Beste tv til Riks TV og DVD, etter hvert Blue ray.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste tv til Riks TV og DVD, etter hvert Blue ray.

Hei

Jeg har idag en CRT Loewe Aconda 32" som gir supre bilder på mitt Riks TV og mine vanlige DVD filmer, men må vel fornye meg, kikker rundt og kring på tver men når det kommer til vanlige tv sendinger (Riks TV, Viasat og Canal digital) så er ikke noen flatskjermer (Plasma eller LCD) i nærheten av min Loewe Aconda synes jeg. Det blir kornete og blurrete bilder, men når det blir vist en Blue ray film er de jo helt kanon. Dette skyldes vel at vanlige tv signaler ikke har god nok oppløsningen ennå til de nye skjermene, men viss jeg skulle kjøpt meg en ny flatskjerm i dag 40" eller 42" hvem skal jeg da velge for å få et bilde som er i nærheten av min Loewe Aconda på Riks Tv og vanlige DVD, og som etter hvert skal vise Blue ray og ikke DVD filmer.

Mvh. Ronny

Takker for alle gode svar.....

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av flaron
    Hei

Jeg har idag en CRT Loewe Aconda 32" som gir supre bilder på mitt Riks TV og mine vanlige DVD filmer, men må vel fornye meg, kikker rundt og kring på tver men når det kommer til vanlige tv sendinger (Riks TV, Viasat og Canal digital) så er ikke noen flatskjermer (Plasma eller LCD) i nærheten av min Loewe Aconda synes jeg. Det blir kornete og blurrete bilder, men når det blir vist en Blue ray film er de jo helt kanon. Dette skyldes vel at vanlige tv signaler ikke har god nok oppløsningen ennå til de nye skjermene, men viss jeg skulle kjøpt meg en ny flatskjerm i dag 40" eller 42" hvem skal jeg da velge for å få et bilde som er i nærheten av min Loewe Aconda på Riks Tv og vanlige DVD, og som etter hvert skal vise Blue ray og ikke DVD filmer.

Mvh. Ronny

Takker for alle gode svar.....
    Sony sin X eller W serie er jo meget god.
    Mvh bigtor

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •