Xbox på billedrørstv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox på billedrørstv?

Kanskje litt off topic...
    Nå har jeg nettopp bestilt Xbox og GTA IV(får det 29/4) hos Komplett.no. Det jeg lurer på er om det er mulig å bruke Xbox på en snart 10 år gammel 4:3 billedrørstv? Bør jeg skaffe meg ny tv? Svar mottas med takk.

Newcomer Lokkeand sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det går, men det vil se ut som du spiller forrige gen spill. og det er egentlig litt kjipt når du kjøper ny maskin. kjøp en ny tv hvis du har råd.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt å kjøpe meg ny tv snart, men jeg vil vente til jeg får litt bedre råd da jeg ikke ønsker å kjøpe første og billigste lcd-tv.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uenig i at eldre TV får det til å se ut som du spiller forrige generasjons spill. En ny generasjon spillkonsoller er mye mer enn bare økt skjermoppøsning. Økt oppløsing på individuelle textures, bedre partikkeleffekter, lyssetting, høyere polygonantall sees tydelig selv på en eldre/mindre TV. I tillegg kan man slenge på ikke-grafiske ting som bedre forutsetninger for onlinespilling, generelt bedre utformede menyer, høyere produksjonsverdier og bedre voice acting enn i forrige generasjon.

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Uenig i at eldre TV får det til å se ut som du spiller forrige generasjons spill. En ny generasjon spillkonsoller er mye mer enn bare økt skjermoppøsning. Økt oppløsing på individuelle textures, bedre partikkeleffekter, lyssetting, høyere polygonantall sees tydelig selv på en eldre/mindre TV. I tillegg kan man slenge på ikke-grafiske ting som bedre forutsetninger for onlinespilling, generelt bedre utformede menyer, høyere produksjonsverdier og bedre voice acting enn i forrige generasjon.
    Sier meg enig og uenig der. Enig at spilla ser bedre ut enn forrige generasjon på de gamle tv-ene, men med en tv som er HD-Ready vil spillet se sinsykt bra ut og vil gi en ganske så heftig spill opplevelse! Hadde før en 42" Philips tv som ikke var HD-Ready, byttet den inn i en 42" HD-Ready LG tv og fikk nesten sjokk for hvor stor forskjellen var. Man kan som sagt nyte spilla fullt ut med en gammel tv men man går glipp av ganske mye ved å ikke oppgradere. Next-Gen spill kan være en fryd for øyet og øke opplevelsene med å ha en tv som gjør Next-Gen konsollene rettferdighet
    Så har du råd til å skaffe deg en ny LCD tv som er HD-Ready så vil jeg anbefale det på det sterkeste! Og du vil aldri gå tilbake :!:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •