Toshiba 42Z3030 - optisk ut til forsterker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 42Z3030 - optisk ut til forsterker?

Jeg har i den siste tiden forsøkt å koble tv-en til forsterkeren min ved hjelp av spdif(optisk ut) men jeg finner ingen instillinger til å gjøre dette.

Tidligere hadde jeg en m87 og denne bare bare noen tastetrykk og så var det gjort men det virker helt umulig på z3030.

Er det noen som har testet dette?

Styrer med dette siden jeg har koblet pc-en til tv via hdmi og ønsker litt mer enn tv-lyd uten å måtte punge ut for ny forsterker med hdmi:P

Edit: har forresten lett overalt etter løsning men har ikke hatt mye hell..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vet noe?

Må vel være noen som har en Z3030 og prøver å koble til forsterker på samme måte?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raptus_
    Jeg har i den siste tiden forsøkt å koble tv-en til forsterkeren min ved hjelp av spdif(optisk ut) men jeg finner ingen instillinger til å gjøre dette.

Tidligere hadde jeg en m87 og denne bare bare noen tastetrykk og så var det gjort men det virker helt umulig på z3030.

Er det noen som har testet dette?

Styrer med dette siden jeg har koblet pc-en til tv via hdmi og ønsker litt mer enn tv-lyd uten å måtte punge ut for ny forsterker med hdmi:P

Edit: har forresten lett overalt etter løsning men har ikke hatt mye hell..
    Jeg vet at dette er et gammelt innlegg.

Jeg mener at digital lyd ut fra TV'n bare er mulig hvis du bruker den i digital modus - DTV. (Se manualen på side 7 - bildet på de forskjellige inn og utganene på TV'n.) Siden dekoderen i z3030 ikke klarer Norsk digitalnett trur jeg ikke det er mulig å få digital lyd ut.

Det kan hende det fungerer med en ekstern digitaldekoder, men jeg har ikke digital-tv hjemme selv og her derfor ikke fått testet dette...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •