HANNspree 37" LCD-TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HANNspree 37" LCD-TV

Hei,
    vurdere å kjøpe Komplett.no - HANNspree 37" LCD-TV Xv37, 1366 x 768 HD-ready,HDMI,1200:1,8ms
    til blant annet PS3. Den fikk tilbakemelding fra en kunde på komplett.no der det står:
    "Eneste minus er at man ikke kan bruke ekstern lyd (Altså ekstra høyttalere/anlegg) ved bruk av Hdmi porten."
    Noen som vet hva det betyr egentlig? Er veldige viktige for meg å kunne bruke min hodetelefoner med tven når jeg bruker ps3. og surround system også selvsagt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stusset også litt på det. TV'en har jo lyd ut, jeg har koblet den til forforsterkeren på stereo anlegget. Dette funker meget bra.
    Har ikke testet HDMI så jeg skal ikke utale meg der.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter noe sykt med etterslep. Legger spesielt godt merke til det i spill. (360 via komponent). Ta darkness for eksempel. Siktepunktet der er jo en rød prikk på skjermen, men hvis jeg snur litt på karakteren så blir den lille rød prikken til en lang stripe på 2-3 cm og hele bildet blir "blurry" utydelig. Det er mest fremtredene i mørke området, men skjer også i spill med mye lys. For eksempel COD4, PGR 4. Får etterslep på det meste hvis jeg dreier på kameraet, beveger meg. Skal det være slik på en tv med responstid på 8ms? Min LCD skjerm er på 20 tommer og er 2 år gammel. Den har en responstid på 16 ms, men ser aldri etterslep på den.

Billedkvaliteten er altså ikke så aller verst, men dette med etterslep irriterer vettet av meg. Er det grunn til reklamasjon? Annet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer det med lyden. Bruker du for eks. en PS3 via HDMI så får du ikke ekstern lyd ut fra Tv'en. Det du kan gjøre da er å endre settings på PS3, og velge lyd ut via "rød/hvit/scart" og kjøre den inn på en forsterker.

Vil også si at bildet ble mye bedre ved bruk av HDMI enn komponent.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha lyden i et surroundanlegg så kjører du HDMI-kabel fra PS3 til receiver, og en HDMI-kabel fra receiver til TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte ikke på det da det ikke er en mulighet hos meg(enda), men du har helt rett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •