Fjernsyn til xboxen min :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer NadA sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Fjernsyn til xboxen min :)

Hei, jeg har for en liten stund tilbake skaffet meg xbox 360 med spillet halo 3 som jeg raskt ble hekta på, skaffa meg XBOX Live like etter.

Mitt problem er at jeg spiller på en ganske så dårlig kasse-tv som jeg har hatt en stund. Nå vil jeg gjerne skaffe meg en ny, men jeg vet ikke hvilken og lurer da på om det er noen her som kanskje har en ide til hvilken lcd-tv som passer bra til gaming og filmer

har sett på forskjellige regza, men er usikker...

kravene er 1080p og gjerne rask responstid og ser helst etter en tv som er 37" eller 40" i prisklasse opp til 11 000 kroner...vil gjerne ha mest mulig for pengene^^

takk på forhånd ale sammen

Simon ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Intet lett valg.

Har lest mye bra om Samsung sin M serie i 37". Har vært noen problemer med tv`n som du kanskje har lest om i Samsung tråden, men generelt skal dette være en god TV. Problemene skal vel nå være løst vil jeg tro.
    Du får den til god pris ( M86 og M87) hos SHG til ca 8900,-
    Virker som den gir bra value/pris rate iallefall.

Newcomer NadA sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Innuendo
    Intet lett valg.

Har lest mye bra om Samsung sin M serie i 37". Har vært noen problemer med tv`n som du kanskje har lest om i Samsung tråden, men generelt skal dette være en god TV. Problemene skal vel nå være løst vil jeg tro.
    Du får den til god pris ( M86 og M87) hos SHG til ca 8900,-
    Virker som den gir bra value/pris rate iallefall.
    har og sett litt på andre serier...somf86/87 mye forskjeller utenom kontrastforhold og slikt?

Active cognito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en F86 i stua, riktig nok en 46 tommer men fy f.. så rå den er til xbox det lille jeg har prøvd den der inne. I mine øyne MYE bedre enn m86. Sortnivået og kontrasten er adskillig høyere. MEN Om du ikke ser mye film så er vel sikkert en m86 greit nok, da sortnivå ikke akkurat er det som teller mest når man spiller xbox.

Newcomer NadA sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cognito
    Har en F86 i stua, riktig nok en 46 tommer men fy f.. så rå den er til xbox det lille jeg har prøvd den der inne. I mine øyne MYE bedre enn m86. Sortnivået og kontrasten er adskillig høyere. MEN Om du ikke ser mye film så er vel sikkert en m86 greit nok, da sortnivå ikke akkurat er det som teller mest når man spiller xbox.
    nå ble jeg usikker ja jeg hadde et godt øye til m87 nå, men fikk veldig mye mer lyst på f86 40" selv om den kostet 3-4000 mer...lurer bare på om dette er verdt det... ser nemlig ikke så veldig masse på filmer anet enn xvid og dvd....

skal i hovedsak bruke den til xboxen da^^ har en ganske dårlig tv ifra før som bør byttes.. er rett og slett for liten for å spille xbox live med halo 3....

dette må opp til vurdering!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 46"M87. Suveren å spille 360 på, etter min oppfatning.

Newcomer kovacs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spilt endel Xbox 360 på en LE40M87BDX og det var helt fantastisk. Måtte dessverre bytte den pga scart-problemer på TVen, og da kjøpte jeg en Sony KDLW3000 som også er helt strålende til Xboxen. Får 1080p via komponent.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har m86 46" koblet til 360'n med hdmi. Fantastisk bilde. gå for m86/87, tror ikke F-serien er verdt de ekstra kronene for ditt bruk.

Newcomer NadA sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kallecalibra
    jeg har m86 46" koblet til 360'n med hdmi. Fantastisk bilde. gå for m86/87, tror ikke F-serien er verdt de ekstra kronene for ditt bruk.
    så sortnivået på film er greit nok? jeg vil liksom ikke ha noe sånne skurrete pixelutfyllinger :/

hvis bildet er bra med dvd, så er det vel ikke vits i å spørre om den er bra med hddvd blu-r så er den bra med dvd?

Sim

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •