Arrrgh! Hvorfor vil ikke TV'en DØ?? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 77
    Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe, kanskje det er lurest å vente da? Sett fra et økonomisk standpunkt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kredittkort er en fin ting :-D

eller "refinansere" boligen med en ny tv..

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker alle for et voldsomt engasjement og mange lure/slue triks.

Vi får se hva som skjer over påske, kan ikke risikere å være uten i påska. :twisted:

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett hva som skjer så får jeg håpe du får deg et nytt TV snart Men husk at Pioneer kommer med 9. gen til sommeren/høsten. Kanskje det er lurest å vente?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest denne tråden så skjønner jeg at jeg fortsatt skal holde meg ungkar så lenge som overhodet mulig

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til Christiansk: Ungkar er helt sikker greit. Fins mange måter å tilfredstille sine behov på. Håndjager, motorsag, vinkeliper etc. Er selv gift på 10'nde året. 10 år for f..!!! Og fortsatt ingen forståelse for HIFI..Har et sett med "nøkkelhull" som satellitter i stua. Dragen syns de er lekre. Prøvde i kveld å stikke nåler gjennom membranen og inn i spolen; Faneskapen spilte om mulig bedre.. Hadde jeg i det minste fått et lite støt i hånda, men neida. Noe tips anyone for å ta knekken på fem fuglehus og ei rottefelle? (Les: Sony 835ED)

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face Elsker..

Jeg er veldig glad i min kone, ikke misforstå det.. Men kjærligheten til HIFI er jo selvsagt større. Det at min kone i det hele tatt måler seg med hobby'en burde hun jo egentlig ta som et komplement. Heldigvis sover hun nå...
    Har planer om å flytte "monster-systemet" ut i "designer-stua". Noen med lignende utfordringer? ..Og jeg er selvsagt ingen tøffel!! Jeg er bare piska.:-)

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, beste sammenligningen jeg har sett Kjærligheten til hifi vs dama Genialt!

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelper jo ikke å være GENIAL når kjerringa (kona, unnskyld) ønsker å tømme deg emosjonelt, mens HIFI rent faktisk gjør det økonomisk.. Men, spørsmålet gjenstår likevel; Hva gjør jeg???

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stakkars deg da, vis at du er mann og si at "du kom over" ett så bra tillbud på tv at du ikke kunne gå uten og ha med deg tv'n. Kvitteringa har du selvsagt rota vekk siden du er gubbe.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, trådstarter hadde trøbbel med TV. Det har jeg heldigvis allerede fixa via diverse "uhell". Frågan nå er vel egentlig; Bytte ut "usynlige" høyttalere med "in-your-face" kasser.. Utfordring spør du meg, uansett hvor macho man er. Har du forslag til "kirurgi" på fuglekassene mine?

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Jeg har ymtet frampå om atTV'en bør byttes ut med en noe flatere utgave, men da er det en stemme som sier "Å, hvorfor det? den fungerer helt fint, dessuten skal vi kjøpe hus snart" Uffameg, disse damene skal alltid være så innmari fornuftig bestandig...

Jeg har prøvd å plassere noen blomster oppå TV'en i håp om at hun skal greie å søle vann i TV'en når hun vanner blomstene, men neida, hun tar for sikkerhets skyld blomstene ned fra TV'en før hun vanner :evil:

Noen som har noen tips om åssen en skal få tatt livet av en god gammeldags CRT Phillips 32" Widescreen? Men på en sikker måte, jeg vil nødig ha noen branni huset p.g.a dette.
    Ikke meningen å stjele tråden din, Razortec. Men fant ut at vi på en måte hadde sammenfallende interesser.. Rart egentlig at ikke konene har samme forhold til penger som vi har. Er jo de samme penga som går til sko, vesker, solarium og slikt..

Newcomer StianLarsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne burde gjøre TV'en helt uigjenkjennlig uten fysisk kontakt:
    Pass på PC'er og annet elektronisk utstyr:

Dette er neodym magneter..

Husk advarselen: denne brekker fingrer! :shock:

her er advarsel fra produsent United Nuclear:

If carrying one into another room, carefully plan the route you will be taking. Sensitive instruments like computers & monitors will be affected in an entire room. Loose metallic objects and other magnets may become airborne and fly considerable distances
    - and at great speed - to attach themselves to this magnet.
    If you get caught in between the two, you can be severely injured.
    These magnets will crush bones in the blink of an eye.
    Two of these magnets close together can create an almost unbelievable magnetic field that can be incredibly dangerous.
    Of all the unique items we offer for sale, we consider these items the most dangerous of all. Our normal packing & shipping personnel refuse to package these magnets - our engineers have to do it. This is no joke or exaggeration - and we cannot stress it strongly enough. You must be extremely careful - and know what you're doing with these magnets.
    Two Supermagnets can very easily get out of control, crush fingers and instantly break ribs or even your arm if opposing poles fly at each other.
    A small child recently lost his hand when his father left two # 31 supermagnets unattended. The child picked one up and when he approached the other magnet on a nearby table,
    it became airborne and obliterated his small hand.

NEVER ALLOW CHILDREN NEAR ANY OF THESE MAGNETS!

-Stian

SL

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av StianLarsen
    .
    A small child recently lost his hand when his father left two # 31 supermagnets unattended. The child picked one up and when he approached the other magnet on a nearby table,
    it became airborne and obliterated his small hand.

NEVER ALLOW CHILDREN NEAR ANY OF THESE MAGNETS!

-Stian

SL
    Perfekt! Putter jeg slike i hver fuglekasse så burde jo det ta knekken på f...skapen. Veldig greit at det sånn fysisk ellers bare funker på unger og ikke på .....dilla.! Vil jo ikk havne på forsida av VG!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er vel bare å sette en blomstervase med vann på tv.

er selv i samme situasjon som flere her. kona vil ha bra lyd men ingenting skal vises. hun vil gjerne se på tv men liker ikke at tven er der. dette er frustrerende.

kona la ned veto og mente at vi ikke skulle ha større tv enn 42. hun tror enda den dag i dag at vår 50 toms plasma er 42 tommer. når vi i dag besøker venner med en 50 tommer og kona kommenterer at den er lik vår, juger jeg så det renner av meg.

mitt råd: benekt alt overfor kona når det kommer til lyd og bilde.

jeg foreslår herved en klubb for piskede menn.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PAPERMAN
    kona la ned veto og mente at vi ikke skulle ha større tv enn 42. hun tror enda den dag i dag at vår 50 toms plasma er 42 tommer. når vi i dag besøker venner med en 50 tommer og kona kommenterer at den er lik vår, juger jeg så det renner av meg.

Det er noe av det morsomste jeg har lest på lenge

Var så heldig at Panasonic CRTen vår streiket i fjor sommer, enda den ikke var to år gammel enda. På toppen av alt ble den rotet bort på verksted så etter to måneder fikk vi tilbake kjøpesummen for den. Da hang det allerede en 50" i stua gitt Og kona sier nå at hun er glad for at jeg maste meg til 50" fremfor 42", men det kommer hun aldri til å innrømme når vi er i nærheten av andre folk

230V inn på antenneinngangen virker bra, tar bare et øyeblikk, og så kan du skylde på lynnedslag
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hm.. hvor gamle er konene deres? Jeg har selv ikke det problemet med min samboer, nå er vi bare 22 år da, og hun digger alt mulig dilldall tekno ting!, men faren min har problemer med å få bytta til flatskjerm i stua hjemme pga mammam og de er jo rundt 50.. det er vel kanskje verre jo eldre disse damene blir?? hehe lønner seg vel å begynne tidlig da

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke stort eldre enn deg hula, 23 for å være eksakt, og miun samboer er 25; det skal ikke mye til før grensen er nådd:-) Har nylig måttet snike meg unna noen kjøp i det siste:-)

Men disse magnet-"triksene" har jeg tro på:-)

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg en Nintendo Wii !