ny 37", aner ikke hvilken jeg bør ha (med alternativer)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink ny 37", aner ikke hvilken jeg bør ha (med alternativer)

Hei

jeg skal ha ny 37" lcd som skal brukes til xbox360 i første omgang, og etterhvert også tv (sannsynligvis get). skal nok kobles litt til pc også, så fint om den funker til det. Da jeg får noe snillere pris på Expert (og liker idiotgarantien dems, som i teorien kan love meg ny tv hvert 3. år )

Har funnet disse alternativene på expert.no, men er helt blank på tv, så tar fint imot hjelp:

Samsung LE37S86BDX
    Samsung LE37R89BDX
    Hitachi L37VP01E
    Sony KDL37P3000K
    LG 37LC51
    Sony KDL40D3660AEP

har prøvd å søke litt etter mer utfyllende info andre steder, men syns det er vanskelig å si hva som kommer til å funke best.

noen som har erfaring med noen av disse tvene? har sett at folk kanskje ikke liker 86/87serien til samsung.

takk!
    espen

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett på LG sine ? Kjøpte sjøl LG etter mange meninger både fra selgeren , venner, arbeidskolleger ... sspørs hva du liker... tenkte først 37" men gikk opp til 42" men det kunnne være gjerne litt mere tommer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil anbefale deg og vente med tanke på at LG kommer med en THX GODKJENT plasma skjerm i løpet av mars\april.

Den kommer i 32\37\42\50.

Den er meget pent design på, og regner med THX godkjenninga har en del å bety her.

http://nordic.lge.com/no/download/pr...-180px_mdl.jpg

En sånn en skal jeg ha iallefall

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm. var pen den LGen der, men vet du hvor mye den kommer til å koste ca? har egentlig en maksgrense på 8000, men har vel allerede overskredet den til nesten 11000, men mer enn det klarer jeg ikke. regner med at den kommer til å bli dyrere enn min smertegrense.

Hva med den Sonyen da? ser at K bak modellnavnet bare skal si noe om hvor den er produsert, men det virker som om at den har andre spesifikasjoner der enn andre steder. Og Hitachi. FullHD, men ser ikke spesielt bra ut med 800:1 kontrast. Finner den ingen andre steder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert har blodpriser på sine tv`er, så håper du får mye rabatt. For litt generelt utvalg og priser, så bør du sjekke prisguiden ( under lyd og bilde) hos hardware.no

Du har ikke vurdert den nye plasmaen til panasonic. Du får 37" til litt under 8600,- akkurat nå..

LG37LC55 kanskje kan være et alternativ. Koster fra 6490,-
    Toshiba har jo noen som har komt godt ut i tester. Er selv spent på den nye, 37AV500PG.
    Viss du vurderer Sony 37P3000, så har Siba en fin pris på den. Koster 7990,- mot expert som tar 11999,-

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok. siste spm:

enten
    Toshiba REGZA 37" LCD TV - 37X3030DG - MPX
    Toshiba 37X3030DG

eller

Samsung 37" LCD TV - LE37M87BD - MPX
    Samsung LE37M87BD

liker garantien til Samsung på pixelfeil, men ellers heller jeg mer mot Toshiba. Hvilken er best i praksis? (dumt spørsmål, men jeg lurer, siden Toshibaen har lavere kontrast, men knallscore i tester)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er det aldri noen som nevner Panasonic sin 37 LCD? Har prøvd å leite på nett ang denne, men er svært lite å finne....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •