Problemer med Lyd Samsung LE40M86BD og Canal digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Lyd Samsung LE40M86BD og Canal digital

Hei!

Fikk innstallert kabeltv fra Canal Digital her forleden dag, har to problemer:

1. Kjører via HDMI kabel, og har prøvd alle innganger på TV. Jeg får ingen lyd som helst. Hører litt lyd hver gang jeg skrur lyden opp og ned på TV, men ellers er det helt dødt. Har prøvd å koble phono kabler fra digitalboksen i tilegg, men fortsatt ingen lyd på tven. MEN, når jeg kobler til Phono ELLER digital kabel til stereoen er det lyd som bare det.
    Noen som har forslag til løsning? Ringte CD, men kan tyde på at problemet ligger i tven, sidne jeg får ut lyd fra boksen i andre kilder.

2: Når jeg skrur på TV og boksen er påskurdd, starter ofte skjermen med ett #fint# grønnskjær. Dette blir borte etter å ha rebootet CD boksen, men er sinnsykt irriterende hver gang... Tar jo tross alt litt tid...
    En annen ting er hvordan kan jeg få TVen til automatisk å starte opp på HDMI innganen tven er koblet til på?

Forslag til begge problemene mottas med stor takk!

Christian

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har hørt at det er en firmware feil på samsungen som gjør dette,leste det på ett svensk forum ,men finner ikke igjen tråden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •