Pv 70 Tynn blå strek ca mitt på tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pv 70 Tynn blå strek ca mitt på tv

Er ikke synlig hele tiden, men veldig ofte. Dette er ikke rettention. Er helt borte når jeg skrur av tvn.Har heller ikke noe med tv signal å gjøre.Ikke borte når jeg ser DVD. Er det noen som har peiling på hva dette er. Kan det være piksler som er delvis ødelagt.Går fra øverst til helt nederst på skjermen.Er under et år gammel,men firma jeg kjøpte den av er opphørt,desuten en Panasonic som er beregna for det polske markedet, så Panasonic norge vil vel ikke ta i mot reklamasjon på denne tvn.Kanskje jeg bør vurdere å kjøpe ny tv,noen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hepp!

Min Samsung M86 er på vei til reperasjon med akkurat samme problem som med din skjerm. :evil: Jeg fikk snakket med reperatøren, og han trodde det var panelet som var ødelagt. Dette var den første samsung han hadde hørt om med dette problemet, men han sa det hadde kommet inn en del Panasonic med slike feil i det siste. De som skal fikse min skjerm er Solberg Service på Bryne, du kan jo ta en telefon til dem å høre om det er noe å gjøre med tven?

- Bjørn

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0