Samsung PS63P76FD vs Pioneer LX608D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung PS63P76FD vs Pioneer LX608D

Hei jeg skal kjøpe meg ny tv og har da sett meg ut disse 2. Har noen sett disse 2 i aksjon og kan dermed si om pioneer virkelig er verd de 20000 kr ekstra. Har samsungen nesten lik bra bildebehandling,farger og svartfarge som pioneeren, eller er den milevis bak. Eller er panasonic sine nye modeller det beste kjøpet?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessuten lurer jeg på hvordan 72hz bildebehandlingen fungerer på samsungen i forhold til pioneer som jeg har lest har fått mye skryt

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Jeg lurer også på dette, skal bytte ut min Mitsubishi HC5000 prosjektor, med en av de to skjermene. Og lurer på om noen har sett disse side om side eller tilsvarende? Og er Pioneer 608 verdt de 5,000,- kr mer en 6080(uten Direct Color Filter)?

Edit: Hvor får man denne billigst i Norge(Stavanger?)? Har også hørt at prisene skal senkes i løpet av februar, noen som vet noe mer spesifikt?

mvh, ATG

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Om det er vært 20000kr ekstra er helt opp til deg. Personlig syns jeg at der er vært hver eneste krone, men igjen er dette noe du må avgjøre selv, men hvis du på jakt etter det beste bildet du kan få i et TV i dag så tror det ikke er noen vei utenom KURO-serien til pioneer. Spesielt ikke hvis du er ute etter et så kanonbra TV som LX608D.
    Ingen andre TVer kommer i nærheten av den utrolige bildebandlingen og det fantastiske sortnivået som LX608D kan tilby.

mvh HiFiHenrik

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv sett denne TVen i aksjon og jeg ble helt satt ut av opplevelsen jeg fikk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •