Sony Bravia W4000 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 30 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 584
    Newcomer trondbie sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ASCIWhite
    HDMI kabler er digitale så enten virker de eller så virker de ikke. De billigste er helt kurant
    Jau kan stemme det :P Men det er vel dog en fare for at billige kabler kanskje ikke takler 10 meter og 1080p?

Jeg får bare prøve, kan vel levere dem tilbake til Biltema om jeg ikke er fornøyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får nok ikke levert den tilbake om du ikke er fornøyd med bildet, men fungerer ikke kabelen får du så klart det, forskjellen på HDMI kabler er hovedsaklig magnetisk skjerming og hvor mye kabelen tåler. kvalitet på festepunkter osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zenon
    Du får nok ikke levert den tilbake om du ikke er fornøyd med bildet, men fungerer ikke kabelen får du så klart det, forskjellen på HDMI kabler er hovedsaklig magnetisk skjerming og hvor mye kabelen tåler. kvalitet på festepunkter osv.
    mener å huske det var et problem at noen billigkabler ikke fikk med hdcp flagget,
    men dette er det lenge siden jeg har hørt om nå. kanskje fordi det ikke er så mange dippedutter som krever hdcp?

Newcomer daytona sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser denne selges som w4000 ,w4000k og w4000IT
    Er det forskjellige farger på dette tv?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av daytona
    Jeg ser denne selges som w4000 ,w4000k og w4000IT
    Er det forskjellige farger på dette tv?
    nei det er samme tv, men kan være produsert i forskjellig anlegg. det er visstnok ikke alle som har medfølgende norsk bruksanvisning, men den kan uansett lastes ned. på mange bilder ser det ut som tven er blå, men i praksis er den sort. du må enten ha ekstremt sterkt lys på tven eller gå 10cm unna for å se de blå prikkene på rammen rundt...

Newcomer daytona sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar helge

Jeg har lenge brukt ett 37" LG tv med oppløsning 1360x768 tilkoblet en macbook bærbar tv via hdmi utgangen, og bruker denne endel til surfing på internett 1,5m til 2 meter avstand..
    da er skriften lett lesbar dersom jeg endrer minimum skriftstørrelse fra 9 til 12 eller 14 i nettleseren..

Kan noen fortelle hvordan dette oppleves med 40" sony tv som har lagt større oppløsning 1920x1080?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av helge_a
    mener å huske det var et problem at noen billigkabler ikke fikk med hdcp flagget,
    men dette er det lenge siden jeg har hørt om nå. kanskje fordi det ikke er så mange dippedutter som krever hdcp?
    Skal man kalle en kabel for HDMI, så må man oppfylle visse kvalitetskrav, og det ville overraske meg om ikke HDCP støtte var et av dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nærmest et eksistensielt spørsmål dette: Jeg bestilte denne Sony Tven for et par uker siden, men den blir til stadighet utsatt hos Amentio. Bør jeg i stedet gå for Pioneer nye Kuro-modeller? Pris er irrelevant. Jeg vil ha det som er best.

Newcomer ASCIWhite sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandmaster.jc
    Nærmest et eksistensielt spørsmål dette: Jeg bestilte denne Sony Tven for et par uker siden, men den blir til stadighet utsatt hos Amentio. Bør jeg i stedet gå for Pioneer nye Kuro-modeller? Pris er irrelevant. Jeg vil ha det som er best.
    Da velger du det du vil ha! Kuro er topp Skulle ønske jeg hadde hatt råd..

Pioneer PDP-LX508D Review: 50" Kuro True HD 1080p Plasma

Sjekk hva de sier på "siste ord/vurdering" Referanse klasse tv.

PS : Det gjelder ikke bare Amentio, men de fleste nettbutikker. Nesten ingen som har på lager... p.g.a leveranse forsinkninger fra Sony.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil ha det som er beste velger du Pioneer. Det er og blir de beste TVene på markedet i dag, den gamle modellen er fremdeles referansen, den beste TVen du får og den nye vil nok være like overlegen som Pioneer har vært de siste årene.

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk 46" idag. Veldig veldig bra. 10 meter Clasern HDMI - HDMI fra PC (med DVI overgang) funker utmerket med 1080p.

For en TV! :-D

Newcomer ASCIWhite sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondbie
    Fikk 46" idag. Veldig veldig bra. 10 meter Clasern HDMI - HDMI fra PC (med DVI overgang) funker utmerket med 1080p.

For en TV! :-D
    Jeg er grønn av misunnelse!!!!!! Jeg bestillte leeeeeenge før deg hos Amentio men jeg må vente *sukk*

Shit happens. Men da vet jeg at det jeg venter på er konge! Det hjelper mye

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant ASCIWhite.
    Pioneer er definitivt overlegne på bildekvalitet. Mange klager derimot over at TVene summer mye. Det er noe jeg ikke tror jeg vil klare å leve med hvis jeg legger over 25 laken på bordet.

Da bør alt være bra - eller best.

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ASCIWhite
    Jeg er grønn av misunnelse!!!!!! Jeg bestillte leeeeeenge før deg hos Amentio men jeg må vente *sukk*

Shit happens. Men da vet jeg at det jeg venter på er konge! Det hjelper mye
    Aw maaan! Føler med deg, its hell

Men ja, dette er virkelig grommere enn grommest og tøffere enn bursdag og julaften på en gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondbie
    Aw maaan! Føler med deg, its hell

Men ja, dette er virkelig grommere enn grommest og tøffere enn bursdag og julaften på en gang.
    Jeg bestilte denne tv'en hos Amentio (46"eren) den 25. april og har ennå ikke dukket opp. Jaja, er ikke misunnelig! Det er jo så fint vær ute og allting. Kjipt å sitte inne når sola skinner og knote på en tv. Det er jo skikkelig nerdete!
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Newcomer Steve Vice sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandmaster.jc
    Interessant ASCIWhite.
    Pioneer er definitivt overlegne på bildekvalitet. Mange klager derimot over at TVene summer mye. Det er noe jeg ikke tror jeg vil klare å leve med hvis jeg legger over 25 laken på bordet.

Da bør alt være bra - eller best.
    En annen ting er at de av oss, som meg, med litt for sensitive (jeg velger å kalle det svinbra) øyner som er dømt til å se dette grønne etterslepet ved høy kontrast, det gjør det uaktuelt med plasmaskjermer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du har så gode øyner at du ser etterslep på plasma, men ikke på LCD? interessant...

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    Jeg bestilte denne tv'en hos Amentio (46"eren) den 25. april og har ennå ikke dukket opp. Jaja, er ikke misunnelig! Det er jo så fint vær ute og allting. Kjipt å sitte inne når sola skinner og knote på en tv. Det er jo skikkelig nerdete!
    Hehe jada, fortsett å fortell deg selv det du :P

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zenon
    Så du har så gode øyner at du ser etterslep på plasma, men ikke på LCD? interessant...
    Det som han sikter til er det som kalles phosphor trails. Det er ikke alle som legger merke til dette, på samme måte som at ikke alle ser regnbuer på dlp projektorer. Jeg hører til kategorien som er plaget av begge deler desverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Det som han sikter til er det som kalles phosphor trails. Det er ikke alle som legger merke til dette, på samme måte som at ikke alle ser regnbuer på dlp projektorer. Jeg hører til kategorien som er plaget av begge deler desverre.

Vet hva han sikter til ja, synes bare det var spesielt at ved så bra syn at han aldri har sett etterslep på sin egen Viewpia TV. at phosphor trails kan være irriterende er en ting, men etterslep, det har ihvertfall jeg nulltolleranse for.

Side 11 av 30 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •