Tatung V32MCAK og Xbox360 Elite

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tatung V32MCAK og Xbox360 Elite

Hei

Er det noen der ute som har svar på problemet med Tatung V32MCAK og Xbox360 Elite over HDMI?

Jeg byttet inn min trofaste Xbox360 Premium i en ny Xbox360 Elite i dag og koblet den til Tatung TV`n i loftstua via HDMI. Uansett hva jeg gjør så får jeg kun kjørt 480p over HDMI, alle andre valg er "grået" ut i 360`ns System Settings.
    Har tidligere kjørt både 720p og 1080i over YUV tilkoblingen på TV`n med den gamle 360 premium uten problemer, men Elite over HDMI fungerer ikke. Kan jo gå tilbake til YUV men litt irriterende at jeg ikke kan bruke HDMI når jeg først byttet til Elite.

Har søkt litt på forumet uten å finne svar, men fant en diskusjonstråd via noe Googling som omtalte problemet men som ikke ga noe svar annet enn at noen hadde prøvd å sende TV til reperasjon uten at det hjalp noe.

Så langt jeg vet er det ganske mange som har gått til innkjøp av denne TV`n så kanskje det finnes noen der ute som vet mer enn meg (og Google :-)?

Håper på svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må kjøre over komponent.

Det er en lengre tråd på diskusjon.no om Tatung 32", og ingen der har foreløpig klart å kjøre 360 på mer enn 480p over HDMI.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jobra
    Du må kjøre over komponent.

Det er en lengre tråd på diskusjon.no om Tatung 32", og ingen der har foreløpig klart å kjøre 360 på mer enn 480p over HDMI.
    Hmm.......prøvde meg på Tatung kundesupport og fikk beskjed om å sende inn TV`n til repearasjon men ser av tråden på diskusjon.no at flere har prøvd akkurat det uten hell.

Noen der ute som har sendt inn TV`n til reperasjon med positivt utfall?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •