feil med toshiba tv :-(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

feil med toshiba tv :-(

Hei jeg har akkurat mottat en toshiba lcd-tv som jeg har bestilt på pixmania.com. Men jeg har kommet over noen feil. Det er tre buer som er ørelitegrann sortere en resten av tvn, som går fra midten i toppen av tvn og nedover, og opperst i midten av tvn er det en liten kvitflek som blir litt grønlig. Det er ikke så veldig synbart, men jeg legger merke til det i lyse og mørke senner. Dekkes dette av garantien og vil det bli trøbbel og måtte sende tvn tilbake til pixmania, og må jeg da selv betale frakt:?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skal ikke koste deg noen ting hvis det er feil. Frakten skal dekkes av butikken!

Er det feil i bildet uansett hvilken kilde du bruker?

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som transportskade. Ta kontakt med butikken snarest.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Dette skal ikke koste deg noen ting hvis det er feil. Frakten skal dekkes av butikken!

Er det feil i bildet uansett hvilken kilde du bruker?
    Det er feil i bildet uanset om jeg har på en kilde eller ikke, men er dette panelfeil elle pikselfeil, har hørt det at ikke alle produsenter dekker pikselfeil vist ikke er så så mange, men nå har jeg også lagt merke til en svart stripe som går over skjermen nesten helt neserst. Er bare urolig for att det vil bli mye kluss med pixmania:?

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dancemainia
    Det er feil i bildet uanset om jeg har på en kilde eller ikke, men er dette panelfeil elle pikselfeil, har hørt det at ikke alle produsenter dekker pikselfeil vist ikke er så så mange, men nå har jeg også lagt merke til en svart stripe som går over skjermen nesten helt neserst. Er bare urolig for att det vil bli mye kluss med pixmania:?
    De buene du snakker om, er de veldig markerte med "skarp" kant og går over store deler av panelet? I beskrivelsen i første posten din minner det veldig om transportskade der skjermen har fått seg en liten knekk inni panelet.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fronzel
    De buene du snakker om, er de veldig markerte med "skarp" kant og går over store deler av panelet? I beskrivelsen i første posten din minner det veldig om transportskade der skjermen har fått seg en liten knekk inni panelet.
    ja det er slik du sier, og man legger best merke til det når skjermen er helt svart

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med butikken. Høres ut som transportskade, men det er uansett ikke din skyld at du fikk levert en defekt skjerm så du skal ikke betale noe.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fronzel
    Ta kontakt med butikken. Høres ut som transportskade, men det er uansett ikke din skyld at du fikk levert en defekt skjerm så du skal ikke betale noe.
    får endelig håpe at jeg slipper og betale noe, har hørt mange som har klagt på servicen til pixmania, tok en råkjangs da jeg bestilte der

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •