Arrrgh! Hvorfor vil ikke TV'en DØ?? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 77 av 77
    Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Wii har faktisk det. :twisted:

Jævlig bra funn :twisted: :twisted:
    Så bra, da er det jo bare å være ekstra ivrig en kveld og slenge wiimoten gjennom tv'n! shit happens!

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke problemet.
    En dag du er alene, så bare tar du tv med deg på søppla. Folk rep. ikke crt tver idag.
    Går til butikken og kjøper nytt.

Regner ikke med at noen KOne gidder å gå på søppla for å ta "gamle tv" med seg hjem og sjekke om den virker. Kona stoler vel på deg?

Bare pass på at den nye er ferdig installert til kvelden når hun skal se noe"drit" på TV.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B1aR
    Gro noe hår på kassa og kjøp ett! Herregud..... girlieman!
    Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Kjøp det det du har lyst på..

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig å lese hvor mange som er kjerringstyrte her på dette forumet
    Vær litt mann å kjøp deg ny tv! Skal vedde på at når kona di har lyst på en ny veske eller noe så går hun ikke via deg først?

Jeg har heldigvis en veldig tolerant fruhlein som har litt forståelse for mine hobbyer, til gjengjeld så er jeg veldig tolerant andre veien igjen og da!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan spørre henne etter at du kjøpt ny stor flat tv om hun vil gå tilbake til den kassa dere hadde før. Jeg kan nærmest love deg svaret du får på det.. Har det først kommet noe bedre i hus enn hva det var tidligere så blir det der som oftest..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Artig å lese hvor mange som er kjerringstyrte her på dette forumet
    Vær litt mann å kjøp deg ny tv! Skal vedde på at når kona di har lyst på en ny veske eller noe så går hun ikke via deg først?
    Litt forskjell på veske til noen hundrelapper og en TV til 10k+ kanskje

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vesker blir vel i alle fall kjøpt 10 ganger så ofte som tv...:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes dem som kjøper vesker som koster det samme som en ny tv også da, bare så det er sagt. Sko, vesker osv. er ikke akkurat nødvendigvis en billig "hobby", dessverre
    Hvorfor ikke få deres respektive til å interessere seg litt for hifi da? Det går faktisk an å kombinere interesse for vesker og sko med hifi, det ene ekskluderer ikke det andre. Det finnes jo jenter (som meg) som faktisk er interessert i begge deler :-D

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Charly
    Hvorfor ikke få deres respektive til å interessere seg litt for hifi da? Det går faktisk an å kombinere interesse for vesker og sko med hifi, det ene ekskluderer ikke det andre. Det finnes jo jenter (som meg) som faktisk er interessert i begge deler :-D
    Dere vokser ikke på trær for å si det sånn

Ser du for deg mannfolk som interesserer seg for begge deler? neppe

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Voldsom respons på denne tråden.

Joda, dere kan godt kalle meg for kjerringstyrt, men kan ikke helt si at det stemmer.
    Jeg har en meeget tolerant samboer, jeg har greid å få henne til å like godly når vi ser film, har 9 store høyttalere i stua, har bygget meg 2 forsterkere som hun ser på som 2 store svarte klumper, men jeg får alikevel lov til å ha dem i stua.
    Siden jeg er meget glad i min elskede, og den økonomiske delen ikke er på sitt sterkeste siden jeg har brukt x antall spenn på forsterkeri og stæsj i det siste så vil hun ikke tillate en flatskjerm nå. Joda hun har lyst på en HD tv hun også, men ikke nå Men hadde TV'en tilfeldigvis gått istykker så må vi jo bare ha ny :twisted: :twisted:

Tilbake til kjerringstyrt: Jeg synes jeg er heldig som får et eget rom til hjemmekino i det nye huset som vi starter å pusse op 1.Mai, men hun hadde et krav.. Det MÅ være full surround i stua også!
    Egentlig synes jeg at jeg er meget heldig, min samboer er bare mye mer fornuftig enn det jeg er ops:

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå erre jo snart sommern, og tvtittinga er kanskje ikke så veldig prioritert da. så da overlever du kanskje frem til høsten med en kjip crt, og kanskje er kona mer samarbeidsvillig når det da har gått noen måneder siden siste "storinnkjøp" av lyd\bilde-komponenter.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Voldsom respons på denne tråden.

Joda, dere kan godt kalle meg for kjerringstyrt, men kan ikke helt si at det stemmer.
    Jeg har en meeget tolerant samboer, jeg har greid å få henne til å like godly når vi ser film, har 9 store høyttalere i stua, har bygget meg 2 forsterkere som hun ser på som 2 store svarte klumper, men jeg får alikevel lov til å ha dem i stua.
    Siden jeg er meget glad i min elskede, og den økonomiske delen ikke er på sitt sterkeste siden jeg har brukt x antall spenn på forsterkeri og stæsj i det siste så vil hun ikke tillate en flatskjerm nå. Joda hun har lyst på en HD tv hun også, men ikke nå Men hadde TV'en tilfeldigvis gått istykker så må vi jo bare ha ny :twisted: :twisted:

Tilbake til kjerringstyrt: Jeg synes jeg er heldig som får et eget rom til hjemmekino i det nye huset som vi starter å pusse op 1.Mai, men hun hadde et krav.. Det MÅ være full surround i stua også!
    Egentlig synes jeg at jeg er meget heldig, min samboer er bare mye mer fornuftig enn det jeg er ops:
    For all del Rasortec, var ikke meningen å være frekk, jeg skreiv inlegget mitt rett å slett for å provosere litt, etter det jeg kan forstå har du truffet på en veldig god bedre halvdel å lure henne ved å ødelegge tv'n hadde vel ikke vert helt lojalt?

En romantisk middag kan utrette underverker skader ikke å prøve,
    (jeg har selv dratt i hus CV cls-215 uten forvarsel, DA skulle dere sett noen som vart lang i maska!,)

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte leilighet i hjemkommunen uten forvarsel, da ble dama (som vil bli samboer, og bo endel nærmere oslo) rimelig lang i maska... tror jeg skal gjøre noe monumentalt for å overgå den igrunn...

En romantisk middag er nok antakeligvis akkurat det som trengs for å få henne på bedre tanker mtp. TV

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ymtet frampå om atTV'en bør byttes ut med en noe flatere utgave, men da er det en stemme som sier "Å, hvorfor det? den fungerer helt fint, dessuten skal vi kjøpe hus snart" Uffameg, disse damene skal alltid være så innmari fornuftig bestandig...

Jeg har prøvd å plassere noen blomster oppå TV'en i håp om at hun skal greie å søle vann i TV'en når hun vanner blomstene, men neida, hun tar for sikkerhets skyld blomstene ned fra TV'en før hun vanner :evil:

Noen som har noen tips om åssen en skal få tatt livet av en god gammeldags CRT Phillips 32" Widescreen? Men på en sikker måte, jeg vil nødig ha noen branni huset p.g.a dette.
    Dette løser du enkelt ved å ta av deg tøflene.
    --
    Thorbjørn

Newcomer rampi sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

New approach

YouTube - Will It Blend? - Magnets
    Ler meg forøvrig ihjel av denne "serien" på youtube, men kan dette støvet drysses ned i tven?

YouTube - Will It Blend? - iPhone

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •