Ny TV - 46-47" - Max 18.000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV - 46-47" - Max 18.000,-

Hei!
    For en stund siden (starten på januar) bestillte jeg en Toshiba REGZA 47Z3030D på PixMania, etter som at denne enda ikke har kommet (MYE tull med Dachser og PixMania) så ga jeg i dag opp hele PixMania og forlangte pengene tilbake.
    Så nå skal jeg bestille meg TV fra en annen nettbutikk, og lurer derfor på om jeg fremdeles skal gå for Toshibaen, eller om jeg bør velge en annen TV?

• Skal være full HD
    • Helst "glossy finish"
    • TVn skal brukes i stua (som er forholdsvis lys på dagtid)
    • Skal brukes primært til film (BR, DVD og HD-WMV), X-Box360 og iblandt vanlig TV-titting (Via Canal Digitals nye HD-dekoder som kommer nå i februar)
    • Max pris 18.000,-
    • MÅ være tilgjengelig på andre butikker enn Pixmania til denne prisen!!! (!!!)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrConn
    Hei!
    For en stund siden (starten på januar) bestillte jeg en Toshiba REGZA 47Z3030D på PixMania, etter som at denne enda ikke har kommet (MYE tull med Dachser og PixMania) så ga jeg i dag opp hele PixMania og forlangte pengene tilbake.
    Så nå skal jeg bestille meg TV fra en annen nettbutikk, og lurer derfor på om jeg fremdeles skal gå for Toshibaen, eller om jeg bør velge en annen TV?

• Skal være full HD
    • Helst "glossy finish"
    • TVn skal brukes i stua (som er forholdsvis lys på dagtid)
    • Skal brukes primært til film (BR, DVD og HD-WMV), X-Box360 og iblandt vanlig TV-titting (Via Canal Digitals nye HD-dekoder som kommer nå i februar)
    • Max pris 18.000,-
    • MÅ være tilgjengelig på andre butikker enn Pixmania til denne prisen!!! (!!!)
    Hvis du strekker deg bare bittelitt til er Sony W3000 46" din for ca 18800. Mye bedre TV, men er ikke glossy. Men er vel bildet du skal se på, ikke rammen?;-) Fått mye gode kritikker flere steder.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    18.000 er å strekke seg for min del... Og ettersom at TVen skal stå i stua, så er det veldig greit at den står i stil med resten av invetaret...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •