøpte en D3550 nå, denne ser jo ut til å bli like billig! La ut 13000 for D'en... Har ennå igjen 16 dager av returretten på Siba da... :P

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da benytter du deg av den

Newcomer sidenone sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke designet på w3000 var så spesielt pent, men det var helt greit. Synd de skal "ødelegge" det enda mer med den nyere modellen. Jeg er veldig overbevisst om at jeg ikke vil komme til å kjøpe meg en mørkeBLÅ skjerm for å ha i stua. Sikkert greit til å begynne med, men ikke akkurat tidløst. De sølvgråe høytallerene er vel ikke akkurat så ille i seg selv, men at de ser ut til å ha satt et helt blankt felt midt under sony merket, ser jeg på som merkelig. Det ser rett og slett ikke bra ut. Derimot ser den ut til å være litt tynnere i rammen enn sin forgjenger.

Selvsagt må man dra å se på tv'ene med egne øyne for å kunne virkelig mene noe, men må si jeg er litt skuffa over designet denne gangen.

Spesifikasjonene ser derimot veldig lovende ut

Googlet litt etter w5000 som ble nevnt i tråden her, og den modellen ser ut til å ha samme look som w3000 igjen. Dog klarer jeg ikke å tyde på bildene om den er sort eller mørkeblå denne også.

52w5000
    http://img.kakaku.com/images/product...0416010793.jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om 40W4000 har stemmezoom funksjon som 40W3000? Det står at den ikke har det på sony sine norske sider, men ett tidligere innlegg i denne tråden så skal asiatiske versjonen ha dette? Har prøvd å kontakte Sony vedrørende dette, og de skulle videresende dette til teknisk avdeling, men det har nå gått en uke og jeg har enda ikke hørt noe fra dem.

Newcomer runebass sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åååååå Denne skjermen virka helt rå..... FullHD 52" BigScreen
    men 1ting jeg lurer på hvorfor er 52" så billig :?

En FullHD skjerm 52" under 20000kr syntes jeg var veldig billig, men tanke på at det er mange 40" som ligger fra 20K-30K. En sånn type tv burde jo ha havnet på 40k-50k klassen..Eller?

Er dette en tv som er blitt "strippa" på noe som helst måte? Billige komponenter?

Sikler veldig på denne
    Har nå veldig lyst til å bytte ut min Sony 50" HD Bakprosjektorskjerm med denne....

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En 40" idag bør ligge under 15.000. 46" rundt 17.000 og en 52" rundt 20.000 rimer bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sidenone
    Synes ikke designet på w3000 var så spesielt pent, men det var helt greit. Synd de skal "ødelegge" det enda mer med den nyere modellen. Jeg er veldig overbevisst om at jeg ikke vil komme til å kjøpe meg en mørkeBLÅ skjerm for å ha i stua. Sikkert greit til å begynne med, men ikke akkurat tidløst. De sølvgråe høytallerene er vel ikke akkurat så ille i seg selv, men at de ser ut til å ha satt et helt blankt felt midt under sony merket, ser jeg på som merkelig. Det ser rett og slett ikke bra ut. Derimot ser den ut til å være litt tynnere i rammen enn sin forgjenger.

Selvsagt må man dra å se på tv'ene med egne øyne for å kunne virkelig mene noe, men må si jeg er litt skuffa over designet denne gangen.

Spesifikasjonene ser derimot veldig lovende ut

Googlet litt etter w5000 som ble nevnt i tråden her, og den modellen ser ut til å ha samme look som w3000 igjen. Dog klarer jeg ikke å tyde på bildene om den er sort eller mørkeblå denne også.

52w5000
    http://img.kakaku.com/images/product...0416010793.jpg

W5000 er W3000 i Japan, dog med 120 Hz Motionflow og integrert sat tuner som det er på alle TVer i Japan.

Tilsvarende modell for W4000 i Japan er V1 V1ƒVƒŠ[ƒY | ‰t»ƒeƒŒƒr BRAVIA qƒuƒ‰ƒrƒAr | ƒ\ƒj[

Jeg synes modellen F1 har et mer vellykket design F1ƒVƒŠ[ƒY | ‰t»ƒeƒŒƒr BRAVIA qƒuƒ‰ƒrƒAr | ƒ\ƒj[

Newcomer runebass sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    En 40" idag bør ligge under 15.000. 46" rundt 17.000 og en 52" rundt 20.000 rimer bra.
    Prisene har forandra seg mye siden sist jeg var på jakt etter ny tv, å det var for 2år siden. Gleder meg veeeldig til det kommer noen tester av denne tv'en rundt omkring, blir det bra eller ok tester så skal jeg HA denne tv'en .

Newcomer sidenone sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hollisen
    W5000 er W3000 i Japan, dog med 120 Hz Motionflow og integrert sat tuner som det er på alle TVer i Japan.

Tilsvarende modell for W4000 i Japan er V1 V1ƒVƒŠ[ƒY | ‰t»ƒeƒŒƒr BRAVIA qƒuƒ‰ƒrƒAr | ƒ\ƒj[

Jeg synes modellen F1 har et mer vellykket design F1ƒVƒŠ[ƒY | ‰t»ƒeƒŒƒr BRAVIA qƒuƒ‰ƒrƒAr | ƒ\ƒj[
    Ah... ok. Helt enig i at F1 hadde et mer vellykket design. Lignet litt på de Toshiba skjermene med tynn ramme. F1 ser også ut til å komme i både sort og sølv, og det er jo fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    da benytter du deg av den
    Vel, denne TV'en kommer neppe før i mai? Og da er det jo for sent. Orker ikke sitte mer uten TV i stua, 3 mnd var nok...

Dessuten er jeg utrolig godt fornøyd med min D3550

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Og hvor viktig er denne 120Hz? hva er den god til? Bare sport sendinger med raske endringer i bilde(fotball)?
    I Norge har vi 50hz TV sendinger (25fps)... da blir det bra med 100hz "motionflow" for å gi bedre flyt. Amerikanerne benytter 60hz (30fps) og vil da trenge 120hz "motionflow" for å få samme deal som vi har her hjemme. Så med mindre du skal se mye video materiale i NTSC format er det ikke kritisk vil jeg tro.

Side 2 av 30 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •