Problem på en Samsung LE40M86

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem på en Samsung LE40M86

Jeg har et problem på min Samsung M86 40” LCD, og er nysgjerrig på om noen andre her har hørt om eller vært borte i noe lignende? TV’n er som sagt en Samsung LE40M86, og tilkoblet har jeg antenne kabel, scart fra DVD og HDMI fra PC.

Saken er den at av og til når jeg slår på tv’n så får jeg ikke inn noen kanaler. Det virker som om antennekabelen er trukket ut, og det er bare snø på alle kanaler. Men hvis jeg slår av tv’n og trekker ut HDMI kabelen, så fungerer tv’n som normalt igjen når slår den på. Den fungerer da som regel normalt i flere dager, men plutselig noen dager senere når jeg slår på tv'n så er det bare snø igjen. Når dette skjer så får jeg fortsatt til å se video fra HDMI kabelen, men som sagt alle tv kanalene er borte.

Man kan jo selvfølgelig si at det ikke er et stort problem å måtte ta HDMI kabelen ut og inn igjen et par ganger i uken, men dette gjør den jo ubrukelig til å henge opp eller plassere et sted hvor man ikke lett kan komme til.

Noen som vet hva dette kan være?

Newcomer kovacs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarer du å skifte kilde-inngang når dette skjer? Kanskje TVen slår seg på med feil kildeinngang?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kovacs
    Klarer du å skifte kilde-inngang når dette skjer? Kanskje TVen slår seg på med feil kildeinngang?
    Hvordan skifter jeg kilde-inngang?

Newcomer kovacs sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en liten knapp nesten øverst til høyre på fjernkontrollen, ved siden av en gul knapp for lys - det står SOURCE over den.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det er ikke det som er problemet. Som jeg sa i den første posten så er det som om antenne kabelen er dratt ut. Det er kun snø på alle kanalene...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •