Er de som har kjøpt Samsung M86 fornøyde?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er de som har kjøpt Samsung M86 fornøyde?

Nå koster jo Samsung M86 40" under 10000 kr og jeg vurderer sterkt å kjøpe en.

Skal brukes til film og spilling på xbox 360/ps3.

Er dere som har denne tv'en godt fornøyd med den?

Fortell gjerne hvorfor dere ikke er fornøyde også om dere ikke er det.

-S

Active Kimi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    415
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har M87, altså nøyaktig samme TV bare med sølvlist nederst. Jeg er kjempefornøyd, og til film og spilling må dette være en av de aller beste TV'ene som er på markedet fortsatt. Mye av grunnen til dette er det blanke panelet som gir et utrolig bra liv og "smell" i bildet. Men det er et par forutsetninger for å være fornøyd med denne TV'en:

- Mange av M86/87 er plaget med bugs, men slipper man det (som jeg heldigvis har gjort) er det en kjempe-TV
    - Kalibrering er alfa og omega for denne TV'en. Standard-instillingene suger ganske hardt.

Men potensialet i denne TV'en er utrolig bra, og jeg føler at jeg har fått ut potensialet i min TV. Ergo er jeg svært godt fornøyd også

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt min dose med M86/87 tver i heimen, og jeg gav til slutt opp, pga over gjennomsnittet mye feil/bugs/etc med de jeg fikk. Har hatt 4 enheter, inkl. en som ble "reparert" hos infocare, uten at dette hjalp en døyt. Har også flere i min omgangskrets som sliter/sleit med samme modell.

Jeg kuttet helt ut Samsung og byttet til Z3030 modellen til Toshiba og har ikke angret på det, en ypperlig tv

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kalibrerte du tven for "riktige" innstillinger?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå min andre samsung, dvs en m86, og er kun middels fornøyd. Snes den slipper gjennom for mye hvitt på sorte partier. Dessuten synes jeg kabinettet er ujevnt i overflaten, hvilket er synd når de først skal lage en høyblank overflate. Har på mange måter mistet tilliten til merket, og venter bare på at det skal bli mer feil med denne tv-en også. Har også totalt mistet troen på nettbutikkene, og lurer på om det kan være 2. sorteringer de selger siden man er såpass plaget med produktene, samt at de åpenbart har "finish feil". Min anbefaling er: Styr unna Samsung og kjøp tv hos en anerkjent forhandler, dvs ikke over nett, slik at du får testet og sett varen før du bestemmer deg. Har inntrykk av at prisene også er i ferd med å utjevne seg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •