Importere Sony KDS-55A3000 til Norge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Importere Sony KDS-55A3000 til Norge

Vet noen hvor jeg kan få importert denne TV'en til Norge fra? Jeg flytter ut om en måned og skulle gjerne hatt med en ny TV på flyttelasset

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SONY Bravia SXRD KDS-55A3000 55" LCD Projection TV

Jeg har ikke importert elektroniske varer før, denne butikken ser OK ut og jeg vil bestille herfra denne måneden hvis denne butikken ikke virker useriøs eller suspekt

AbesOfMaine Reviews at NexTag.com - Ser lovende ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er interessert i det samme, sendte deg en PM. Men har ikke fått noe svar enda. Har vært litt skeptisk til å bruke omformer, pluss at ingen har vært interessert i å sende til Norge, så man må bruke JetCarrier

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann,
    jeg sendte et svar tilbake, eller forsøkte iallefall. Det kom visst ikke frem..

Abesofmaine sender varer internasjonalt, omformer skal det gå greit å bruke men kjøp helst en med rikelig mengde watt - de koster ikke så mye mer. 70 dollar koster en på 1500w - det skulle være rikelig ifølge noe jeg leste. Det virker egentlig litt overkill i mine øyne men det er jo greit å være på den trygge siden. TV'en bruker normalt bare 300w men akkurat når den starter opp bruker den mer.

Noen har også snakket om at TV'ene har en intern omformer som omgjør både 110 og 220v spenning til 12v, men jeg vet ikke om dette gjelder også for denne tv'en.

TV'en vil støtte ntsc og ikke pal-format, men dette betyr ingenting for min del siden jeg kun vil plugge hdmi-kontakter til TV'en.

Jeg har tidligere importert ganske mye varer fra utlandet, men denne TV'en er jeg litt skeptisk på å importere siden det virker som at det ikke er helt enkelt å finne reparatør til den her.

Er enda nesten tre uker igjen til jeg kjøper en TV, så det kan hende jeg "ombestemmer" meg igjen og går for denne likevel

Har snakket med en som er skeptisk til bakprojeksjon og sier det eneste argumentet for å kjøpe det er lav pris for stor størrelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått importert enda? 'Har du forresten tenkt å bruke dekoder, med/uten HDMI? Regner med det vil gå uten problemer?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •