Hdmi støy via canal digital kabel.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hdmi støy via canal digital kabel.

Hei på dere der ute har kjøpt meg lcd philips 52 tommer,for en tid tilbake.Men etter og ha koblet denne tv til canal digital sin nye hd dekoder,via kabelnettet har det vært endel irritasjonsproblem.Dette gjelder ved tilkobling via hdmi.Kan nevne at det dreier seg om billedstøy som frysninger i små sekunder av gangen,har kontaktet canal digital,men de har ikke klart og finne ut av dette.Dette er ikke problem via scartinng.Andre her ute som har vært borti dette??:neutral: Vil tippe det.

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slike forstyrrelser i bildet er typisk for det digitale domenet. Selv får jeg slik digital støy og bildet fryser når noen går forbi parabolantennen som er monert ganske lavt hos meg. Men hvis det fungerer fint via scart, så må det nesten være HDMI kabelen som er problemet.
    Er det langt kabelstrekk? Og forsvinner problemet hvis du setter utgangen til lavere oppløsning?

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mr samsung
    Hei på dere der ute har kjøpt meg lcd philips 52 tommer,for en tid tilbake.Men etter og ha koblet denne tv til canal digital sin nye hd dekoder,via kabelnettet har det vært endel irritasjonsproblem.Dette gjelder ved tilkobling via hdmi.Kan nevne at det dreier seg om billedstøy som frysninger i små sekunder av gangen,har kontaktet canal digital,men de har ikke klart og finne ut av dette.Dette er ikke problem via scartinng.Andre her ute som har vært borti dette??:neutral: Vil tippe det.
    Jeg har samme problemet. Men ofte er det verre i noen perioder enn andre perioder, vet ikke hvorfor. Som oftest er det bare bilde som fryser og lyden er fremdeles der... Jeg tror det er en kombinasjon av dårlig tuner og signal fra Canal Digital. Fortsetter det, kommer jeg til å kontakte CD.
    PS! Jeg bruker en 1 meter Supra HDMI kabel.

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Jeg har samme problemet. Men ofte er det verre i noen perioder enn andre perioder, vet ikke hvorfor. Som oftest er det bare bilde som fryser og lyden er fremdeles der... Jeg tror det er en kombinasjon av dårlig tuner og signal fra Canal Digital. Fortsetter det, kommer jeg til å kontakte CD.
    PS! Jeg bruker en 1 meter Supra HDMI kabel.
    Har faktisk fått svar fra canal digital anng dette problem,det jobbes med en fiks i disse dager på denne dekoder,n fikk jeg vite som skulle løse problemet.Så da får vi bare håpe det beste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •