Hanspree 37"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hanspree 37"

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hanspree 37"

Har da tenkt til å kjøpe meg Hanspree 37". Og derfor lurer jeg på hva slags meninger dere der ute har om denne lcd tven? Gode og dårlige, og gjerne egne erfaringer.

Hvis dere vet om noen tv'r i samme pris klasse av bedre kvalitet, si gjerne ifra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det denne du tenker på:Komplett.no - HANNspree 37" LCD-TV Xv37, 1366 x 768 HD-ready,HDMI,1200:1,8ms

Har hatt den i ca 3 uker nå. Først var jeg happy, så misfornød..men nå er jeg..sånn rimelig happy. Har fortsatt ikke sett vanlig tv på den da jeg bruker den utelukkende til spill.
    Ved gode signaler fra en god kilde gir den til tider et veldig bra bildet, men ved DVD fra 360 så kan den slite en del med grå farger. Svart går greit, men gråtoner er et problem. I spill har jeg av og til sett litt etterslep også. (PGR4).
    På den annen side så koster den 5 lapper og det er kanskje ikke all verden for en tv.

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er den ja, at 5 lapper ikke er mye, det er så, skal bare ha en brukbar tv til film og spill. skal antakeligvis flytte på hybel om 1 år, så greit med en billig tv liksom.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da min Panasonic tok kvelden i går må jeg nå bruke Hannspree til tv en ukes tid. Har bare testet litt (canal digital) og bildet er ikke så verst.
    Satt på en dvd film, happy feet og brukte en annen dvd spiller enn 360.
    Det ble slettes ikke så verst for å si det sånn. Faktisk ganske fornøyd.
    Noen mener at 32 tommer gir et bedre bildet siden den har samme oppløsning men mindre bildet. Kanskje smak og behag. Jeg syns nå at 37 er et minimum...(kanskje kresen)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •