50" plasma - FullHD eller Pioneer 5080XA?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50" plasma - FullHD eller Pioneer 5080XA?

Heisann.

Jeg er på jakt etter ny TV, og har bestemt meg for at jeg kan bruke ca. 25 000,-. Jeg har vel også bestemt meg for at jeg vil ha plasma i ca. 50"

Egentlig hadde jeg bestemt meg for Panasonics PZ70 (eller PZ700), men så ser jeg at Hitachi P50XR01 også er FullHD, og den koster bare 19000,-. Jeg har også begynt å tvile litt på hvor mye FullHD egentlig har å si, og om jeg kanskje ville blitt mer fornøyd med en Pioneer Kuro som bare er HD-Ready?

TVen står ca. 3,5 meter fra sofaen, og jeg ser en del på film, både på vanlig DVD og HD DVD (Blu-ray spiller vil også kjøpes inn i løpet av passelig kort tid). Til vanlig TV-titting bruker jeg HD-PVRen fra Get. Lyd sender jeg alltid via hjemmekinoforsterkeren, så jeg bryr meg ingenting om lydkvaliteten på TVen.

Når det gjelder designet på TVene, liker jeg Pioneer best, mens Hitachi er en god nummer to.

Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Heisann.

Jeg er på jakt etter ny TV, og har bestemt meg for at jeg kan bruke ca. 25 000,-. Jeg har vel også bestemt meg for at jeg vil ha plasma i ca. 50"

Egentlig hadde jeg bestemt meg for Panasonics PZ70 (eller PZ700), men så ser jeg at Hitachi P50XR01 også er FullHD, og den koster bare 19000,-. Jeg har også begynt å tvile litt på hvor mye FullHD egentlig har å si, og om jeg kanskje ville blitt mer fornøyd med en Pioneer Kuro som bare er HD-Ready?

TVen står ca. 3,5 meter fra sofaen, og jeg ser en del på film, både på vanlig DVD og HD DVD (Blu-ray spiller vil også kjøpes inn i løpet av passelig kort tid). Til vanlig TV-titting bruker jeg HD-PVRen fra Get. Lyd sender jeg alltid via hjemmekinoforsterkeren, så jeg bryr meg ingenting om lydkvaliteten på TVen.

Når det gjelder designet på TVene, liker jeg Pioneer best, mens Hitachi er en god nummer to.

Noen tips?
    Jeg er nok ikke best her inne på forumet til å svare på dette, men har jo lest endel tråder opp igjennom. Har selv en px70 som jeg er KJEMPEFORNØYD med, men tror nok allikevel at en Pioneer er av en helt annen kvalitet enn pz70/700...

Gå for pioneer du

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro du kommer best ut med pioneer, ellers kan du jo også ta en titt på den nye 50" fra lg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •