Heisann folkens! :wink:

I ren frustrasjon må jeg spørre om andre har opplevd lignende.. Kjøpte min Panasonic PV70(P) for nesten 1 år tilbake hos Netshop.no til bruk for tv-titting, har vært meget fornøyd med tv'et inntil for en måned siden da det startet med en lang farget lodrett strek over hele panelet. Med tiden kom nok en ny stripe, og enda en.. og enda en. Plutselig dukket det også opp flere rullende lys-striper i vannrett posisjon!

Hendvendte meg da til Netshop.no med beskjed om at jeg kunne levere mitt tv til Moelv TV rep. i Tønsberg, forsåvidt kjedelig å måtte kjøre fra Larvik til Tønsberg for å levere tv på rep, men greit nok - og en kjempe god service der bortenifra rettet opp inntrykket. Tok ca. to døgn før jeg fikk beskjed om at jeg kunne hente et splitter nytt tv på Netshop i Sandefjord.

Har nå fått tilbake et splitter nytt Panasonic PV70(P), men med denne har jeg to lodrette sorte striper over hele panelet, et til venstre og et midt på skjermen.. bredden på disse stripene er nesten 10 cm og er fullstendig sorte/døde.

Har andre opplevd lignende? Frustrerende med alle disse kjøreturene frem og tilbake.. Har vært meget fornøyd med tv'et, og vet at dette er rost opp i skyene av de fleste - har jeg bare hatt dobbel uflaks??

:-D