Problemer med HDMI tilkoblingen w3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med HDMI tilkoblingen w3000

Hei alle sammen. er Fersk her i forumet, så jeg er ikke helt sikker på om det er under riktig "fane" denne utfordringen kommer under..

Jeg har kjøpt meg en sony 46`w3000 lcd tv, og er kjempe fornøyd med det. Fargene er bare helt utrolig bra, og jeg kan annbefale dette tv til alle:-D

Problemet mitt er når jeg skrur på HTPC som har Windows Vista. Alt virker kjempe fint, men når jeg skifter til tv sendinger eller kobler over til dvd, så mister skjermen kontakten med Pcèn. Jeg har vert i menyen på tvèn og prøvd forskjellige innstillinger, det samme på pcèn, men jeg har ikke funnet noe løsning på denne utfordringen. Er det noen smarte hoder der ute som kan hjelpe meg med dette problemet?? Hadde satt stooor pris på det:-D .

Ps om jeg tar ut kabelen til pcèn og kobler den til igjen kommer bildet på skjermen, men det er jo litt tungvint og ikke akkurat å annbefale.

Kriss

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat samme problem som du har (med Vista).

Veldig irriterende, men jeg har heller ikke funnet ut hvorfor dette skjer.
    Grrrr.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat samme problem her.. Etter min erfaring er den enkleste 'omveien' rundt dette problemet å la HTPCn gå i sleep-modus, for så å vekke den igjen. Da kommer bildet tilbake på tv'n. Ikke akkurat optimalt det heller, men man slipper iallfall å knote med hdmi-ledningen..

Ingen guruer der ute som har noen idè om hva som kan være galt?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •