bittert skrik inn i bildeverden fra en lydonanist

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bittert skrik inn i bildeverden fra en lydonanist

Jeg har i all enfoldighet letet rundt på www etter TVer og informasjon om dette da jeg ser meg tvunget til å gå på nederlaget og faktisk kjøpe meg en tv- som jeg har klart meg helt fint uten de siste årene. Men noen spørsmål gidder jeg ikke lete etter svar på lengre.. :

Hvordan virker det å kople laptopen opp til tven, slik at jeg kan streame filmer fra internett(eller se de overhodetikkepiratkopierte filmene mine) direkte til tv -da mtp. 720 eller 1080 eller full hd og halv hd eller hdready og mer hdready osv(kjært barn har mange navn). Noen som lirte ut av seg noe om at en burde/måtte ha 1080LCD om en hadde ønsker om å bruke pc i lag med den nyinnkjøpte tvn?

Sånn for øvrig har jeg et elskverdig stereoanlegg og trenger derfor ikke integrerte høytalere, finnes det noen tver uten høytalere? ev avtagbare..

Noen vet kanskje også navn på noen pene TVer i 3X" -4X"- 12k>TV>7k -klassen(sitter 2,73m fra veggen)..prøver å finne en som ser bra ut(slik at den ikke skjemmer stereoanlegget!), helst sølvgrå med minimal ramme rundt skjermen på alle sider og som er eksepsjonelt flat, lite dyp eller hva en vil si på fagspråksk. Samt vegghengbar! Såg noe om tver som lyser ut fra siden eller .no -hva er det hva kalles det hvilke tver har slikt??

min foreløpige utkårede: Philips 37" LCD TV - 37PFL5322 - MPX => oppløsning + laptopoppkopling ? grei skuring (?)

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den TV'en har vel så vidt meg bekjent ikke VGA-inngang, så da må du ha enten HDMI eller DVI-utgang på Laptop'en for å koble den til akkurat den TV'en. Philips har av en eller annen grunn ikke VGA-inngang før du er relativt langt oppe i pris...

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Samsung sin M8 og F8-serie er jo meget stilren og har ikke høyttalere i front. 1080p er de også.

Samsung LE37M86
    Ser forøvrig at 40" koster akkurat det samme på elkjip.no...
    1080p er den jo også

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det nødvendig med 1080? etter som jeg forstå er det like greit å kjøpe en god tv med 720p i stedenfor en dårlig 1080p -til samme pris.. ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •