W3000 vs X3500 vs Z3030 vs PFL9732 vs PV/PX/PZ70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

W3000 vs X3500 vs Z3030 vs PFL9732 vs PV/PX/PZ70

Har surra mye rundt her i det siste, og så fort jeg har tatt et valg er det selvsagt noe som dukker opp som gjør at jeg må begynne nesten forfra igjen.

Disse er de mest aktuelle for min del, og etter hva jeg har sett, noen av de mest populære her på forumet. Antar at det er en del som har disse!?
    Mulig det er en del andre enn meg som vurderer akurat disse skjermene!?

Hvordan er disse fjernsyna satt opp mot hverandre; fordeler/svakheter helt generelt?

Hvordan fungerer de enkelte med tanke på:
    SD/HD signal
    Panoreringer
    Støy
    Tilkobling til PC
    Spilling

For meg er det klart viktigste at fjernsynet leverer et godt bilde med minst mulig støy, og helst klinisk rent for panoreringshakking. Svartnivå er ikke fullt så viktig, da jeg hovedsaklig kommer til å bruke det til dagsrevyen og TV titting. Har for øvrig fiber fra Lyse.
    Selvsagt skal jeg se film på den en gang i blant, og selvsagt blir det noe spilling, men ikke her hovedtyngden ligger.

Har lenge hatt et godt øye til philipsen, men kan se ut som det akk så kjente lagget stanser meg her gitt...Prøver å finne ut om noen har brukt den til dansematte i en annen tråd, da dette kan bli det som til sjuende og sist feller dette ellers så flotte apparatet...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det beste hadde vært om du kunne sett de side-by-side med de signalkildene du skal bruke. da ser du hva du liker seg...

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    KingOnan

Jeg er i samme situasjon som deg.
    I tillegg har jeg vurdert Samsung sine 46"ere.

Det som virker mest aktuelt for meg, som det ser ut nå, osv er Sony 46X3500.
    Imidlertid er det jo nye Panasonic modeller på vei, og disse skulle jeg gjerne ha sett noen tester av før jeg bestemte meg. Så spørs det om jeg klarer å vente så lenge da?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt vanskelig å få alle disse skjermen side by side desverre...
    Har sett noen; W3000, X3500 og PFL9732 har jeg sett ved siden av hverandre, og der var det philipsen som vant i mine øyne. Fikk ikke kontrollert X3500 like godt med forskjellige signaler, men ble ganske overbevist om at den er atskillig bedre på panoreringer enn W3000. Likevel mener jeg å ha observert at Philipsen slår begge på dette.

Toshiba er vel den jeg har funnet ut minst om. Har ikke fått sett denne noe særlig enda, og jeg begynner å lene meg mer mot den på grunn av prisen, siden jeg ikke får 100% det jeg vil ha likevel etter som det ser ut...Om noen noen gang kan bekrefte at dansematte funker på philipsen, står den i stua mi så fort visa kortet er i stand til å gå!!:-P

Med tanke på Panasonicen er det vel bare PZ modellen som er aktuell, siden jeg har mange og store vinduer i stua. Det kommer veldig an på hvordan antirefleksbelegget fungerer!?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •