Panasonic th42PZ70 Uklare bilder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic th42PZ70 Uklare bilder

Hei!
    Jeg har kjøpt Panasonic`s th42PZ70. Panasonic skryter av at:

"V-Real II prosessoren konverterer innkommende signaler som TV-sendinger og
    DVD-signaler til 1080p, hvilket gjør det du ser på din skjerm enda litt klarere,
    skarpare og jevnere enn originalen."

For min del stemmer dette over hodet ikke, da jeg plages med til dels svært dårlige bilder! Det ser til tider ut som om det er "tåkete" og ansikter er langt fra skarpe.. Å se fotball sammen med venner på tv-en er direkte flaut. Jeg har sågar hatt tv-en inne til reperasjon. Verkstedet konkluderer med at det ikke er noe galt med tv-en..
    SD kortinngangen gir flotte bilder, mens samme bilder fra kamera via AV3 på siden stinker i en sammenligning. DVD via HDMI er bra.
    Tv kilden er fra mine to Paraboltunere, Strong 6750 og Force 5 serie. Disse er koblet via scartinngangene.
    SD kortinngangen gir flotte bilder, mens samme bilder fra kamera via AV3 på siden stinker i en sammenligning. DVD via HDMI er bra.

Hva er galt?

Active Torro sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komposit gir tragiske bilder uansett.

Pass på at du sender RGB over scart, eller så har du de samme komposit signalene.

Kanskje på tide med en High Def. mottager?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    High Def. mottager blir innkjøpt så snart Canal Digital kommer med HD PVR tuner.
    Denne skal komme i salg i feb.-mars..

Fornøyd m PS3?

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrbpnoo
    For min del stemmer dette over hodet ikke, da jeg plages med til dels svært dårlige bilder! Det ser til tider ut som om det er "tåkete" og ansikter er langt fra skarpe.. Å se fotball sammen med venner på tv-en er direkte flaut.
    Vel jeg sitter med Panasonic PV-70 og er helt enig spesielt når det kommer til fotball. Bildet er elendig kontra CRT tv. Jeg tror rett og slett flat-tver sliter ekstremt med fotball.

TV sendinger utenom TV2/NRK og noen div. programmer på andre kanaler er langt fra bra. (Jeg har CD's HD tuner)

Kort fortalt så synest jeg PV'en min suger på alle andre kanaler enn TV2/NRK.

Har sett samme tv på det digitale bakkenettet, og synest forøvrig bildet var noe bedre der enn hos CD.

HD-bilder og SD-DVD er selvfølgelig untak, her brillierer tv'en.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •