Ekstremt irriterende problem med min REGZA Z. 42

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Ekstremt irriterende problem med min REGZA Z. 42

Hei,

Har et irriterende problem med min Regza z. Problemet dreier seg om at når jeg kobler pc'en til tv'en med en dvi-til-hdmi-kabel må tv'en stå på hdmi1 for at tv'en detekterer at pc'en har inkludert den til skjerm 2 på skrivebordet, dette enda pc'en oppdager skjermen. I seg selv er ikke dette et stort problem. Men det som skjer når jeg bytter kanal på tv'en eller setter den i standby er at bildet forsvunnet fra hdmi1. For å få bildet på tv'en igjen må jeg fjerne og adde skjermen på nytt. Jeg hører lyden når jeg går tilbake til hdmi1, men tv'en detekterer ingen signaler fra pc'en og gir derfor svart skjerm. Crap Har oppdatert skjermkortdriveren på pc'en, funket ikke. Noen som aner hva jeg kan gjøre med dette?

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ingen problemer med dette på min 37z, hdmi-hdmi på hdmi1. Brukte da kun tvn som skjerm, ikke dual. Tror derfor at dette er et skjermkort/driverproblem.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Takk for respons. Håper noen andre har noen innspill som ikke innebærer skifte av skjermkort :razz:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pspeters
    Hei,

Har et irriterende problem med min Regza z. Problemet dreier seg om at når jeg kobler pc'en til tv'en med en dvi-til-hdmi-kabel må tv'en stå på hdmi1 for at tv'en detekterer at pc'en har inkludert den til skjerm 2 på skrivebordet, dette enda pc'en oppdager skjermen. I seg selv er ikke dette et stort problem. Men det som skjer når jeg bytter kanal på tv'en eller setter den i standby er at bildet forsvunnet fra hdmi1. For å få bildet på tv'en igjen må jeg fjerne og adde skjermen på nytt. Jeg hører lyden når jeg går tilbake til hdmi1, men tv'en detekterer ingen signaler fra pc'en og gir derfor svart skjerm. Crap Har oppdatert skjermkortdriveren på pc'en, funket ikke. Noen som aner hva jeg kan gjøre med dette?
    Faren min har en LG tv som sier ingen signal når en bytter kilde fra scart til hdmi, men hvis en bare er tolmodig i ca 30 sekunder så kommer bilde. Kan det være bilde kommer hos deg også med litt tolmodighet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •