Hjemmekino og Panasonic PZ70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hjemmekino og Panasonic PZ70

Hvordan kan magasinet Hjemmkino gi samme modell fra Panasonic karakteren 6 for 50" og 4 for 42" kan ikke forstå at forskjellen er så stor.
    Jeg må si at siste nr. av Hjemmekino gav en mer riktig vurdering i forhold til mine vurderinger da 42" fikk karakteren 4.
    Jeg ble ganske forvirret av testen på 50" da Pioneer sin modell ble mer omtalt én panasonic sin, samt at det var ganske mange negative punkter som gjorde meg forbauset da karakteren 6 kom. :?
    Selvfølgelig skal panasonic ha kreditt for prisene sine, men pv60 har imponert meg mer en hva de nyere slektningene har gjort tatt utviklingen i betraktning. Sortnivået er i mine øyne bedre på pv60 én pv70 og pz70, men designet har forbedret seg.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere som har stusset over det:

http://avforum.no/forum/tv-apparater...tml#post864361

Siden du nevner PV60:

Plasma TV NetSuperstore.se Plasma TV

Her koster 50PV60 9000 kroner mer enn 50PZ70

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kan magasinet Hjemmkino gi samme modell fra Panasonic karakteren 6 for 50" og 4 for 42" kan ikke forstå at forskjellen er så stor.
    Jeg må si at siste nr. av Hjemmekino gav en mer riktig vurdering i forhold til mine vurderinger da 42" fikk karakteren 4.
    Jeg ble ganske forvirret av testen på 50" da Pioneer sin modell ble mer omtalt én panasonic sin, samt at det var ganske mange negative punkter som gjorde meg forbauset da karakteren 6 kom.
    Selvfølgelig skal panasonic ha kreditt for prisene sine, men pv60 har imponert meg mer en hva de nyere slektningene har gjort tatt utviklingen i betraktning. Sortnivået er i mine øyne bedre på pv60 én pv70 og pz70, men designet har forbedret seg.
    Helt enig med deg. Terningkast 6 på 50` er for høyt. Dette er imidlertid debattert under egen tråd:

http://avforum.no/forum/tv-apparater...e-full-hd.html

Men kanskje den nye PZ800 kan få en velfortjent sekser? Det blir ihvertfall spennende med neste generasjons toppmodeller fra Panasonic.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er faktisk enig med deg og! Selv PA50 har en del positive egenskaper som ikke PV70 og PX80 har. Det eneste jeg hadde å utsette på PV60 var design (PV600 var bedre) og litt mye refleksjon i glasset. Men ellers veldig bra. Mon tro om det ikke er priskuttene på PV70 og 80 som har gjort at de har måttet skjære ned på basis-modellene....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •