42' plasma til bruk på analog kabel, Canal digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

42' plasma til bruk på analog kabel, Canal digital

Hei !

Kikker og kikker etter ny tv uten å klare å bestemme meg. Går nok for plasma og 42', bruk vil være tv titting og litt xbox fra som poden står for. Vi er tilknyttet Canald Digital analog kabel nett. (Ønsker å unngå å kjøpe dekoder).

Vurdere Panasonic PV70, eventuelt den nye 80. Lurer også litt på Samsung. Ser at de har en veldig grei pixel garanti på tv tatt inn via den norske importøren (nulltoleranse).

Noen som har forslag til tv'er som er egent til å "håndtere" analoge kabel tv signaler ?

Noen som kjenner Panasonic sin pixel politikk ?

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker godt bildet på Panasonic sine plasmaskjermer, og de fungerer forsovidt bra med analoge signaler. Allikevel, jeg ville absolutt oppgradert til digital dekoder dersom du har mulighet for det. De digitale signalene gir mye bedre bilder.
    Når det gjelder pixel-feil garanti kjenner jeg ikke til noen som slår Samsung på akkurat det området, og sist jeg hørte hadde Panasonic samme policy som alle andre. Altså at det må være flere pixler, og ikke ute i kantene for at panelet byttes på garanti.

Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Jeg sitter enn så lenge med Analog kabel. Har testa ut Panasonic PX70 og Pioneer 4280. Pioneer ligger uten tvil et stort hestehode foran når det gjelder behandling av analoge signaler - dessverre ligger de også "langt foran" når det kommer til pris...
    Blir spennende å se om PX80 vil behandle analoge signaler bedre enn PX70 - men jeg er i utgangspunktet skeptisk...
    Noen som hvet hvordan LG6600 takler dette??

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer har bedre (og dyrere) skjermer, det er det liten tvil om.
    Hvis dere investerer i en digital tuner og Panasonic skjerm, så får dere bedre bilde enn analogt signal på Pioneer sin skjerm..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •