PX80 i hus.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 73

Tråd: PX80 i hus..

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er sant, men man får alltids luket bort en og annen hang up ved henge ut her på av-forum. På den annen side gjelder det å holde tungen rett i munnen også siden folk kan være svært pirkete her inne.

Newcomer rampi sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var og så på denne skjermen idag.
    den sto vedsiden av en Samsung LE46M86. Skjermen hadde mye bedre klarhet enn samsungen. det som skuffet meg var fargene, de virket litt blasse iforhold til lcd skjermen fra samsung. det kan sikkert ha noe med kaliberingen og gjøre også.

men klart PX80 hadde penere bilde i helhet enn samsungen synes jeg.
    Klarheten rundt øyene på mennesker, ikke bare en stor skygge som var på samsungen.

gompan jeg la ikke merke til noe hakking på skjermen idag når jeg så på den.
    var sikkert feil kalibrert den du så på.

han snakket noe om at Panasonic var det merket som hadde klart best signalinnganger
    med hensyn til tv signaler.

Newcomer bjornetjeneste sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: Dette er en teknisk tråd.

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok turen for å se på denne for andre gang og jeg ble mer imponert denne gangen. Det var fortsatt en del hakking, men når selger bytta over på annen kilde, så ble det noe bedre. Syns det virker som om det svært lite negativt om denne tven. Jeg spurte selger hva han syns og om han hadde fått noe tilbakemelding. Da sa han ikke særlig mye. Mulig han ikke viste så mye ettersom den er så ny. Men han kommenterte innbrenninga på skjermen. Og jeg fikk se noen svake striper etter innbrenning, men det syns jeg ærligtalt bare er en bagatell. Hvert fall når man lett kan bli kvitt det.

Spurte allikevel ut om hvilken tv han ville ha valgt i den prisklassen. Da svarte han kort og godt LG PG6000, og det var selvfølgelig den andre kandidaten jeg har kikket på. Den hadde han dessverre ikke inne, og viste heller ikke når han fikk den inn. Umulig valg dette med tv. Skulle ønske jeg fikk sett den live før jeg eventuelt må bestille. Skulle ikke være noe problem mtp reklamasjon hvis man bestiller fra nett?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så det er faktisk innbrenning på plasmaskjermer enda?
    LG PG6000 virker også spennende, samt endel av disse samsung tvene.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rampi
    så det er faktisk innbrenning på plasmaskjermer enda?
    LG PG6000 virker også spennende, samt endel av disse samsung tvene.
    Ja, noe. Ikke så mye som det har vært selvfølgelig. Pioneer derimot er feilfri når det gjelder innbrenning.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Jeg tok turen for å se på denne for andre gang og jeg ble mer imponert denne gangen. Det var fortsatt en del hakking, men når selger bytta over på annen kilde, så ble det noe bedre. Syns det virker som om det svært lite negativt om denne tven. Jeg spurte selger hva han syns og om han hadde fått noe tilbakemelding. Da sa han ikke særlig mye. Mulig han ikke viste så mye ettersom den er så ny. Men han kommenterte innbrenninga på skjermen. Og jeg fikk se noen svake striper etter innbrenning, men det syns jeg ærligtalt bare er en bagatell. Hvert fall når man lett kan bli kvitt det.

Spurte allikevel ut om hvilken tv han ville ha valgt i den prisklassen. Da svarte han kort og godt LG PG6000, og det var selvfølgelig den andre kandidaten jeg har kikket på. Den hadde han dessverre ikke inne, og viste heller ikke når han fikk den inn. Umulig valg dette med tv. Skulle ønske jeg fikk sett den live før jeg eventuelt må bestille. Skulle ikke være noe problem mtp reklamasjon hvis man bestiller fra nett?
    Vært på Elkjøp? de pusher jo LG alt de kan...

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Vært på Elkjøp? de pusher jo LG alt de kan...
    Hehe ja. Han første selgeren dro meg bort til en LG LCD som var ræva og den skulle jeg hvert fall ikke ha. Har allikevel trua på PG6000, den virker som en veldig solid kandidat sammen med Panasonicen.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja stikk en tur på Expert så pusher de Samsung... Funny!

Newcomer FSOL sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har endelig fått ut fingeren og får px80 levert iløpet av dagen

Noen som har get pvr digitaldekoder og peiling på hva slags kabel jeg bør bruke for optimalt bilde? Kan vel bare glemme scart vel? ops: hdmi antar jeg.. glemte å sjekke utgangene på dekoderen før jeg dro på jobb og må nok ut og skaffe kabel i løpet av dagen? Noe annet jeg bør tenke på før og etter at jeg tar den i bruk?

Første flatskjerm for undertegnede dette.. loewe acondaen blir nå "degradert" til loftstuetv

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FSOL

Noen som har get pvr digitaldekoder og peiling på hva slags kabel jeg bør bruke for optimalt bilde? Kan vel bare glemme scart vel? ops: hdmi antar jeg.. glemte å sjekke utgangene på dekoderen før jeg dro på jobb og må nok ut og skaffe kabel i løpet av dagen? Noe annet jeg bør tenke på før og etter at jeg tar den i bruk?

Første flatskjerm for undertegnede dette.. loewe acondaen blir nå "degradert" til loftstuetv

Om den har HDMI, så bruker du jo det. Men tviler på at den har det hvis du ikke har HD-abonnoment. Scart går vel greit det og.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bortsett fra størrelse, må jo det bli en bildemessig nedtur? Tar jo litt mindre plass, da...

Newcomer FSOL sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Om den har HDMI, så bruker du jo det. Men tviler på at den har det hvis du ikke har HD-abonnoment. Scart går vel greit det og.
    Ingen hdmi utgang på pvr'en jeg har nei.. fant det på gets sider etterhvert..
    blir nok kjøpt en god scartkabel til

Newcomer FSOL sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Bortsett fra størrelse, må jo det bli en bildemessig nedtur? Tar jo litt mindre plass, da...
    Er "litt" redd for det der i grunnen, er fantastisk bra bilde på loewen. Fare for at jeg og jr blir sittende i loftstua og madammen og minstejenta plasserer seg i 1 etg vel, familiehygge i et nøtteskall det :-D . Har plassert loewen i et hjørne der oppe (sier seg selv kanskje med over en halvmeters endestykke ) og da plager ikke sizen på crtn meg stort.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er "litt" redd for det der i grunnen, er fantastisk bra bilde på loewen. Fare for at jeg og jr blir sittende i loftstua og madammen og minstejenta plasserer seg i 1 etg vel, familiehygge i et nøtteskall det :-D . Har plassert loewen i et hjørne der oppe (sier seg selv kanskje med over en halvmeters endestykke ) og da plager ikke sizen på crtn meg stort.

Fattern har en Loewe Aventos i stua som han vurderer å bytte ut med en plasma, men steike.. finner han en plasma med like bra bilde som den, da er jeg solgt. En av de beste CRT-skjermene jeg har sett.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audunsen
    Fattern har en Loewe Aventos i stua som han vurderer å bytte ut med en plasma, men steike.. finner han en plasma med like bra bilde som den, da er jeg solgt. En av de beste CRT-skjermene jeg har sett.
    Hm... Jeg har også en Aventos og jeg frykter også en nedtur...

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Hm... Jeg har også en Aventos og jeg frykter også en nedtur...
    Har Xelos selv, og den eneste plasma jeg har sett som jeg kan leve med, er Pioneers siste. Har sansen for Loewe, og har fryktelig lyst på en Individual Compose. Synd de koster skjorta. Så POTC på blu-ray på denne på Electroworld messa i høst, og den hadde et vanvittig bra bilde. Kanskje ikke det beste sortnivået, men ellers er bildene lekre...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tikkelyd når jeg slår på PX 80

Jeg har kjøpt meg PX 80. Er veldig fornøyd.

Min TV klikker når jeg slår den på. Først når jeg bruker knappen på tven så tikker det litt når jeg slår på med fjernkontrollen.

Er det noen andre som har dette?

Newcomer FSOL sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere loewe-fans her ja! Artig!:-D

Hadde jeg hatt mulighet til å kjøpe Loewe individual hadde jeg selvsagt gjort det.. som alle andre:-D .. men med kun 1500 tilgode på skatten, og ca 80 lapper allerede blåst på møbler, hvitevarer og oppussing av ny bolig ble det en "budsjett-panasonic" som trøst.
    Måtte ha en tv i stua nede raskt, (nettopp flyttet fra 3 roms til 2-mannsbolig) og px80er etter det jeg forstår en av de beste i denne prisklassen. Holder nok i massevis.. (host.. som tv nr. 2.. host)..):-D

Rundt 50 laken for Loewe individual så vidt jeg husker.. hadde jeg bestilt noe sånt hadde jeg kunne hentet eiendelene mine på hittegodsterminalen samme kveld tror jeg hmm.. kanskje det hadde vært verdt det??? hehe.. tror ikke det, meeeen.. fristende.. ja!!

Var innom hificenterkjeden i Vika for 1 mnd siden og stoppet foran en pioneer 42" som viste ratatouille.. knall bilde.. var så på vei ut av butikken, men oppdaget plutselig en tv til på motsatt vegg som viste samme filmen.. jeg stoppet opp.. og ble bare stående der og måpe.. gjett hvilken skjerm det var?? Loewe indiviual compose ja.. helt vannvittig.. figurene KOM UT av skjermen i forhold til pioneeren!!! Seriøst!! HELT VILT!!!

Nesten rart å se hvor lite Loewe nevnes her inne og ellers egentlig! Burde vært nevnt som alternativ (hvis penger ikke er et problem) i enhver tråd som omhandlet pioneer etter min mening iallefall.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes ikke det er så rart egentlig, er jo ville priser på Loewe. men kjempegode tver. men når prisen blir 30 lakner mer enn en normaltlønna person har så blir det fort dyrt hehe.

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •