37" Full HD, er Samsung M86/87 fremdeles best?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37" Full HD, er Samsung M86/87 fremdeles best?

Vårt gamle Daewoo bilderør røk i dag og vi må ut å finne ny tv

Har ikke plass eller behov for mer en 37" (har prosjektor i kjelleren), men ønsker full HD da vi sikkert kommer til å se en del blu-ray her også. Ellers er det stort sett vanlig SD kabeltv det går i.

Har prøvd å lese meg litt opp i løpet av dagen og ser at Samsung sin M86/87-serie går mye igjen i anbefalingene i denne kategorien.

Men er fremdeles Samsung LE37M87BD det beste kjøpet? Eller har det kommet, eller kommer snart, nyere modeller som er bedre enn denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av janan
    Vårt gamle Daewoo bilderør røk i dag og vi må ut å finne ny tv

Har ikke plass eller behov for mer en 37" (har prosjektor i kjelleren), men ønsker full HD da vi sikkert kommer til å se en del blu-ray her også. Ellers er det stort sett vanlig SD kabeltv det går i.

Har prøvd å lese meg litt opp i løpet av dagen og ser at Samsung sin M86/87-serie går mye igjen i anbefalingene i denne kategorien.

Men er fremdeles Samsung LE37M87BD det beste kjøpet? Eller har det kommet, eller kommer snart, nyere modeller som er bedre enn denne?
    Jeg venter på på Panasonic Viera TC-37LZ85 Noen som vet når denne er tilgjengelig i norske butikker?

Link

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •