Ok, ikke spesielt informativ tittel, men jeg er litt vinglete her.

Jeg har grublet lenge på TV-kjøp; bruksområdet mitt blir nok sånn 50/50 xbox360&PC/DVD. Har kjøpt et dugelig Denon oppsett (DVD1940/AVR2308 ) så antar oppskalering til en god TV ikke burde være noe stort problem. TV-titting er det rimelig minimalt med (selv om kanskje samboern min vil være uenig...), så tror ikke eventuelle problemer med dårlig bildebehandling av SD signaler skulle være noe for meg å bekymre meg over.

Det jeg har kommet frem til hittil er:
1) Tror jeg vil ha Full-HD (klarer ikke helt å bli overbevist om at 1080p er unødvendig med tanke på spill og fremtidig blu-ray kjøp)
2) Tror jeg vil ha LCD (litt samme begrunnelse som punkt 1, selv om jeg har snust på Panasonic TH-50PZ70)
3) 46-47" tommer virker som en bra størrelse, selv om 42" og 50" er blitt vurdert.
4) Pris helst ikke over 25k, og gjerne under :smile:

Det er jeg har av kandidater så langt er Sony KDL 46X3500/3000 (er det noe annet enn en estetisk forskjell mellom disse?) og Toshiba 46XF355D (digger designen, og har har hørt den er bra; hva er forresten forskjellen mellom denne og 47Z3030D som har blitt omtalt positivt her?). Har også som nevnt tenkt litt på Panasonic TH-50PZ70, hvis jeg skulle bli overtalt til å kjøre Plasma.

Tar imot alle erfaringer med disse modellene, samt forsøk på å gjøre meg enda mer forvirret med andre muligheter med stor takk :smile: